vikino1 dakujem za info. Pozriem co mam teraz a potom po servise opat. Len zo zvedavosti. :-) Nemam ani paru ake su rozdiely medzi verziami. A asi mi je to aj jedno aka je tam verzia. Hlavne nech odstrania vrzganie a to sa uz nevrati.
05.12.2022 - 13:47:35
00
marseluspp napísal:
Bavili sme sa o tom v inom vlákne, ale patrí to sem, Včera som testoval znižovanie prípomoci na Bafangu M500 (crussis elargo 9.7). Prepol som to na meranie voltov. Automatický pokles prípomoci je pri klesnutí napätia pod 36V. Čo reálne zodpovedá 25% nabitia v rozpätí 34-42V. Táto funkcia by mala byť vypínatelná. Potreboval som asi 500m do velmi strmého kopca a na tej malej prípomoci to nešlo.
Ešte jeden poznatok. Kapacita batérie nieje lineárna. 75% energie sa skrýva v rozpätí 38-42V(50-100% na displayi). V rozpätí 34-38V je už len 25% energie (0-50% na displayi).


36V /3,6V na článok/ u LiIon pod záťažou nie je v žiadnom prípade už iba 25% kapacity.
Pripadá mi, že to niekto nakódoval tak, ako by voltáž mala vypadať BEZ záťaže.
07.12.2022 - 10:26:37
00
Chlapci a dievcata, novy motor.

Prílohy:

FB_IMG_1670602764365.jpg
FB_IMG_1670602764365.jpg 74.91 KiB thumb_up0thumb_down

09.12.2022 - 17:21:10
01
Maju tie bafangy s postupnymi inovaciami, stale rovnake uchytenie do ramu ?
09.12.2022 - 18:42:32
00
Dado videl som tvoj nový výtvor, dobrá práca :y:
09.12.2022 - 18:55:10
01
simecek napísal:
Maju tie bafangy s postupnymi inovaciami, stale rovnake uchytenie do ramu ?

500, 600 a aj 510 majú rovnaké uchytenie. Videl som niekto robí aj redukcie na ine uchytenie tuším SH.
Tieto nové neviem ale aj tak sú nelegálne.
09.12.2022 - 18:59:31
00
M300 a M420 majú tiež rovnaké uchytenie
09.12.2022 - 19:21:48
00
DaDo.Bzz

Za chvilu uz budeme za ebikom aj karavany zapajat s takymi krutakmi =)
Alebo sa budu montovat pomocne kolecka proti pretoceniu na chrbat, ako to mavaju Moto dragstery.

Podla tych kriviek to vyzera, ze to ma mat tych 120Nm uz od prveho sliapnutia.
Predpokladam, ze to je pre najvyssiu dopomoc.

Aky je podla teba dostatocny Nm, pripadne max. Nm pre E-biky, kt. ma zmysel?
Alebo sa budu vyrobcovia predhanat?
09.12.2022 - 21:03:33
00
Mna sa nemozes pytat, co ma zmysel, bo ja som posunuty trochu. ;) To ked poviem ludom 1000W, tak mi na to polovicka povie, ze to je motorka. Uz im ani nic na to nehovorim, kedze uz aj skutre maju vykony niekde uplne inde.

Krutak ked povies 120Nm, tak sa to zda zase vsetkym ako krutak auta. Co je samozrejme somarina, krutak auta sa udava na klukovke, a to mas na kolesach na 1 tke tak 10x viac (prevodovka, diferencial) a este aj mensie kolesa ako bike. Krutak na ebikoch sa udava na prevodniku (krutak na rotore smiesne jednotky Nm), takze taky krutak mas na zadnom kolese, ked mas zaradeny prevod 1:1. Co ides iba obcas.
Plus otacky prevodniku vs otacky klukovky su neporovantelne. (120 vs 6000)

M600 je uz dostatocny, ten taha uz dobre. M610 odlahceny bude pecka - s ladenim vykonu. Pre jazdcov, co vedia jazdit a maju radi rychlost.

M510 je velmi podareny legal motor. Ma trosku vyssi pitch pri max otackach, tam ho je malinko pocut. Ale, ukazuje mi max 830W pri 48V a je to citit oproti ostatnym legalom. A dokazuje to aj cas do kopca na Kamzik - 6 minut vs 7minut. Takze tu mame legal, co dava 800W. Este sa to nerozkriklo, ale bude davat dole vsetky motory. ;))

No a sranda zacina od 2kW / 200Nm. ;)) A to je aj vykon, ktory este znesie bajkova retaz. Samozrejme, treba sa pripravit na vymenu retaze tak kazdych 800km.
12.12.2022 - 00:38:23
00
Kristina napísal:
M300 a M420 majú tiež rovnaké uchytenie


Kristiiinka a ty jazdis aj ebajky? ;)
12.12.2022 - 00:39:39
00
Hosť napísal:
Dado videl som tvoj nový výtvor, dobrá práca :y:


Diq.
No este to musim dotuknut, ale uz otestovane na bajku - prepina to jak oci. ;) Zalejem silikonom a bude aj vodotesne. A cez mobil, alebo pocitac sa budu dat menit parametre. Akoze sam som prekvapeny, uz sa mi ozvalo na to asi 10 ludi. Vyhoda: ze to nastavi aj vykony na M510/M610. A auto set low speed after power on.

Prílohy:

Screenshot_2022-12-12-00-48-14-23_13fe609804945ca23048cb576047c979.jpg
Screenshot_2022-12-12-00-48-14-23_13fe609804945ca23048cb576047c979.jpg 116.13 KiB thumb_up0thumb_down

BB v2 first protot.jpg
BB v2 first protot.jpg 87.18 KiB thumb_up0thumb_down

12.12.2022 - 00:49:55
01
A este k tej M600ke, Luna prave na neho vydala custom kontroler based on VESC a dava 3000W!!! (100A fazovych) - a podla parametrov a funkcii to vyzera ako ultimatny kontroler pre tunerov. Az na to, ze sa nebude dat kupit. ;) Iba s bajkom a aj to iba v USA. Ale tak kto by chcel si moze nechat cez spolocnosti preposlat do EU (dobrych 1800 Eur navyse ;).

https://lunacycle.com/blog/luna-m600-ludicrous-v2/
12.12.2022 - 01:09:48
00
DaDo.Bzz napísal:
Kristiiinka a ty jazdis aj ebajky? ;)

Vozím sa na nich keď ich testujem 8)
12.12.2022 - 17:45:03
00
DaDo.Bzz

thumb_up0thumb_down

Taha karavan =)
2,3kW, 300Nm
---

Skladas Ebiky tak to asi sledujes.
Ako to je s legislativou v EU.
Mal by byt motor max 250W, max. rychlost 25 km/h v USA 20 m/h = 32 km/h
Zatial to asi nikto neriesi, ale pokial sa to tu vsetko nerozpadne a pri moci budu stale greendeal, tak predpokladam, ze zachvilu budu merat u kazdeho kazdy "prd".

Co myslis ako sa to bude riesit? Budu majitelom zakazovat taketo Ebiky pouzivat, pripadne ich budu odoberat alebo pravdepodobnejsie je, ze budu musiet mat evidencne cisla, majitelia vodicaky, povinna poistka, atd.
---

Neutocim na Teba, len sa pytam cloveka co sa v tom pohybuje =)
20.12.2022 - 12:14:33
00
No su to len hlupe videa, koli views. Odtiahnes aj karavan s dobrym sprevodivanim (malou rychlostou).

Ono tych 250W nominal je definovanych tak zvlastne. Ide tam o nejaky priemerny vykon za poslednych 30minut real jazdy (a elektronika sa snazi ten priemerny vykon doregulovat). A tiez sa tam posudzuje nejake tepelne ohrievanie motora, niekto mi to tak vysvetloval z Norska, tam maju zase iny zakon.

Fakt je, ze vsetky motory davaju pri prvotnom zasliapnuti cez 600W peak. Bafang M510 az 830W a vyhodu ma este tu, ze vie ist aj hodinu vkuse na 830W. (Bafang im kasle na 250W nominal ;))

V Svajciarsku maju vsetky ebajky registrovane, platis rocny poplatok. (To sa moze stat aj v inych krajinach, dokonca som uz pocul nejake sumy, ze EU nad tym rozmysla, ze dan a poistka z kazdeho ebajku.) Nemozes cez hranice jednoducho ani dovazat ebike, iba ked ho mas na dovolenku, ze ho aj vyvezes. (Ale tak Svajciari su zase v tomto psycho) Ale tych 250W nominal a 25kmh to sa isto nezmeni v EU.

V USA maju omnoho rozumnejsii zakon. Tam maju legal 32kmh a tusim max power 750W. A nejake tri classes ebike pohonov, ale tam to zase komplikuju rozne nariadenia jednotlivych statov.

Oni v tej najvyssej classe maju tusim 1000W peak a 30mph (48kmh) a este aj plyn povoleny, ale za to uz tiez musis platit registracny poplatok. Cize nieco ako moped. Je to popisane na nete, vygoogli, ak ta to zaujima. Uz si to nepamatam presne.

A moj nazor, 25kmh v Europe je somarina, bo ta budu na rovine predbiehat aj deti na neelektrickych bajkoch. ;)) A ty sa namakas ako somarik, ak by si chcel utiahnut ebike povedzme 27kou. Kazdy druhy ebike je tak do mesiaca od kupy odblokovany. ;)))
20.12.2022 - 12:47:19
01
keyboard_arrow_up