Jazdim rozny teren, doteraz som jazdil schwalbe, michelin, vzdy bez bocnej ochrany a nikdy som ho nepresekol a to mam dost cez 100kg, nejazdim jednoducho tak agresivne ako poniektory ini jedinci. Raz mi skusenejsi jazdec povedal, ze ten kto plast presekne spravil hlavne jazdecku chybu :)
jednoducho sa mi pozdaval tak som si povedal, ze za tu cenu skusim. Moja druha volba bola Ardent, ak to s contikmi nepojde, pojdem do maxxisu
25.02.2016 - 14:21:08
00
Potom napíš nejaké skusenosti. Ja ich budem mať na biku tak som zvedavý :)
25.02.2016 - 14:25:28
00
este stale deriem stare micheliny, nie je cas prezut, ale hadam cez vikend bude prva jazda
25.02.2016 - 14:55:21
00
Tie NN vyzerajú dobre, aj recenzie sú pozitívne....

MK od Continentalu už nikdy, napriek tomu, že som mal Protection verziu, stačila ranná rosa a už to podšmykovalo.
Teraz mám Ardenty a som spokojný, dokonca aj v snehu :D
25.02.2016 - 15:31:13
00
rýchla varianta do sucha- vpredu ardent + vzadu ikon?
26.02.2016 - 17:44:58
00
čo tak nový minion ss ? aj keď finančne bude určite drahšii, no niekedy by som ho rád vyskúšal, do suchých podmienok na am jazdenie by mohol byť super
26.02.2016 - 17:52:42
00
A ešte môj obľúbený Ardent Race :)
26.02.2016 - 17:53:49
00
Plášť- Schwalbe Ultremo ZX V-Guard je iba tubeless či vopchám tam aj klasicku dušu ? o.o ?
01.03.2016 - 01:41:49
00
Do kazdeho vopchas dusu. Aj do tubeless
01.03.2016 - 07:07:29
01
Ramon1 napísal:
Ito , tebe to je jasné od začiatku, to len niekto si mýli pojmy ako valivý odpor , prejazdnosť, trakcia, deformácia povrchu-vozovky/terénu/..Ale snáď si to dosť lopatisticky vysvetlil a debata ohľadom " valivosti" už nebude nutná ..Či?


No čo chlapci, Ito a ramon1? Už ste sa doučili o valivom odpore pneumatík v teréne? Že pri použití rovnakých pneumatík je valivý odpor v teréne nižší pri nižšom tlaku, na rozdiel od použitia na tvrdom povrchu (asfalte), kde je najnižší valivý odpor pri tlaku naopak maximálnom? Alebo tu mám s odstupom času naozaj dodať zopár faktov zo skrípt o pohybe vozidiel? (pôvodne Lord Klaymen). Nick som zrušil a tento dal iba kvôli už zrušenému inzerátu. ;-)
02.03.2016 - 19:37:38
00
Ten valivý odpor v teréne by ma zaujímal. Vieš doporučiť niečo na štúdium? Nemusí byť príliš do hľbky, stačia základy.
02.03.2016 - 19:44:34
02
Na stranách okolo 210 - 211 Ti odborníci poradia "lepšie". :-) Nechal som to vtedy tak, lebo keď ich ani testy napríklad od Schwalbe nepresvedčili, tak už potom ani docenti učiaci na vysokej škole ich nepresvedčia. (To je ako s koróziou plastov, za ktorú dostal zase výsmech kámoš. Pritom oxiduje (koroduje) väčšina látok na zemi a preto sa pridávajú antioxidanty a konzervačné látky aj napríklad do pneumatík.)

Vtedy som nemal doma už tie skriptá a nemal som záujem to hľadať. Nedávno som sa ku nim náhodou dostal a zaspomínal na staré vysokoškolské časy. :-) Ale teraz vážne. Pošlem ti to v PDF v priebehu týždňa. Tu to dávať nebudem, nech si to "Tomáši" naštudujú sami. Ja nie som učiteľ pohybu vozidiel.
02.03.2016 - 19:56:21
01
Kice Tu a je to zaujimave citanie. Tie rozdiely su velke: http://www.mtbonline.co.za/info/mtb-tyre-rolling-resistance.htm

A potom porovnanie http://www.bicyclerollingresistance.com/mtb-reviews
02.03.2016 - 20:01:05
02
Lord to si sa teraz zobudil z hibernácie , že vytahujes na svetlo Božie stranu 210-211? Ja už ani nemôžem pamätať co bolo predmetom plamennej diskusie na ktorú odkazuješ ... A na margo docentov... Vieš koľko koko...n do nás hucali na škole , a prax je úplne iná ? Zo mna nič , ale možno sa lto chytí ... Dobrú noc
02.03.2016 - 21:36:03
00
11kubo napísal:
Potom napíš nejaké skusenosti. Ja ich budem mať na biku tak som zvedavý :)

Vyskusal som MK cez vikend, zatial len kratsia jazda, isiel som 50% asfalt a 50% teren, bez zjazdu. Na asfalte super, valivy odpor bol v pohode, hucia troska viac, ale menej ako Michelin AllMountain. Pri jazde v terene, prevazne blato zaber je super, blato sa lepi len minimalne, takmer vobec a bocny sklz v kolaji je omnoho mensi.
Uvidim tak po 500km ale zatial to bolo za tu cenu super.
03.03.2016 - 09:41:16
00
keyboard_arrow_up