https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/mtb/29/schwalbe-plast-hurricane-29x2-00-50-622-67tpi-650g-performance-drot.html?gclid=EAIaIQobChMI3-7T89_B7QIVDW8YCh0smgpaEAQYASABEgJ29vD_BwE
Možno tieto by sa viac hodili na môj štýl jazdenia
09.12.2020 - 21:36:57
00
vyberal by som z conti raceking, maxxis aspen
09.12.2020 - 21:50:46
00
Ten Hurricane mam vybraty aj ja, ale na druhy set kolies na zimu, kt budem prevazne vyuzivat na asfalte/90%, pripadne sotoline, teren asi ziadny. Dokonca este uvazujem ci ho nezoberiem v 1.6 sirke.
10.12.2020 - 09:05:46
00
Gusto0 napísal:
ja by som nesiel pod 2,35 :-)
ked das uzsi plast - ten ma aj mensiu vysku - skor seknes, musis mat vyssi tlak kedy mas vlastne na hrbolatom povrchu vacsi valivy odpor a pojde sa ti nakoniec horsie. o komforte ani nehovorim.

Pokial jazdi to co pise, tam moc nema kde seknut plast. Komfort a valivy odpor je sice pravda, ale netreba zabudat na aero odpor, ktory bude na uzsom plasti samozrejme nizsi.
10.12.2020 - 11:03:26
00
plast nie - dusu seknes velmi rychlo (predpokladam ze nema bezduse) aj na koreni ktory si nevsimnes, obrubnik v meste, zatulany kamen a pod. jazdil som maxxis overdrive 40 mm hladke plaste - da sa povedat 80% asfalt, zvysok strkove cesty - ale hlavny ucel bol jazda po asfalte. boli dost hrube, drotene vazia ako lahsi XC plast, ochrana proti defektu tak sa dalo - no na strku to malo vacsi odpor ako normalny plast, brzdenie nic moc.
napr. aspen robia v 2c cize aj nieco vydrzi na asfalte, ked chce maju aj 2.10 verziu, no na sotoline, pripadne ako pise luke si stym urcite zajazdi lepsie ako na uplnom slicku.
10.12.2020 - 11:15:03
00
Na to aký má Aspen vzor, rolling resistance nič moc..

Prílohy:

1.JPG
1.JPG 85.28 KiB thumb_up0thumb_down

10.12.2020 - 11:28:31
01
Maxxis sú plášte skôr dobré na jazdenie v náročnom teréne a smerom nadol. Tam majú skvelé plášte. Potom ešte robia jeden schopný univerzál - IKON, ale ten už má odpor celkom citeľný. Plášte čo idú takmer samé robí v podstate len Continental + ešte Schwalbe, ale tie plášť stoja zas za figu v teréne. Najlepší pomer terénnych vlastností a valivého odporu má Vittoria s modelmi Barzo a Mazcal...ale aj ostatné plášte od Vittorie sú na tom dobre, lebo používajú všetky rovnakú zmes, líšia sa len dezénom.
10.12.2020 - 12:35:37
00
imho mal continental divnú bočnicu a bol extrémne citlivý na "ten správny" tlak. A to, že po pár 100 km prdol kord je len ako bonus
10.12.2020 - 12:39:10
00
branomelis napísal:
Maxxis sú plášte skôr dobré na jazdenie v náročnom teréne a smerom nadol. Tam majú skvelé plášte. Potom ešte robia jeden schopný univerzál - IKON, ale ten už má odpor celkom citeľný. Plášte čo idú takmer samé robí v podstate len Continental + ešte Schwalbe, ale tie plášť stoja zas za figu v teréne. Najlepší pomer terénnych vlastností a valivého odporu má Vittoria s modelmi Barzo a Mazcal...ale aj ostatné plášte od Vittorie sú na tom dobre, lebo používajú všetky rovnakú zmes, líšia sa len dezénom.


Nech sa paci, plaste ktore idu takmer same: https://wolfpack-tires.com/produkt/speed/

Vpredu 2.4 vzadu 2.2 (nebol som si isty ci dozadu sa mi 2.4 vojdú)
10.12.2020 - 13:52:18
01
Zaujímavé plášte, nevedel som, že taká značka vôbec existuje. Som sa dočítal na webe, že Týpek, ktorý má na svedomí túto značku je údajne nejaký "compound guru", ktorý vytvoril zmes Blackchili pre Continental, potom Gripton pre Specialized a napokon Addix pre Schwalbe...

Aký je ten 2.4", čo vozíš vpredu reálne široký?
10.12.2020 - 14:57:07
00
Supafly666 napísal:
Zaujímavé plášte, nevedel som, že taká značka vôbec existuje. Som sa dočítal na webe, že Týpek, ktorý má na svedomí túto značku je údajne nejaký "compound guru", ktorý vytvoril zmes Blackchili pre Continental, potom Gripton pre Specialized a napokon Addix pre Schwalbe...

Aký je ten 2.4", čo vozíš vpredu reálne široký?


Ano, vsetko to vymyslel a nakoniec si spravil vlastne. Tie plaste su perfektne, pred tym som jazdil Schwalbe rocket ron a racing ray, Continental Crossking(vpredu) a Raceking (vzadu) ale nechytaju sa, aspon z mojho pohladu amaterskeho pretekara.

Dnes zmeram sirku a napisem to tu.
10.12.2020 - 15:14:29
02
Pozerám trochu aj po týchto wolfpackoch, len ešte som to nevidel vyhodnotené na testoch, tak zatiaľ len tak dojmy na fórach čítam. A možno skúsim, lebo ako náhrada za BARZO by to bola fajn. Tiež by ma to zaujímalo v šírke 2,4 aké to je široké.
10.12.2020 - 15:33:43
00
jachmel, Supafly666, branomelis, bimjeam

Tu su zmerane Wolfpack tires Speed 2.2 a 2.4, na rafikoch DT Swiss XR391 s vnútornou šírkou 25mm.

Medzi sviatkami nahodim Wolfpack tires Cross v 2.4 sirkach potom aj zmeram a postnem.
10.12.2020 - 18:37:32
15
Dík Ľubo?...hlavne tá 2.4 ka vyzerá celkom zaujímavo..to by bolo super na zadné koleso pre mňa, alebo možno verzia Cross a dopredu trail.
10.12.2020 - 18:50:18
00
branomelis napísal:
Dík Ľubo?...hlavne tá 2.4 ka vyzerá celkom zaujímavo..to by bolo super na zadné koleso pre mňa, alebo možno verzia Cross a dopredu trail.


Ano jednoznacne 2.4, ja som sa bal ze mi dozadu nevojde (kedze nemam boost) tak som dal 2.2
10.12.2020 - 19:03:36
01
keyboard_arrow_up