Dobre sa to cita.
Vsetci mate kus pravdy.
Ja osobne si vyberam obchod podla :
1.sortiment (rozhodujuce pre navstevu toho obchodu)


doteraz som len chvalil, teraz trochu konstruktivnej kritiky, po poslednej navsteve a po priestorovom sachu v predajni som nadobudol pocit, ze sortiment handier sa zmensil na ukor bajkov - moj nazor, prave HW si ludia coraz viac kupuju na webe, ale handry, prilby, boty, rukavice stale chcu otestovat na vlastnej kozi...

4.servis (viac krat som sa popalil, davam si na to velky pozor )


a co sa servisu tyka, navrhoval by som, ze ked si kupim HW v obchode, bude mi nainstalovany "v cene" resp. bez doplatku - (ale to som uz s Rudom prebral osobne) - zda sa mi to ako dobre marketingove lakadlo
28.02.2008 - 23:50:23
00
Dudo len väčšinou to takto nefunguje nakoľko zisť z hodiny servisovania,montovania sučiastky atď daleko previšuje zisk z marže.Ale samozrejme zaleží aj na objeme kupeneho tovaru ktorý chceš namontovať.Ak je servis na špičkovej urovni rád si zaplatím ale v podsate okrem vypletenia koles raz za 2 roky nič nepotrebujem. V podstate servisák by si mal na svoju výplatu zarobiť servisovaním a ostatný zisk z predaja HW by mal pokryť naklady na prevadzku,platy predavačov a tak podobne.
29.02.2008 - 08:09:21
00
Montovanie komponentov v cene daleko prevysuje montovanie za ktore u nas zakaznici platia. Uz teraz sa nemusime vobec bavit o zisku zo servisu.
Styria zamestnany mechanici nam vytvaraju este stale malu stratu, ktora sa nam vracia z predaja naspat. Je to sluzba, ktora je nenahraditelna . Ak by sme to dali v cene,vyuzil by to kazdy druhy zakaznik a mechanici by sa nedostali ku klasickej generalke biku.
Staci sa dohodnut pri kupe komponentu a predajca zvazi ci je montaz zdarma na mieste. Uz teraz plati ze u nas kupeny bicykel ma na navzdy 20% zlavu na pracu

Najst dnes sikovneho mechanika je scifi a o predajcovi ani nehovorim.
29.02.2008 - 08:28:41
00
Najst dnes sikovneho mechanika je scifi a o predajcovi ani nehovorim.


ani nehovor :cry: ...ak ti nebudem zdvihat telefon, tak som sa z toho aktualne zblaznil :wink:
29.02.2008 - 09:31:40
00
hehe Ja už ani nedúfam, že ma raz niekto v predajni nahradí aspoń na 70%.
29.02.2008 - 10:06:13
00
ja vas chapem, iba predpovedam buducnost kamennym obchodom, dnes si ludia radsej kupia HW cez web a tym obchodnik strati zakaznika na 100% (a ako rasto pises, nebude ani na prevadzku), a ak si ho da namontovat v obchode, tak poplatok za servis ostava doma, lebo plati plnu sumu servisu - no a ja sa snazim navrhnut, aby kamenny obchod nestratil ani ten kseft s HW - motivacia klienta nekupit to cez web...

pri bajku ta zlava ma mensi zmysel ako pri komponentoch, ak dam zlavu na servis pri zakupenom bajku, "stracam" do konca zivotnosti bajku... ak dam gratis montaz HW - je to jednorazova cinnost :idea: a ziskal som obrat na tovare, no nie na sluzbe.
29.02.2008 - 11:04:10
00
ja vas chapem, iba predpovedam buducnost kamennym obchodom, dnes si ludia radsej kupia HW cez web a tym obchodnik strati zakaznika na 100% (a ako rasto pises, nebude ani na prevadzku), a ak si ho da namontovat v obchode, tak poplatok za servis ostava doma, lebo plati plnu sumu servisu - no a ja sa snazim navrhnut, aby kamenny obchod nestratil ani ten kseft s HW - motivacia klienta nekupit to cez web...

pri bajku ta zlava ma mensi zmysel ako pri komponentoch, ak dam zlavu na servis pri zakupenom bajku, "stracam" do konca zivotnosti bajku... ak dam gratis montaz HW - je to jednorazova cinnost :idea: a ziskal som obrat na tovare, no nie na sluzbe.


od 1.3. u nas montujeme komponenty zakupene na inom mieste so 100% priplatkom :wink:
29.02.2008 - 13:38:00
00
100% málo nie? :P
29.02.2008 - 13:39:28
00
od 1.3. u nas montujeme komponenty zakupene na inom mieste so 100% priplatkom :wink:


i tak še dá

ale to nie je "moja pointa", stale nie som motivovany kupit si HW v kamennom obchode, tymto priplatkom som motivovany si kupit aj naradie cez web :twisted: totiz v takom pripade cena servisneho zasahu sa limitne blizi k cene naradia


Naposledy upravil Dudo dňa 29.02.2008 - 13:50:49, celkovo upravené 1 krát.

29.02.2008 - 13:50:21
00
takto ti to bude vyhovovať?

"v cene montáže je zaučovaná aj cena materiálu" :lol:
29.02.2008 - 13:50:29
00
ja vas chapem, iba predpovedam buducnost kamennym obchodom, dnes si ludia radsej kupia HW cez web a tym obchodnik strati zakaznika na 100%


Vtedy aj my uz budeme predavat len cez internet. :)
29.02.2008 - 21:26:22
00
servis je dobry ochotny ja som bol spokojny.A lacny.
29.02.2008 - 21:40:24
00

Vtedy aj my uz budeme predavat len cez internet. :)


dufam ze sa toho tak skoro nedozijeme ;) ...ja som asi este tak trochu "stara skola" ze komponenty a biky treba osahat aj v predajni nazivo :oops:

ale mozno raz pride doba, ked budeme mat vsetky nase telesne parametre v osobnom subore pod urcitym kodom a posleme iba ziadost do nejakeho obchodu odkial nam pride ponuka dostupneho tovaru presne na nasu vysku a vahu a takto si cez net vyberieme uz aj bicykel a oblecenie 8)
29.02.2008 - 22:08:51
00
...aj ja rád ošahávam...
29.02.2008 - 22:10:33
00

dufam ze sa toho tak skoro nedozijeme ;) ...ja som asi este tak trochu "stara skola" ze komponenty a biky treba osahat aj v predajni nazivo :oops:

ale mozno raz pride doba, ked budeme mat vsetky nase telesne parametre v osobnom subore pod urcitym kodom a posleme iba ziadost do nejakeho obchodu odkial nam pride ponuka dostupneho tovaru presne na nasu vysku a vahu a takto si cez net vyberieme uz aj bicykel a oblecenie 8)

Veru všetko je možné :wink: .A najvyššia dokonalosť tohto systému bude aj virtuálne bikovanie :D .
01.03.2008 - 05:48:42
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle)
keyboard_arrow_up