kvoli takym ako ty a ich reakciam zacinam uvazovat ze to budem po veceroch rozvazat a hadzat to ludom cez komin ako Dedo Mraz Wink
tu nejde o to aku MAM reakciu ja.
t ide o to aku reakciu on NEMA.
Predpokladam, ze ked sa strati balik, tak o tom ako predajca vies. Najskor sa o tom dozvies pravdepodobne od kupujuceho , ked nic neprichadza. V takom pripade sa najprv zoberie prepravne cislo a patra sa na poste. Neviem ako dlho podnikas (ja 18 rokov) , niekedy sa patralo aj na zeleznici.
Takze to chapem, ze sa strati balik.
Ale nechapem ako je to mozne, ze ked si pytam prepravne cislo (na internete je zasielka oznacena ako vybavena) tak ani po troch tyzdnoch nemam ani cislo, ani informaciu v com je problem. Neviem ci to bolo naozaj odoslane, neviem ci sa to stratilo, neviem ci este existuju, neviem vobec nic.
Medzitym som objednal Nejake veci z Kronia (v pondelok objednavka, hned platba - dnes v utorok je to na ceste), dalej z hibike.de (objednane 4. juna, dnes mi prislo prepravne cislo UPS)
Takze internet je o informaciach a aj internetovy biznys je o informaciach.
Kto ich neposkytuje - nema sancu ...