Rad by som, keby ste sa podelili o realne dojazdy na svojich
e-bikoch (idealne jazdene po lesoch), pretoze ked som jazdieval na pozicanych kedysi a to bolo maxima 500Wh baterky, spravil som 40km a mal 50%, ci 60km s 30% zostatkom a je jedno, ci to bolo Bosch, ale Shimano vtedy.
Nejde mi totizto do hlavy spotreba na mojom Bafangu a to ho uz jazdim 3/4 roka. Zda sa mi, ze
bateria 630Wh sa prilis rychlo vycerpa.
Uvedomujem si, ze spotreba zavisi od mnohych faktorov (vaha, teren, stupen dopomoc(W)...atd), ale...
Tu je moj vcerajsi vyjazd.
Vaha 88kg, dopomoc priemerne 5 z 9 stupnov (rovnejsie useky 3 cca 200W, najstrmsie 7 400-450W), 42.8km, z toho cca 50% asfalt rovinka, priemer 21km/h, prevysenie 773m.
V cieli uz sla
baterka na 34V a menila farbu na hnedu, cize tipujem, zeby sla do toho "safe" modu, co ma Bafang spraveny a davala by po zvysok cesty len 100W cca.
Tych 50% asfaltu by to mohlo skreslovat, ale mal som zapnutu 5 dopomoc a siel cca 32-35km/h v protivetre polovicu cesty, cize spotreba bola asi ako pri stredne strmom stupani.
Inak na kratsej asi 20km trase, kde idem vacsinou rovinu a je tam jeden kopec v lese s 200m prevysenim mi to spravi na 20km cca 20%, co by bolo podla mna realnejsie, ale na dlhsej strase sa neviem v tkaomto pomere udrzat. Keby som vedel dat tych 60km do tych 20% este by som to bral ako tak, ale davam nieco cez 40km a to sa mi stalo, ze uz aj po 35km sa zacala baterka farbit do hneda .
Zaujimali by ma hlavne odpoved typu, vazim tolko, nastupanych mam tolko m, a baterka mi ukazuje % po XY km.
Zaujimali by ma rozne statistiky roznych jazdcov a ci je to mojim stylom jazdenie, ci ma Bafang pocitov vyssiu spotrebu ako Shimano a Bosch a pod.