zdravím
chcem sa opýtať či nevie niekto o cycklistickom obchode na slovensku s bicyklami Radon alebo e-shope na slovensku ?
lebo zo zahraničia ho nechcem veľmi kupovať
díky za odpovede
práve ho nechcem zo zahraničia, o záruku sa nebojim len sa tam nedá platiť na dobierku a ak sa niečo dosere na bajku tak v akom servise mi ho spravia ?
dobierka sa nedá platí sa priamo na účet. Nemusíš sa báť b-d je seriózny obchod a neodrbú ťa....Ak sa niečo doserie tak to môžu opravovať v akomkolvek servise v tvojej blizkosti..ak sa doserie niečo seriózne tak napišeš mail a pošleš to do nemecka kde opravia/vymenia...trva do sice dlhšie ale je to daň za super ceny...
viem zakladne veci zoservisovať viem tie bežne ale aj sa niečo stane čo nedokažem doma (niesom až taký odborník) tak sa musí niečo robiť...a ta platba ja kartu nemam platobnu
Ja som si zalozil ucet v 17 a na IB som mal vlastny pristup aj vsetko, akurat majitel uctu bol moj oco. Pokial si student, tak v niektorych bankach neplatis za vedenie(napr. CSOB). Treba si to pozistovat...
Tak si zaloz m-bank ako ja a máš všetko bez poplatku. Samozrejme treba dať trocha pozor. Ja tento účet hlavne používam, keď kupujem niečo cez net. Presuniem tam peniaze z hlavného účtu (z inej banky) a zaplatím za tovar.
Takto tam nemusím držať peniaze navyše, keby to dakto napadol ale to sa pri serióznych obchodoch báť nemusíš, platím už takto dlho aj do USA a zatiaľ nwbol najmenší problém. Takto by ti mohli vaši presunúť toľko, koľko treba a hotovo, po probléme. Len pozor, cez bankomat máš len jeden výber za mesiac, ostatné podľa počtu platieb kartou.
A toho objednávania z poza hraníc sa netreba báť, ako písali chalani, je tam trocha nevýhoda pri reklamacíi, ale ušetríť sa dá naozaj veľa. Ak by si nevedel ,ako objednať, može ti s tým na začiatku dakto pomocť, obyčajne je to blbovzdorné.