Objednal som si Continental 29 X king 2.2 protection TLR. Akurát som nedomyslel,či náhodou nebude problém,že plánujem ho používať s dušami,aspoň zatial.
Asi som mal objednať RS verziu, ikeď tam by som sa asi bál defektov...

A podla cze fóra, RS verzia je poddajnejšia a pohodlnejšia oproti protection...Som celkom zvedavý,čo mi príde a ako sa to bude chovať:)
02.09.2015 - 15:42:58
00
S dušami problém nie je...
02.09.2015 - 16:00:40
00
Je to plášť ako každý iný.. či už s dušami alebo bez nich..
02.09.2015 - 17:10:47
01
Ahojte, stale mam dilemu ake kombo od MAXXISU supnut na AM bike (27,5, 140mm, 20%XC-40%TRAIL-40%AMEN)

Predok: HIGH ROLLER II 2.3 exo/tr - dual compound alebo radsej ist do 3C?
Zadok: ARDENT 2.25 dual/exo/tr

Jazdite niekto tuto kombinaciu?

Vdaka
03.09.2015 - 08:56:52
00
Mám kombináciu Minion DHF EXO TR 2.35 Dual vpredu a Ardent EXO TR 2.25 Dual vzadu.Zmes 3C nebola k dispozícii keď som kupoval.Na trailové jazdenie v pohode.Ardent má menší valivý odpor na úkor horšieho brzdného účinku.Je na tebe,či uprednostníš rýchlejší plášť alebo stabilnejší a poobzeráš sa po niečom inom dozadu.
03.09.2015 - 10:01:22
00
Jazdim HR 2.35 v predu a Ardent 2.25 Dual vzdadu a pojde prec. Miestami s tym ardentom ide doslova o krk. Prudke sypke zjazdy absolutne nedava a brzdim potom nohami rukami ocami. Zato ten HR je top plast co som v predu mal.
03.09.2015 - 10:35:34
00
Hm, tak poradte co dozadu na AM bike v rozumnej vahe 700-800g co sa nebude spravat ako "kotva"? teraz tam mam NOBBY NIC 2,35 SS/LTR/EVO/Pacestar a neviem posudit ci Ardent bude nejak zasadne vzadu horsi. Je mi jasne ze pokial pojdem s trailovym plastom na riadnu sotolinu a sutre bude to teren kusok mimo ligu plasta. Vdaka
03.09.2015 - 13:47:54
00
Stale dookola omielane Miniony. Ak chces top verzie tak jedine zahranicie. Mozme sa zlozit na postovne ( 10€ ).

http://www.bike24.com/1.php?content=8;navigation=1;menu=1000%2C2%2C103%2C104;search=minion+exo;product=85904
03.09.2015 - 13:51:01
00
Plášť aký chceš t.j. do 800 gramov, 27,5", nepapierové bočnice, nie kotva na asfalte a pritom držať v teréne jednoducho neexistuje. Budeš musieť spraviť kompromis a v niektorej oblasti zľaviť požiadavky.
Ardent bude vzadu horší ako NN. Ardent je fajn plášť ale len na suché tvrdé traily. Prach, blato alebo mokrá tráva a nedrží vôbec. Nie je to prekvapivé, ten dezén je nízky.

Neviem koľko toho jazdíš po tom asfalte, ale začiatkom sezóny som na DHF+DHRII jazdil aj 60-70 km výjazdy a dalo sa to prežiť. Len jednoducho si treba zvyknúť, že priemerka bude trochu nižšia. Ak sú to kratšie presuny tak by som kašlal na to, že na 15-30% trasy budem o 5 km/h pomalší. Ak je ten podiel vyšší, tak ti netreba plášte čo extra držia.
03.09.2015 - 14:15:01
03
začiatok konca? či je to bežné pri tejto tvrdej bočnici?má to cez 600km a od predpísaného max tlaku to má hodne daleko...

Prílohy:

20150903_094058.jpg
20150903_094058.jpg 311.19 KiB thumb_up0thumb_down

03.09.2015 - 14:31:01
00
ty koki to vyzerá jak vada materialu alebo starý plášť.
03.09.2015 - 14:39:41
00
Ja keď som prerábal X-King ProTection na bezdušák, nalial som tam tmel a nafúkal, tak tmel presakoval po celom povrchu bočnice.....škoda, že to video som vymazal...
03.09.2015 - 14:46:12
00
no krása :D ono to nie je hlboké zatial, no som zvedavý časom, tiež tam mám tmel
03.09.2015 - 14:50:43
00
Ale čo narobíš, akurát som si objednal ďalšie dva X-Kingy...ale Performance a dám tam duše....až takú výhodu tých bezdušov nevidím...váha je zanedbateľná.
03.09.2015 - 14:56:18
01
no nejde mi o váhu ,ja kebyže nemám tubeless tak len lepím duše :D , dúfam že sa to nebude extra zhoršovať...
03.09.2015 - 14:58:00
00
keyboard_arrow_up