Ahojte, uz dlhsie pouzivam tento web a mozem ho vrelo odporucit. Je to free a Strava ma aj free aplikaciu pod iOS alebo Android a vie spracovat aj data z Garmin navigacnych pristrojov. GPS v mobile tym padom posunie na iny level. Daju sa aj pouzit Ant+ snimace k mobilu. Najviac sa mi paci to, ze porovnava useky, po ktorych uz niekto presiel, a tak si viete pozriet, ako rychlo iny cyklisti presli dany usek a kde presne ste na nich urobili najvacsi naskok resp. stratu
nie je ziadny rozdiel medzi jazdenim na cestnom bicykli a na horskom bicykli. je tam ine riziko urazu ale je tam riziko. Aj jedno aj druhe robi clovek dobrovolne. Vies sa strepat na mokrych kolajniciach na spitalskej a dolamat sa a nemusi ta ani nic zrazit a ides po rovine v malej rychlosti. Tiez si myslis ze lutovat ho nemusis. Lutovanie este nikdy nikomu nepomohlo. Druha vec je zivotne poistenie. v takychto pripadoch to mam vyriesiene ale nie kazdy rozmysla nad tym ze nemusi byt cely zivot zdravy a praceschopny. Dochodok detto ale to uz zachadzam mimo temu.
Kenai: ale FTP test predsa ides niekde okolo ANP prahu, daleko,daleko pod maximom. Dole kopcom to casto boli, vsak by som vedel rozpravat, ake to je, ked treba zjazdovat po nejakych krkahajoch dlhsie ako par minut a uz mas v nohach 2000vyskovych. Malino Brdo davnych cias som otocil na DH stroji 8x, z toho posledne to uz bolo len tak,tak so zatatymi zubami a po skonceni sa mi triasli nohy. Cely som bol rozbity A to som nesiel ziadne bomby, len ako zaciatocnik. To mas aj s motorkou v terene tak, ze ked nemas nejaku kondicku, tak ti utecie Aj jazdci F1, ktori len sedia, musia fyzicky trenovat, inak to nedaju. Ale cim si technicky lepsi, tym efektivnejsie ides a menej sa budes namahat a mozes lepsie ist, kedze mas viac sily. Tak to je v kazdom sporte.
misko_hrasko : moj najhorsi uraz na biku bola prave kolajnica na ceste, v BA. A nie vo velkej rychlosti. V USA by som vysudil za to spustu penazi .. u nas som rad, ze som nedostal pokutu , ze som si dovolil padnut na ceste
ja som sa tiez pri upnej hluposti rozsekal. zachytil som si rajdy do zabradlia na starom moste na strane od petrzalky ked som si smrkal nos. niekedy staci malo a vie to byt dost zle. ale scarinko nepada lebo jazdi opatrne.
to moje,bola kolajnica na sikmo,kde padlo viacero,mesto to nechcelo odstranit,leboze mu nepatrila cestoval som do prace a predne som v tu dobu nemohol dvihat,pad nebol nijak zly,ale trafilo mi nieco naboku kolena,aj po vyse 10rokoch to obcas citim
... Druha vec je zivotne poistenie. v takychto pripadoch to mam vyriesiene ale nie kazdy rozmysla nad tym ze nemusi byt cely zivot zdravy a praceschopny. Dochodok detto ale to uz zachadzam mimo temu.
Dufam ze zbytocna poznamka, ale over si ci v tej urazovke/zivotke nemas MTB vo vylukach ako adrenaloinovy sport. Ked som sa kedisi pohyboval v problematike tak som bol v soku co vsetko je vo vykukach beznych poisteni. Napriklad plavba sukromou jachotu, uraz pod vplyvom alkoholu, uraz pri nedodrzani BOZP, teroristicke utoky, a smaozrejme vsetky zaujimavejsie sporty, MTB, motorsport, parasutizmus, potapanie, ... ucast na sportovych podujatiach......
ja som sa raz skaredo vydrbkal skoro v nulovej rychlosti ked som na horaku pil z plase pravou rukou a predomnou jamy, ked som reflexne zabrzil lavou teda prednou urobil som skaredeho duba a este par tyzdnov ma bolelo rameno. fatalne zranenia vacsinou nezvnikaju takto, ale mozu. takze skatulkovat "ochrnutych" sa urcite neda ze si za to moze sam a ze siel vedome do rizika.
So všetkým súhlasím. Mne stačilo na KOM len zmeniť miesto štartu a zákrutu ktorá bola mimo segment (segment začínal v inej zákrute) a hneď som mal veľa sekúnd k dobru. Alebo niekto drží kom, keď šiel starou cestičkou na hranici lesa celkom ďalej od trailu, a keď vznikol segment, tak ho samozrejme hodilo na KOM (tiež neflagujem, lebo strava nelogicky nevie flagnuť len segment a musí sa flagovať celý regulárny výjazd. No a tie "kvalitné" segmenty vytvorené tak nekvalitného signálu GPS úplne mimo, to je už čerešnička (a keď mám mnohonásobne lepší záznam segmentu, nemôžem ho nahradiť...)
. No a tie "kvalitné" segmenty vytvorené tak nekvalitného signálu GPS úplne mimo, to je už čerešnička (a keď mám mnohonásobne lepší záznam segmentu, nemôžem ho nahradiť...)
Jako ze nemozes? Prednedavnom som to robil, ked segment zacinal priliz skoro za odbockou na trail a zachytaval iny subezny prejazd po vedlajsej ceste. Netvrdim ze to vzdy pomoze, ale robil som to takym stylom, ze som vytvoril novy segment z mojho prejazdu, kedy som dal start dalej na trail aby nechytal tych co idu dalej po ceste a povodny segment som nahlasil ci skryl. Tym padom sa zostal prednostne zobrazovat ten moj novy a povodny je u mna aj vsetkych co tadial isly medzi skrytymi.
Ad: Tiez ma stve ze sa neda flagnut len zly segment ale jedine cely vyjazd. To ma vlastne prinutilo to takto skusit a zafungovalo to.
No hej, z podstaty je to hovadina ale ked to inac nejde. Skrytych nech je kolko chce, ked sa spravi par dobrych tak budu ale vsetci spokojny a nemusi nas to potom tolko stvat ze to bere hovadiny... Najhorsie je, ze segment dokaze vymazat alebo upravit len ten co ho vytvoril a k tomu sa nikde nedopatras. Ale ked to sama Strava tak chce..:
Segments are a community-created/moderated feature on Strava, anyone can create a segment and this means that they will sometimes unknowingly create duplicates or create segments from bad GPS data. In addition, they will sometimes unknowingly create segments with incorrect spelling or inaccurate location names. Our support team isn't able to delete duplicate/inaccurate segments or edit their names but the community can up and downvote segments using the star and hide features.
Depending on the number of times a segment is viewed, that segment is either shown on the ride by default or "hidden" due to a low popularity rating. The user has the ability to customize which segments are shown on Activity Detail pages and which are not. By "Hiding" a segment, you vote to decrease its popularity and hide that segment on all of your activities.
Aha, tak potom dobre keď to Strava tak chce Ale robiť to nebudem, zas tak segmenty neriešim, nech si to riešia ľudia čo ich to fakt zaujíma natoľko, že je to pre nich jedna z priorít na výjazde
kde v nastaveni vypnem auto synchronizaciu alebo nieco take? mam novy telefon a teraz mi stale chodia notifikacie a pipa telefon ked mi da niekto kudos na jazdu a podobne. chcem, aby sa aplikacia strava nepripajala k internetu, ak nie je spustena. kde to prosim vas nastavim?
Da sa aj pri notifikacii ked ti vyhodi tu notifikaciu na displeji zamknuteho tel tak to potiahnes kusok do strany (nie uplne len pokym zobrazi...) bud len stisit ale notifikacie budu stale chodit alebo otvoris to ozubene-nastavenia a uplne vrchnu polozku vypnes
Koncom roka som dofarboval nejaké slepé miesta uprostred max clustra. Tento rok už viac možností veľmi nevidím, tak som si aspoň zväčšil max štvorec na 13x13
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
misko_hrasko : moj najhorsi uraz na biku bola prave kolajnica na ceste, v BA. A nie vo velkej rychlosti. V USA by som vysudil za to spustu penazi
Dufam ze zbytocna poznamka, ale over si ci v tej urazovke/zivotke nemas MTB vo vylukach ako adrenaloinovy sport. Ked som sa kedisi pohyboval v problematike tak som bol v soku co vsetko je vo vykukach beznych poisteni. Napriklad plavba sukromou jachotu, uraz pod vplyvom alkoholu, uraz pri nedodrzani BOZP, teroristicke utoky, a smaozrejme vsetky zaujimavejsie sporty, MTB, motorsport, parasutizmus, potapanie, ... ucast na sportovych podujatiach......
Jezus
Jako ze nemozes? Prednedavnom som to robil, ked segment zacinal priliz skoro za odbockou na trail a zachytaval iny subezny prejazd po vedlajsej ceste. Netvrdim ze to vzdy pomoze, ale robil som to takym stylom, ze som vytvoril novy segment z mojho prejazdu, kedy som dal start dalej na trail aby nechytal tych co idu dalej po ceste a povodny segment som nahlasil ci skryl. Tym padom sa zostal prednostne zobrazovat ten moj novy a povodny je u mna aj vsetkych co tadial isly medzi skrytymi.
Ad: Tiez ma stve ze sa neda flagnut len zly segment ale jedine cely vyjazd. To ma vlastne prinutilo to takto skusit a zafungovalo to.
Segments are a community-created/moderated feature on Strava, anyone can create a segment and this means that they will sometimes unknowingly create duplicates or create segments from bad GPS data. In addition, they will sometimes unknowingly create segments with incorrect spelling or inaccurate location names. Our support team isn't able to delete duplicate/inaccurate segments or edit their names but the community can up and downvote segments using the star and hide features.
Depending on the number of times a segment is viewed, that segment is either shown on the ride by default or "hidden" due to a low popularity rating. The user has the ability to customize which segments are shown on Activity Detail pages and which are not. By "Hiding" a segment, you vote to decrease its popularity and hide that segment on all of your activities.