Ahojte, uz dlhsie pouzivam tento web a mozem ho vrelo odporucit. Je to free a Strava ma aj free aplikaciu pod iOS alebo Android a vie spracovat aj data z Garmin navigacnych pristrojov. GPS v mobile tym padom posunie na iny level. Daju sa aj pouzit Ant+ snimace k mobilu. Najviac sa mi paci to, ze porovnava useky, po ktorych uz niekto presiel, a tak si viete pozriet, ako rychlo iny cyklisti presli dany usek a kde presne ste na nich urobili najvacsi naskok resp. stratu
"Our servers have been getting far more traffic than normal today. Unfortunately, that's created some site slowness which may cause problems uploading, deleting, editing, processing and viewing activities. Our Support Team is here to help and has made this “known issue” page to keep you updated. Please keep an eye on that page and give our servers a chance to catch up before contacting Support directly. We're sorry for the inconvenience and really appreciate your patience."
toto na mna hubuje. z brytonackej stranky mi asi odoslalo a nezobrazuje na strave - ked som dal manualne upload .fit subor tak mi strava vyhubovala ze je duplicitny - no ja ten prvy stale nevidim.
zrovna dnes ma to po dlhom case zaujima
este tam je odkaz na toto :
Missing uploads and other site issues on August 4th
Avatar
Jojo
Updated Today
Strava is experiencing higher than normal site traffic and this is causing a significant backlog in processing uploaded activities. Issues may include:
Mobile app uploading delays
3rd party uploading delays (Garmin, Wahoo, Tapiriik, etc)
Manual uploading delays
Upload failures (duplicate errors, stalled or stuck uploads, upload in progress, etc)
Delays in segment matching
General site slowness
Unfortunately there is nothing our Support team can do to speed things up/troubleshoot issues during this time so we ask that you wait 24 hours before reaching out. We recommend athletes do not try disconnecting and reconnecting their devices to resolve the issue as this may also enhance the delay.
If you are still experiencing issues after 24 hours, keep an eye on this Known Issue to see if we’ve posted updates relating to your problem. If your problem is not resolve by the provided steps or status updates in our Known Issue, feel free to reach out to us and we will be happy to assist.
Zdravim planujem prechod z doterajsej apky runtastic na stravu. Chcem sa opytat kazda apka nejake vyskove prida, aj runtastic to robi, len tam som si na webe vedel upravit prevysenie na ktore pouzivam presnejsi tachometer, web podporu od vcera zrusili, preto hladam nahradu, da sa to aj na webe stravy manualne upravit ak budem pouzivat len apku v mobile
Nainštaloval som si stravu do telefónu, nebude robiť problémy so záznamom trasy keď budem mať telefón v podstate celý čas v batohu? Myslím či to nebude vadiť signálu gps atď. Ešte by som mal otázku ohľadom tej možnosti auto stop, či to mať počas výjazdu zapnuté alebo keď vypnuté či to zaznamená aj pauzy keď niekde zastavím..
Problem robit nebude, pokial ti to nevypne telefon po urcitom case. Auto stop by som si nezapinal lebo mne osobne sa to automaticky sice stoplo, ale kolko krat spatna nezaplo
Tak bol som vyskúšať tu stravu, zapol som record activity na bajk a vyrazil som, chvíľu som sledoval ako to zakresľuje do mapy, všetko bolo ok, trasu vykresľovalo, no po pár minútach jazdy som na to pozrel, polohou ma zobrazilo samozrejme ďalej ale odkedy som to čekol naposledy tak odvtedy mi to zakreslilo do mapy len priamku, pričom priamo som určite nešiel. Neviete čím to môže byť? Funkcie auto stop mám vypnuté, taktiež mám zapnuté aj to aby to bežalo aj po zamknutí obrazovky.
@sorcerer velka vdaka ,co ja som sa vytrapil z Honorom 10,vsetko som mal odfajknute,len specialny pristup pre aplikacie nie,....a ked prebehne update androidu,nevrati sa to zase do povodneho stavu?? nevies?? tie nove telefony,potrebuju kopec povoleni zamietnut,aby to aspon fungovalo
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
toto na mna hubuje. z brytonackej stranky mi asi odoslalo a nezobrazuje na strave - ked som dal manualne upload .fit subor tak mi strava vyhubovala ze je duplicitny - no ja ten prvy stale nevidim.
zrovna dnes ma to po dlhom case zaujima
este tam je odkaz na toto :
Missing uploads and other site issues on August 4th
Avatar
Jojo
Updated Today
Strava is experiencing higher than normal site traffic and this is causing a significant backlog in processing uploaded activities. Issues may include:
Mobile app uploading delays
3rd party uploading delays (Garmin, Wahoo, Tapiriik, etc)
Manual uploading delays
Upload failures (duplicate errors, stalled or stuck uploads, upload in progress, etc)
Delays in segment matching
General site slowness
Unfortunately there is nothing our Support team can do to speed things up/troubleshoot issues during this time so we ask that you wait 24 hours before reaching out. We recommend athletes do not try disconnecting and reconnecting their devices to resolve the issue as this may also enhance the delay.
If you are still experiencing issues after 24 hours, keep an eye on this Known Issue to see if we’ve posted updates relating to your problem. If your problem is not resolve by the provided steps or status updates in our Known Issue, feel free to reach out to us and we will be happy to assist.