SFSF,
no nieje každý taký šikovný....a v bytovke sa to tiež veľmi nedá....ten tvoj sa mi ozaj páči v zrýchlení, len keby bol taký tichý ako je ten môj:-ň
Vo vsetkom mas pravdu ...hlavne ta hlucnost ma tiez fakt stve.!!! oproti spalovaciemu motoru to ide tichucko....ale...
Ono ta hlucnost je za prve vo vykone, prevodovku v motore mam kovovu tam je tusim 9:1 a primarny prevod je retazou na
prevodnik a ten je tiez von / a retaz/...no hluk je to zle ...ale opak... kovova prevodovka vo vazeline ma vacsiu zivotnost ako plastove kolieska, primarny prevod / prevodnik/ teraz mam 48z ale nemam problem dat tam 54z / mam ho doma/ a rychlost by bola do 70km/h bez pripomoci na rovine mozno viac....alebo napoak..dat namiesto 48 trebarz 32z a ide do pomala ale do sily ....to by uz utiahlo aj
vozik s pieskom
Chcem tym povedat ze variabilita a priestor na tuning je neskutocny no rozdiel od fabrickych...a to nie len v "strojarine" aj elektro je volna...riadiaca jednotka volne programovatelna pomocou pc, kludne ju mozem aj vymenit, akumulator aky len chcem....oloveny, li-ION, Li-POL, NiMh ....kapacita rozna, umietnenie tiez mozem vybrat, ram-nosic-ruksak-vozik atd.....ja viem ze to nieje pre kazdeho , ale tieto vlastnosti u mna prevazili.....
a hlavne ten
bike robi to co mu ja prikazem. A nemusim sa nijako prisposobovat a obchadzat a hladat ako co oklamat aby to ako tak fungovalo.
Neberte to nik v zlom....mne sa tie vase bike pacia, krasne zvezenie, celkove odpruzenie, uhladne a ucesane, tiche, nenapadne a v nemalej miere aj lahsie! Takze som napisal len ako to vnimam.... Mam originalky doma 2ks /na jednom jazdi manzelka a druhy ma syn/ no za ten svoj by som ich nemenil.
Ak by som menil tak jedine za celoodpruzeny karbonovy TREK OCLV...bez motora. Ale to je kategoria 6tisic a viac a to je moooc na mna.