Ahoj Laco! Stiahol som 1.9.3 rozbalil v T. commander- stiahol som addon a rozbalil. Otvoril som Mobac a pridal mapove zdroje do mapsources- ostatne priecinky z addonu som presunul tiez do Mobacu a dal prepisat exe. Podla mna robim chybu pri zlucovani tych priecinkov, teraz sa zasmejes: ale neviem ich zlucit a potom prepisat- jednoducho som ich len presunul do Mobacu. Dal prepisat.
ps: Ono ked som tie erro dal prec tak sa Mobac spustil, ale bola tam len cast nemecka a ostatne mapy " nic". Tak som si myslel ci neni problem v mapovych zdrojoch. Lebo ten addom mi stiahlo velmi rychlo na to, ze su tam mapove zdroje. Inac som len laik, ked pisem blbosti tak sorry.
09.12.2011 - 09:38:24
00
O.K. Si pripojený na internet, keď spúšťaš MOBAC? Niektoré mapové zdroje potrebujú vždy aktívne pripojenie na internet, inak sa po spustení MOBACu "nezaktivizujú".

Čo sa týka prepisovania súborov a zlučovania priečinkov: Aby sme si tu zbytočne nedopisovali, tak som to urobil za teba. Stiahni si zbalený MOBAC z linku nižšie. V archíve nájdeš priečinok, ktorý iba presunieš napr. na plochu.
http://www.4shared.com/file/cW-zmSf0/Mobile_Atlas_Creator_193_with_.html
Ten link neskôr znefunkčním.
09.12.2011 - 12:43:55
00
Ahoj Laco! Tak som to uz stiahol. Super vdaka za pomoc, velmi si pomohol. Ale aj tak, ked dojdem domov tak pojdem na skolenie: priecinky, maturoval som tak aj ked som stahoval navigaciu- tam som mal stastie a rozchodil som ju. Inac na internete som durch pripojeny.
ps: Ked budes mat cestu smer Mlynky- daj vediet trebars na pm. Poslem ti kontakt a dame "sipa" sa mozrejme medzi recou. Derzis
09.12.2011 - 18:42:42
00
Mapové zdroje OUTDOORACTIVE sú v prílohe.

Archív rozbaliť a súbory ".outdooractive_de.bsh", ".outdooractive_at.bsh" a ".outdooractive_suedtyrol.bsh" nakopírovať do priečinka "mapsources", ktorý sa nachádza v hlavnom priečinku MOBACu.