Podla mojho nazoru je obmedzenie rychlosti z dovodu, ze viac ludi by si kupilo ebik a ak aj nie, tak vacsina by jazdila rychlo (na rychlost si zvyknete a bude vam to pripadat normalne) a statisticky by sa zvysil pocet nehod. Cyklisti aj tak jazdievaju po chodnikoch, zrazili by chodca a castokrat ani nemaju vodicak a skor by sposobili nehodu na ceste.
U
ebiku je to lahsia moznost ako sa snazit zabranit nehodam. Je to lahsie ako chytit niekoho a pokutovat za jazdu po chodniku, ci povinne prinutit ludi spravit si vodicak.
Viac nehod by bolo. Od tych, co nemaju na to nohy a aj od ostatnych, co sa im momentalne nechce slapat.
Ja ked som skusal odblokovany ebik, prve co som porozbehnuti prepinal bolo turbo a cely cas po meste som siel na tom ovela rychlejsie, ako na klasickom a ani ma nenapadlo znizovat rychlost.
Aj kolobezky dali na cesty, aby uchranili chodcov, ale zas budu ohrozeni kolobezkari.
E-kolobezky potrebuju vlastnu cestu. V tom maju nevyhodu. Ist po hlavnej s kamionmi v meste, alebo po chodniku a obiehat ludi s kocikom.
Presne pre to zvysovanie poctu turistov nechcu
biky v lese. Nie ze by
bicykel plasil zvierata viac ako pesi. Nahnevat pana v zelenom a do lesa zavolat 2000 pesich turistov, ale bez organizacie, kazdy sam, aby nemohol zakazat zhromazdovanie. Nech ho klepne.
V usa dali pomalojazdiace vozitka, aby mohli aj ludia bez vodicaku a studenti jazdit daleko do skoly ci prace a studenti nemuseli cakat, kym dovrsia vek a ostatni aby mohli aj po cestach, kde auta nesmu.
Tych 32km by bolo lepsie pre ebkierov, tolko by neodblokovavali, ale ziaden zakon sa nedokaze prisposobit vsetkym. Vzdy bude v 10% na skodu.
Ludi z chodnikov nedostanete a blokovanie do 10km/h by to nevyriesilo.
To je chyba myslenia ludi u nas. Ked sledujem ze inde v Holandsku ci Dansku sa to da. Cyklocesty, cyklopruhy, obchvaty pre auta a aby po meste jazdili fakt len ti, co tam byvaju a nie cudzie auta a kamiony, ktore len prechadzaju a na krizovatke odbocuju.