Quasimoto... Tak s tou výmenou kazety z 10-36T na 46 a viacej T pozor pri bafang m400.... Môže sa ti rýchlo stať, že všetko bude fungovať, len motor ti bude do prudkého kopca pri maximálnej dopomoci, na najväčšom prevode 46 alebo viacej pri pomalej rýchlosti dávať chybu 21 a sekať ti motor, dôvod je to že urobíš viacej otacok pedálmi v motore, a snímač rýchlosti bude mať dlhú časovu odozvu a motor si bude myslieť že máš chybu....
Ale dá sa to bravúrne vyriešiť. Pri M500 motoroch už dávajú aj 51T kazety a softwarovo si to bafang už poriešil priamo v motore. Takže je potrebné byť opatrný s výmenou kazety.
16.03.2021 - 22:06:12
00
Dakujem za odpoved.
Ak by som daval len 11-42 namiesto 11-36, je riziko mensie?

Potencialny problem by bol len ak by som mal zaroven na 46T najvyssi stupen asistencie? Teda napr ze na asistencii 3 by to malo ist OK, ale na 5 uz nie? Je to sposobene prilis velkou frekvenciou pedalovania?

Ked pises, ze sa to da bravurne vyriesit, ako to myslis? Ze to vedia niekde v servise softwarovo nastavit?
Ak ano, mas tip kde?

Fakt by som mal rad lahsie prevody, dakujem.
17.03.2021 - 10:10:09
00
42 áno.... To mam aj ja na kazete a ide bez problémov netreba nič meniť a nastavovať ...
A 46T? Vyriešil som to jednoducho.... Pridal jeden magnet a nastavil cez program v motore 2 impulzi... Takže to funguje... Len sa treba potom ešte vyhrať s torznym snímačom, pretože do kopca na 5dopomoci z 1-5, tak potom 46T ta stavia na zadné🦄..... Tak som to nakoniec dal na voľbu 1-9 a kopec jazdím na 7ke dopomoci.... Preto ešte nuram na webe s tým programom, kto má lepšie nastavenie a nejak to doladiť....
17.03.2021 - 14:47:54
00
Ok, cize ak to spravne chapem, da sa aj 11-46 len sa s tym bude nutne skusit pohrat.
Pripadne staci nepouzivat 5 z 1-5 pomoci a je to ok?

To sa inak softwarovo da nastavit, ze namiesto 5 by bolo 9 urovni asistencie?
17.03.2021 - 14:50:58
00
Áno.... To nastavíš aj cez displej.... Ja mam dpc18. Uart
Ešte keď dáš 46 kazetu.... Pozor na prehadzovacku.... Skontroluj si kompatibilitu.... Môže byť krátka.... Ja mam 10s a riešenie je zase lacné za pár euro... Vid dole :
https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/prehadzovace/prislusenstvo/sunrace-sp570-predlzenie-haku-prehadzovacky.html

A na túto kazetu som dal :
https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/kazety-a-pastorky/mtb-10-11-12-prevodov/shimano-kazeta-m4100-10-kolo-11-46z-deore.html

Mimochodom vsetko nakúpené v skvelom eshope: mtbiker.sk
17.03.2021 - 14:57:06
00
Ja mam tento bike:
https://sk.author.eu/e-bike/e-mtb-29/author-engine-29-2019-ua42911102
neviem aka presne prehadzovacka tam je, je to Deore len presny typ neviem, tak ci by ten predlzovaci hak pasoval. Podla obrazku to bude asi Deore RD-M6000 SGS, co by bolo kompatibilne s tym SunRace predlzenim haku.
Netusil som, ze existuje nieco take na predlzenie, pocital som s tym, ze musim kupit rovno aj novu prehadzovacku Deore M5120 ktora ma rozsah do 46, ale ked staci toto predlzenie, tak rad usetrim 20€ ak to inak nema negativny dopad na funkcnost.

Inak ja mam displej dpc-10, neviem o tom, ze tam je mozne nastavit viac urovni asistencie, v standardnych nastaveniach kde mam pristup to nie je, pozeral som aj manual

blog.belcl.at
17.03.2021 - 15:12:42
00
Ahojte ,chcel by som sa opýtať jednu otázku na Bafang Maxdrive 420..dá sa tam dorobiť gear sensor? resp. aký typ koncovky tam bude pasovať....gulatý 3 pin alebo iný?
17.03.2021 - 15:57:12
00
Príloha:
Tu je k tomu sunrace predlzeniu.... Najdi si prehadzovacku, ktorú máš a vieš do akej kazety ísť...
17.03.2021 - 17:49:55
00
Môj názor je taký, že ak je to "fabrický bicykel" so stredovým motorom, tak by som dodržal všetko tak, ako je originál.
Ten bicykel predsa musel niekto navrhnúť, posúdiť optimálne riešenie na daný pohon. Hlupák to určite nerobil, takže by som sa toho držal. Ak chce niekto niečo optimalizovať "viac pre seba", tak musí počítať aj s negatívami, ktoré daná úprava prinesie. Ináč by to predsa urobil už výrobca.
18.03.2021 - 08:25:35
00
robotmz rozumiem, prave preto zistujem, ci to realne zamenit aby to fungovalo bez problemov.

Ono este moze byt jeden dovod, preco je pouzite take riesenie a to je cena - kedze modely s Bafang patria medzi lacnejsie ebike, tak vyrobca ku nim logicky nedava drahsie kazety a prehadzovace. Najma ked pre narocnejsich zaujemcov ma v ponuke drahsie modely.
18.03.2021 - 10:38:05
00
Súhlasím.
18.03.2021 - 10:51:25
00
Je to presne tak... Výrobcovia, čo majú gro výroby (a cenovej stratégie) postavené na Bafangu (veď čo iné by človek mal očakávať za cenovku 1 500 - 1 800,- Eur) v momente, ako postavia svoje modely na trebárs Boschi (Crussis, Apache) s adekvátnou výbavou, tak sa cenovo dostávajú na úroveň silnejších značiek a tam už strácajú konkurencie schopnosť...
18.03.2021 - 11:02:47
01
quasimoto... Reálne to je riesitelne, so starsou M400 do 42T funguje bezproblémovo.... Keď ideš na 46-50T tak je trhanie v motore a speed senzor error 21... Riešenie 2 magnety, a prestavenie na 2 senzory, to zvládneš doma pokiaľ máš okrúhly 5pin + usb uart pripojenie.
Bafang pre m400 a viacej zubovu kazetu to vyriešil novým softwarom...stačí vymeniť, nahrať nový soft.
Mimochodom vylepšovať zakúpený bike, výmenou kazety, vylepšením.... Keď vám už nestačia napr. Slx prehadzovacka alebo prechádzate na vyššie brzdy na XT alebo až xtr tak je to úplne v poriadku.... Úvaha je taká, ak mám bike za cenu, a zrazu som zistil, že potrebujem lepšie, nové... prečo rovno kúpiť nový bike, keď stačí iba brzdy... A to je presne s kazetou, motorom...odblokovanim.... Atď...
20.03.2021 - 19:29:31
00
Dakujem, kde viem stiahnut ten novy soft pre M400, ktory zvlada uz aj 46T?
20.03.2021 - 23:45:15
00
Ja len podotknem bezvýznamnú poznámku, že to trhanie znamená iba to, že batéria už nezvláda dodávať potrebné ampére. Mne to trhanie robí ak mám napr. 10 percent, zapnem 5-ku a šlapem o dušu do "padáku". Urobil som to iba raz a hneď mi bolo jasné o čo sa jedná.
Nerád by som odfajčil baterku, ktorá je drahšia ako motor...
21.03.2021 - 08:25:12
00
keyboard_arrow_up