DaDo.Bzz prosím ťa nevieš dá sa na M500 nejako nastaviť znižovanie dopomoci? Pri 35V mi to už začína znižovať pomoc a pri tužím 34V sa bat. vypína. Nie je natom niektorý iný hardwer lepšie?
Bohuzial nie, je to uz loknute pri CAN bafang systeme. Iba prefleshovanim firmwaru, ak taky mas (nejake sumy som pocul, ze urobili pre nejakeho dealera firmware, kde toto obmedzovanie vykonu (save ride home funkcia) nie je).
Obmedzovanie vykonu pri 35V (ak si meral bez zataze) je priliz skoro, kedze tu ma
baterka (36V nominal) este takmer 50% kapacity. No hadam neprichadza cut off pri 34V - to je priliz skoro. Ono to trochu aj suvisi s meranim SOC
baterky u bafangov.
Ak to niekoho zaujima: Bafang to samozrejme spravil stupidnym mapovanim aktualneho napatie baterie na % SOC (a nie coulomb pocitadlom). Od 30% uz firmware zacina obmedzovat vykon. No a ak ides plny
vykon (pri klasickych detskych motoroch
to neni az taky problem, tam sa moc velky prud necuca <18A), tak tam je este aj voltage sag - par voltov dole v zatazi - cize si motor mysli, ze baterka ma 30%, ked v skutocnosti ma este takmer 50%. Ked zastavis (po dlhodobejsej jazde na plny vykon) a vypnes a zapnes motor, tak ti percenta skocia o dobrych 15% nahor. Dufam, ze to v dalsich verziach motorov opravia a tiez daju moznost nastavit pri kolkych % sa ma aktivovat funkcia ride safe home.
Mam nejake infosky od cinancov, ze bafang povedal ze planuju odblokovat aj CAN motory, aby sa dali programovat (vykonove stupne, startovacie prudy, kadencia, cut off voltage), ale moc tomu neverim, ze by to odblokovali.