Skusenosti sice nemam, no ja zrovna koukam na Kellys Theos F70, probiha na nej zrovna akce a je za 5999 tak zvazuji jehou koupi. Koukam ten focus je v hliniku. ma foxe, no ta ZEB SELECT+ snad taky neni spatna ne?
27.03.2024 - 13:43:11
02
ZEBa je ***** :) skvelá vidla, môžem len odporučiť.
27.03.2024 - 14:05:58
04
Zdravím hľadám ebike do 3000e na víkendové jazdenie do prírody po slovenskom raji. Viete niekto poradiť čo najlepšie viem dostať do tej ceny ?
Pripadne čo poviete na : Haibike AllTrack 10 2022?
27.03.2024 - 15:45:48
00
sorcerer napísal:
ZEBa je ***** :) skvelá vidla, môžem len odporučiť.
díky
27.03.2024 - 17:45:31
00
To je ponuka na zľavu pre Ivana Petra120 a Ivasta??? :)
08.04.2024 - 08:26:34
02
viac kandidátov by sa našlo, DaDo nebude stíhať skladať :D
08.04.2024 - 08:28:06
01
Vypadá luxusne, ale je na hovno :-)))))))))))) ešte 99 x a kupujem :-))))))))))

... som sa nasmial....
Ale vážne, poriadne delo, aj v krásnej farbe.!
08.04.2024 - 10:34:10
02
Hosť napísal:
No ako to tu ide, chalosi?

Ak by niekto vyberal ebike, podporte K1.

Vyzerá šikovne.
Na K1 ma zaujal BBRacing....
Môžeš mi tu prosím načrtnúť na akej úrovni pod 3V na článok sa ten modul zastaví?
A ako sa dá ísť pod cut off aktuálnej BMS?
No a prečo vlastne? Pokiaľ viem, za bezpečnú sa považuje hranica 3V, i keď číňanovi často nameriam okolo 2.85.
Tiež by ma zaujímalo, čo znamená oklamanie motora.
Aspoň v kocke, ak sa dá.
08.04.2024 - 11:32:06
00
Caves.

No to som rad, ze sa zaujimas. ;)

Do 3.0V na clanok je uplne v pohode. Tam este mas aj cez 10% kapacity (A Bafang konci 3.2V az 3.4, zalezi aky motor a firmware). Vsetko zalezi ako moc si chces sanovat baterku. Ja naprikald nedam baterkam viac ako 50 cyklov, takze ja toto neriesim.

Nominalna kapacita clankov sa testuje az do 2.6V (vid vybijacie charakteristiky). Baterke sa nic nestane. Len ju tam proste nemozes nechat. Ked vychladne (co pri tych prudoch do 20A ani nehrozi) nabijes a jedes. ;) (Uz som bol aj o dost nizsie ako 2.6V, nedopatrenim :)

A K1 BBR vlastne simuluje Bafangovske BMSko v baterke. Takze nasatvis si Cut off naprikald na 3.0V (to je najnizsie, nechcem to pustit nizsie on purpose) - tu dosiahnes 1% SOC. Tu ti motor taha uz len velmi slabucko (prave koli tomu 1%), tak mozes takto slabo ist este nizsie, po 2.85V - take return to home, aby to este trochu pomohlo. Ked dosiahnes 2.85V skoci ti SOC na 0% a tu uz asi vies ako pojdes - za svoje. ;)
Na takom malom vykone to moze ist este zopar km. Ale nemam odmerane kolko.
08.04.2024 - 22:25:00
01
celkom to zaujíma aj mňa. mondraker ma 4 roky, o rok ho už možno nepredám vôbec a viac ako celý bajk ma zaujíma skôr iba rám,baterka a motor s prislusenstvom je aj takáto možnosť? :)
09.04.2024 - 05:12:12
00
DaDo.Bzz napísal:
(A Bafang konci 3.2V az 3.4, zalezi aky motor a firmware).

Aha, tak tu je pes zakopaný, že firmvér v uzavretom systéme Bafangu začína s cut off tak vysoko (3,2 - 3,4V). Toto som nevedel, nové systémy Bafangu zatiaľ neriešim.
Ale keď vezmem do úvahy že nominál výrobcu článku je 3,6 (3,7) V, tak základné nastavenie Bafangu na cut off 3,4V zákazníka ošmekne o celkom slušnú porciu Ah, a tak sa to u vás podlezie s tým modulom.
Ja si vyrábam všetky packy na cut off 28-29V, takže u mňa je to bezpredmetné.
Ešte jedna poznámka k max. nabitiu, kde je riziko väčšie.
Zachytil som tu niekde obavu, že prebitie nad 4,2 V je už nebezpečné.
Áno, je, ale... 4,2V je nominál, a ako každý má aj on svoju výrobnú toleranciu, ktorá je v prípade Li ion + - 0,05V.
Pri packu 13s je teda nabitie na 55V ešte v norme.
Debata o prúseroch nad 4,3V a súvisiacej životnosti sa tu asi teraz nehodí.

Inak dík za info, tie pomôcky sú fakt super pre každého kto hľadá ľahkú pomoc.
Pre mňa osobne je to len ďalší dôkaz, že všetky uzavreté systémy od Spešlu, Boschu, Shimana, Panasonicu a už aj Bafangu majú jedno spoločné - ruky preč!

Aby ma tu bikeri nechápali zle, pre mnohých je to super, že sa za nich o všetko postará niekto iný, komu svoj majetok dobrovoľne odovzdajú pod kontrolu aj po záruke.
Na druhej strane sú tu pre šikovnejších aj otvorené systémy s výraznou podporou dobrovoľníkov, kde si záujemca rýchlo zistí, že "všetko je na webe", i keď zatiaľ viac mimo SK a priľahlého okolia s výnimkov Poliakov.
Ja som si tak vyskladal na staršom hardtraily Cube stredový pohon 750W s TSDZ2B a s batériou 700Wh.
Zatiaľ mi vyhovuje oveľa viac ako napr. slabučký gravel Creo od spešlu, ktorý som už predal.

Vidím, že tu chýbajú vlákna pre konkrétne prestavby, a tak uvažujem či tu niečo nezaložím.
Zas neverím že sú tu pomaly všetci ľaváci, skôr tu registrujem určité obavy z neznámeho.
09.04.2024 - 09:26:22
01
Zaujímavé a poučné by to bolo. Myslím že tu nájdeš mnoho podporovateľov.
09.04.2024 - 09:30:06
00
DaDo.Bzz napísal:
Takze nasatvis si Cut off naprikald na 3.0V (to je najnizsie, nechcem to pustit nizsie on purpose)

Rozumiem.
V systéme CYC to robím tak, že softvérovo mu nastavím cut off článku na 3,1V, a v BMS batérie ostáva stav od výrobcu, cca 2.8V.
Hlavná výhoda potom spočíva vo zdvojenej ochrane tak, že po vypnutí systémom je možné pre dojazd systémové cut off znížiť až na cut off BMS batérie, lebo keď BMS batérie vypne ako prvý, tak batéria ostane v ochrannom vypnutom móde až do naťuknutia nabíjačkou. A to je na výjazde často zbytočná smola.
Z tohto pohľadu mi príde dvojitá kontrola cut off v polootvorenom systéme CYC (bez batérie) výhodnejšia, ako iba jedna u Bafangu, ktorý do svojho systému zahŕňa aj batériu.
09.04.2024 - 09:55:47
00
Marian61 napísal:
Aha, tak tu je pes zakopaný, že firmvér v uzavretom systéme Bafangu začína s cut off tak vysoko (3,2 - 3,4V). Toto som nevedel, nové systémy Bafangu zatiaľ neriešim.
Ale keď vezmem do úvahy že nominál výrobcu článku je 3,6 (3,7) V, tak základné nastavenie Bafangu na cut off 3,4V zákazníka ošmekne o celkom slušnú porciu Ah, a tak sa to u vás podlezie s tým modulom.
Ja si vyrábam všetky packy na cut off 28-29V, takže u mňa je to bezpredmetné.
Ešte jedna poznámka k max. nabitiu, kde je riziko väčšie.
Zachytil som tu niekde obavu, že prebitie nad 4,2 V je už nebezpečné.
Áno, je, ale... 4,2V je nominál, a ako každý má aj on svoju výrobnú toleranciu, ktorá je v prípade Li ion + - 0,05V.
Pri packu 13s je teda nabitie na 55V ešte v norme.
Debata o prúseroch nad 4,3V a súvisiacej životnosti sa tu asi teraz nehodí.

Inak dík za info, tie pomôcky sú fakt super pre každého kto hľadá ľahkú pomoc.
Pre mňa osobne je to len ďalší dôkaz, že všetky uzavreté systémy od Spešlu, Boschu, Shimana, Panasonicu a už aj Bafangu majú jedno spoločné - ruky preč!

Aby ma tu bikeri nechápali zle, pre mnohých je to super, že sa za nich o všetko postará niekto iný, komu svoj majetok dobrovoľne odovzdajú pod kontrolu aj po záruke.
Na druhej strane sú tu pre šikovnejších aj otvorené systémy s výraznou podporou dobrovoľníkov, kde si záujemca rýchlo zistí, že "všetko je na webe", i keď zatiaľ viac mimo SK a priľahlého okolia s výnimkov Poliakov.
Ja som si tak vyskladal na staršom hardtraily Cube stredový pohon 750W s TSDZ2B a s batériou 700Wh.
Zatiaľ mi vyhovuje oveľa viac ako napr. slabučký gravel Creo od spešlu, ktorý som už predal.

Vidím, že tu chýbajú vlákna pre konkrétne prestavby, a tak uvažujem či tu niečo nezaložím.
Zas neverím že sú tu pomaly všetci ľaváci, skôr tu registrujem určité obavy z neznámeho.


No mozes si nastavovat cut off voltage na BMSku kolko chces, ked kontroler ti pojde iba po 3.2V (a to tam dali este dalsiu hovadinu, znizuje to brutalne vykon uz od 25% baterky). Stare UARTY sa dali nastavit tusim az po 2.9V.

Kazdy kontroler sa nastavuje, po aku min voltaz ma ist. BMS ma byt nizsie, casto byva na 2.7V. Lepsie BMS maju 2 urovne cut-offu. Jedna je warningova, ze sa ti zapne opat BMS po vytimeoutovani. Uplny cutoff, ked dosiahnes, bms ide do sleepu a potom to zobudis len pripojenim nabijky.

A nabijat nad 4.2V - naco by to niekto robil? Iba ak si chce niekto dobrovolne odfajcit clanky.

Mas Cyc motor? Ktory, ten 5kW? :) Nehuci to moc? Ten by som chcel vyskusat, ako to ide.
09.04.2024 - 21:44:57
00
Domnievam sa, že si súčasťou tímu K1ebike, že v systéme Bafangu si doma, a že rozbiehate zaujímavu oblasť podpory okolo tejto značky.
Ak sa mýlim, usmerni ma.
Držím prsty aby ebajkeri pod Tatrami pochopili nové možnosti do budúcnosti, v ktorej už budú hejteri chránený druh.

Tých napr. 4,25 V ale nie je o prebíjaní.
Treba to chápať ako normálny stav v prípustnej tolerancii každej nabíjačky, len nie v každom datashete je to uvedené.

Ak máš z CYCmotor na mysli to nové reťazové monštrum X1 pro gen 4, tak táto marha je už za hranou môjho záujmu.
S kamošom sme na skúšku dali dokopy Photon práve za účelom kombinácie čo najmenšej nápadnosti, dojazdu a výkonu.
A nebyť tej batérie v ráme, tak si tú prestavbu všimol málokto.

Druhá oblasť čo ma zaujala bol Tongsheng s ktorým mám jeden bike osadený na skúšku, no prioritou bolo hlavne ukecať systém spešla na externú výpomoc, čo sa mi nakoniec ako tak podarilo.

Bude čas, dám dokopy nejaké podklady, možno to niekoho zaujme.
10.04.2024 - 08:54:14
00
keyboard_arrow_up