Ake "sikminy" ? Robil takyto siping na bocnych stuploch ? {tuna to na ilustracii robi na DHR 2)

http://ridemonkey.bikemag.com/attachments/screenshot-2014-07-03-15-29-18-png.115675/

Ak hej, tak je to pre lepsiu trakciu vo volnom terene a pri opreti. Ten 'L' tvar na kazdom druhom stupli je nazbieranie hliny pre oporu pri brzdeni. Ale bocne stuple drzia lepsie ked su vsetky poddajne. Ak to robil na enduro biku a este vzadu, tak to bol asi nejaky hardcore sypky teren, jak tie kola v Juznej Amerike ? Na prednom to nerobil lebo tym bude realne brzdit :- )

Alebo si kup plast kde to robit netreba, ako Magic Mary a Michelin Rockr'2, ktore maju rovno vacsie to otvorenie medzi strednym behunom a bocnymi stuplami.
08.06.2016 - 01:40:41
00
Michelin wild racer najhorsi najlahsi a najpapierovejsi a neviem co este naj plast aky som kedy mal zodral som ho behom mesiaca strasny papierak
08.06.2016 - 01:51:37
00
HR2 ani DHR(2!, jednotka je velmi zly plast co sa uz ani nevyraba) nie su uplne idealne plaste pre zaciatocnika, pretoze vyzaduju polozenie bicykla pre trakciu v zakrute, nemaju totiz prestupne stuple, narozdiel od gulatych balonov typu s prestupmi typu Nobby/Hans/Trail King/etc..
Co je fantasticky plast pre dobreho jazdca, neni automaticky pre zaciatocnika.... ktory bude mat daleko vacsiu sancu ze mu ustreli koleso pretoze sa bude bat opret bike a zostane v "drift" zone medzi strednym behunom a bokmi. Uplny ideal.

<60kg jazdec nepotrebuje a neuslape mega vystuzene boky, navyse mu bude brutal nepohodlny. Maxxis Exo nie je ani o tolko tuhsi zas nez Snakeskin.

Pre trail jazdenie, Nobby Nic 2015, Evolution, 2,35 Trailstar na obe (noaco ze sa zosucha vzadu, zaciatocnik oceni grip a 30 eurovy plast je menej nez ruka v sadre). Prip. Vertstar dopredu ak je docasne nizsie sebavedomie a presunov po asfalte nebude vela. Hlavne nasadit bez duse a fukat s mierou ( +/- 18-20 PSI max...)
Na tuhsie jazdenie Schwalbe Hans Dampf 2.35 Snakeskin Trailstar obe, alebo Trail King 2.25 BC protektion (2.25 su rovnako velke ako 2.35 vsetky ostatne znacky, a tu je este rozumna vaha. Obe neskutocne pohodlne balony ktore sice nepodrzia pri ultra rezani zakrut (kde su neskutocne vagne) ale u zaciatocnika tam je naopak trakcia kde ma byt, 'cely cas'.

Kombinacie typu High Roller 2 (2.35, 42d, alebo 3C MaxTerra) dopredu a lubovolny slapavy plast dozadu (Ardent,etc..) by som dal az po osmeleni/vacsom otukani sa.
08.06.2016 - 02:03:16
01
doktor-40 napísal:
Michelin wild racer najhorsi najlahsi a najpapierovejsi a neviem co este naj plast aky som kedy mal zodral som ho behom mesiaca strasny papierak


OK ? Jedno je par rokov stary lacny XC plast a druhy jeden z najlepsich a najtuchsich enduro plastov sucasnosti.

Maju dokopy spolocne presne tolko kolko ma RocketRon v lightskin verzii a Magic Mary v Supergravity. Alebo Fiat Punto s Pathfinderom.
08.06.2016 - 02:06:41
00
Teda dufam ze neodpovedas na Ita :- D Ak hej tak sorry. Netusim ako sa edituju prispevku, a robim celu noc...cize som pomaly.
08.06.2016 - 02:10:31
00
Wild racer je lacny plast ak 35€ je lacny tak potom ano
08.06.2016 - 05:12:15
00
JurajTalcik a co mas proti zmesi pacestar. Mam 90 kg a zadne koleso drzalo v kriticky situaciach. Ten trial star je dost maky a dere sa naozaj strasne rýchlo. Mam teraz hans damfy a chcem prejst na miniony alebo highrollery. Ale skor asi HRII aj ked hovoris ze minion drzí lepsie v klopenkach. Neviem ktorý si mám vybrat alebo nakombinovat. Bikeparky dávam len výnimočne skor celoddenné vyjazdy. Taktiež zmes 3C MAXX TERRA asi dopredu a dual dozadu?
08.06.2016 - 09:48:05
00
Takisto mám PACESTAR Nobby Nic SS vpredu a spokojný som bol aj vo vlhkom a mokrom teréne.
08.06.2016 - 09:52:33
00
JurajTalcik tym stuplom v strede behuna vyrezaval sikme casti vpredu, myslim ze koli zaberu, ale ci to ma zmysel tak to neviem :)
08.06.2016 - 10:45:37
00
bobris napísal:
a co tak IKON, ja mam teraz kombinaciu ARDENT vpredu,IKON vzadu. Samozrejme do mokra to nie je uplne ideal ale da sa. HR A DHR by som dal len ozaj keby som jazdil nieco technickejsie


Tiez nosim vzadu IKON 2,2 v predu mam Conti mountain king 2,4...
Spokojnost, ale casom ten MK2 chcem vymenit za nieco lahsie/rychlejsie.. Ardent race. Na moje jazdenie (za mokra moc nejazdim) to je OK.
08.06.2016 - 10:51:18
00
Ach skoda ze nemas fotku lebo uz mi dosla fantazia :- ) Este som videl siping stredneho behuna sice s podobnym ucelom ako pri bocnych ale ani za nic si neviem spomenut co tam robil.
Inak ja by som taketo veci nerobil, jednak je to otrava ten plast nicis predcasne (on ho po konkretnom zavode vyhodi), a jednak mal dovod preco to na konkretne podmienky pouzil. Urcite to nerobil ako univerzalny upgrade plasta :- ) Ten plast je dobry tak ako je na zamyslane pouzivanie.

Tak keby Pacestar bol ozaj taky dobry vo vlhku, tak by ani Trailstar ani Vertstar asi nevyrabali, nie :- ). Jasne ze sa s tym da jasne fajn, vsetko sa da pri dobrej technike a opatrnosti dat skoro s hociakym plastom s vynimkou slicku bez bocnych stuplov.
Ale pri Trailstare je ta opora proste vyssie, nemusis davat az tak pozor, nieco ti ten plast odpusti pre prebehnuti napr. mokrych korenoch. Schwalbe pacestar dopredu moc neodporuca, s vynimkou jazdenia v suchom. To ze vam to drzi proste nie je argument ze tam ten plast patri. Lebo to je relativne, jazdili ste ten isty usek back-to-back s trailstarom ? A potom je otazka aj aku stopu a ako rychlo..

Vpredu sa trailstar urcite nedere lepsie nez pacestar, tu nikde nie su podmienky typu juzna california aby ten valivy benefit navyse bol niekde vobec citelny, mozno na asfalte. Ale tak hadam sa nekupuju 2.35 trail plaste podla vykonu a vydrze na asfalte :- ).

Ale jasne, vo vysledku vzdy plati 'your mileage may vary'. Ja som odporucal zmes konkretne podla mojich osobnych preferencii a pre zaciatocnika. Kazdemu vyhovuje nieco ine.

Tie 3C zmesy podla toho ak ich zozenies, neni to nejaka potreba klude dual dozadu, aj single 60d-tku.HR je urcite univerzalnejsi nez DHF, to uz je ten medzistupen pred DHR2, pri oboch uvidis dost velky rozdiel oproti Hans Dampfom lebo to je dost odlisny plast, ale samotne HR/DHR2/DHF uz taky rozdiel nepocitis. Tam je strasne vela zaujimavych kombinacii teraz, nie je ziadna najlepsia, vsetko osobne preferencie. Ja mam chut na leto (neznasam blato, a ak nie je, moc ho nejazdim) dat dozadu semislick s vysokymi bokmi (Rock Razor alebo Minion SS), a potom mozes kludne mat vpredu skoro lubovolne agresivny plast, kludne DHR2 alebo HR2 v 2.35 (alebo 2.5 WT ak mas taky rafik). Alebo DHR2/HR2 dopredu a Ardent/Agressor (podla toho ci viac suche alebo vsetky podmienky) dozadu pre nieco obdobne rychle ale do vsetkych podmienok a s lepsim brzdenim.
U nas podla mna nikde clovek moc mimo DH nevyuzije plast typu DHR2/HR2 vzadu, to uz je strasna kotva cely bajk potom.

Hmm, sorry, moc som sa rozpisal, ale to su tie all-night noci za kompom v praci. Pisem len ako odporucanie na zamyslenie, vzdy plati ze kazdy ma rad nieco ine a ine mu vyhovuje.
08.06.2016 - 12:19:56
01
Nejazdí náhodou niekto MAXXIS IKON 2,35 vo verzii 3C, TR (bez exo ochrany) ???
08.06.2016 - 14:14:57
00
palo1707 napísal:
Ja som mal barro mountain ust tubeless s makkou 40a zmesou a potom som mal barro mud-special do blata a to tiez bolo hovno.

Barro mountain ma divny vzorok, jazdil som ho, ale necitil som sa na nom uplne isto. Mal som jeden cas geax argo, docela uzky a tazky, posudit jeho jazdne vlastnosti viem akurat , ze drzal zjazdeny do kopca, co ma prekvapil. A na blato sa robil Geax Gato, ale ako pozeram Barromud bol asi naslednik .. ja som si Geaxy pochvaloval vzhladom na odolnost na sutrakoch a valivy odpor. Na hlinu uz bol imho lepsi Schwalbe. Ale to bolo davno, uz pneumatiky velmi neriesim. Jazdim pomaly, brzdia ma ine veci.
08.06.2016 - 14:26:33
01
Toto vyzera ako o trosku drsnejsi Ardent. Niekoho moze zaujat.

http://www.mt-sport.sk/product/sk/plast-maxxis-tomahawk-26x2-30-kev-exo-tr-3c-maxx-terra-1
08.06.2016 - 16:22:10
00
Uz som po nom poskuloval..
08.06.2016 - 16:29:27
00
keyboard_arrow_up