Specialized má všetko vlasnej výroby :)

:rofl:

Motor Brose
16.11.2016 - 20:43:10
00
Myslel som,že nepoužívajú Bosch,yamaha ani shimano,bol to môj prvý zážitok s e bikom,takže som vlastne laik :-)
http://www.bikeandride.cz/2016/03/specialized-turbo-levo-fsr-expert-6fattie-test/
16.11.2016 - 20:53:48
00
modrak,
nie zlý výber, ale tomu môjmu chýba len 1x11...a je ešte ľahší, tak neviem prečo to autor tak vychvaluje za tie prachy
16.11.2016 - 21:29:48
00
zaver toho test videa prifilmovany ako na futbale aby rozhodca odpiskal penaltu. Keby sa jazdec nahol na riaditka tak ten kopec by dal aj bez motora a nemusel by prezetovat "tak brutalnu silu motora" ze zovihne zadne koleso....ale inak vyzera dobre...ale njeje to jediny bike....V takej cenovej kategorii su uz vsetky OK
17.11.2016 - 11:55:32
00
Zaujímavá alternatíva odblokovania max. rýchlosti oproti SPEED BOX-u. Bez zásahu do motora.
Pedelec Tuning Modul 50 km/h f. BOSCH, BROSE, YAMAHA, etc. TEXT LESEN !! thumb_up0thumb_down
18.11.2016 - 23:31:10
01
Da sa to aj lacnejsie otocenim senzora a magnetom pri pedali.
Druha vec je vydrz baterky pri tych rychlostiach.

Ale ked vidim stare babky na ebikoch, ktore tahaju bez slapania s rychlotou okolo 40ky a hadze ich to zo strany na stranu, tak musim so sucasnou legislativou suhlasit.

Osobne mi do 25km/h staci.
19.11.2016 - 08:52:21
00
FeroR Esteticky je to ale otrasné...
19.11.2016 - 13:17:50
00
Takže manželkyn e-bike som konečne otestoval a mám z neho popravde a veľmi mierne povediac "zmiešané pocity".
Nie z biku ako takého ale z pohonu.
1. pohon zaberá iba do určitých otáčok kľúk. Ano ano nie kolesa a aktuálnej rýchlosti ale aj otáčok kľúk. Zistil som to naozaj v prudkom stupáku tak, že som sa snažil na najľahšom prevode s max. dopomocou motora pedálovať zvýšenými otáčkami kľúk kvôli rovnováhe aj rýchlosti. Predsa do prudkého kopca každý zvýši frekvenciu šlapania aby to vyšiel a ustál. Lenže pohon pomáha iba do určitej frekvencii šlapania a potom prestane. Keď som zvolnil frekvenciu šlapania, tak znovu zapol. 90% stmých výšlapov sa s tým dá vyjsť a myslím si, že moja polovička taký kopec nikdy šlapať nabude-ani na e-biku. Ale trochu ma to rozhodilo...Nie je prirodzené ísť do prudkého stúpania s malou rýchlosťou a malými otáčkami kľúk.
2. v tom istom kopci ktorý mal asi 200m a stúpanie odhadom okolo 30% sa mi pohon dva krát úplne vypol. Po konzultácii s mechanikom, vraj preto, lebo sa prehrial a tak ho poistka vypla. Je to vraj ochrana motora. Hm, chápem, beriem, bol to naozaj strmák v teréne, ja som ťažký 120kg, bike má takmer 22kg, môže byť. Ale je to k nasratiu keď sa človek spolieha, že ho to vytiahne a zrazu pauza. Bez dopomoci to nebolo možné vyšlapať takže som zastavil.
Záver: ak aj ostatné pohony ako BOSCH, SHIMANO...a pod. pracujú na rovnakom princípe a majú rovnaký prejav ako YAMAHA, pre mňa je e-bike pokiaľ mám v poriadku kolená na disciplíny AM/EN nezaujímavý. Nevymačkám z neho to, čo potrebujem v tom najpotrebnejšom okamihu. Možno je to iba môj dojem...Pre manželku / a v podstate aj pre mňa / bude e-bike pri spoločných výjazdoch požehnaním:-)
23.11.2016 - 22:28:53
01
Bosch je úplne iný a to mi nerobí ani v 50% kopci, takže only Bosch !!!!!!!!!!!!!!!!
23.11.2016 - 22:32:32
01
50% kopci? Taký si kde vyhrabal?
23.11.2016 - 22:34:23
00
Je ich pár pod Tatrami by si čumel.
23.11.2016 - 22:36:57
00
Aky model motora Yamaha mas niekde som cital (neviem to teraz najst ) ze starsie modely do 2015 maju nejaky problem pri pomalej jazde a ze modelom Yamaha PW-X pre rok 2016 sa to odstranilo tu je take male porovnanie motorov : http://www.akumo.cz/bosch-yamaha
23.11.2016 - 22:58:21
00
cipo11 napísal:
Pohon zaberá iba do určitých otáčok kľúk. Možno je to iba môj dojem.


Frekvencia otacok kluk nema ziadny vplyv na vypinanie motora. Ja mam vpredu dvojpilu a pri zaradeni malej pily /24 z/ mam urcite daleko vecsiu frekvenciu otacania kluk ako ty na jednej vecsej /36 z/. Ziadne vypinanie podpory motora nenastava.
Vypinanie nastane ked kluky zasekavas, cize prestanes na chvilu tahat. Treba tahat plynulo, e-bike nie je motorka a ked neslapes klukami, podpora nie je.
Tvoj najlahsi prevod je 36 vpredu a 36 vzadu. S takymto prevodom v strmom kopci urcite nemas vysoku frekvenciu, ale naopak, obcas sa ti stane, ze kluky zaseknes.
Pre manzelku by som to vobec neriesil. I ked dala by sa vymenit kazeta so 40 z a zmensit prednu pilu na 34, alebo dat dopredu dvojpilu.
24.11.2016 - 10:20:00
00
Jaro65 napísal:
Niekde som cital (neviem to teraz najst ) ze starsie modely do 2015 maju nejaky problem pri pomalej jazde


Yamaha motory nemaju ziadne problemy pri pomalej jazde.
24.11.2016 - 10:27:40
00
simecek Chceš povedať, že keby si mal na to nohy a dokázal to ukrútiť, tak by ti pohon dovolil na najľahšom možnom prevode dosiahnuť rýchlosť 25km/h? Myslím s plnou podporou.
24.11.2016 - 10:34:05
00
keyboard_arrow_up