Kategórie
Bike-techposledný komentár: 20. 8. 2017 o 20:25
Akcia -18% Vittoria Mazza Trail 27.5x2.6" 4C G2.0 plášť, TLR, kevlar, anthracite
48,99 €
-18%
MOC 59,99 €
Výpredaj -27% Pirelli Scorpion™ Enduro S 27.5x2.60" HardWALL SmartGRIP plášť, TLR, kevlar
53,99 €
-27%
MOC 82,99 €
Akcia savings Schwalbe Ice Spiker Pro 27.5x2.25" DoubleDefence RaceGuard plášť, TLE, kevlar
76,99 €
savings
MOC 112 €
Akcia -23% Pirelli Scorpion™ Enduro R 27.5x2.4" HardWALL plášť, TLR, kevlar
57,99 €
-23%
MOC 83,99 €
savings Schwalbe Smart Sam 27.5x2.10" Performance plášť, drôt
18,39 €
savings
MOC 30,99 €
Schwalbe NOBBY NIC 27.5x2.80" Evolution SpeedGrip plášť, TLE, kevlar
62,99 €
MOC 73,99 €
-42% Maxxis Dissector 27.5x2.60" WT EXO 3C MaxxTerra plášť, TR, kevlar
49,90 €
-42%
MOC 85,99 €
Akcia -20% Pirelli Scorpion™ Enduro S 27.5x2.6" HardWALL SmartGRIP Gravity plášť, TLR, kevlar
59,99 €
-20%
MOC 109 €
Výpredaj -11% WTB Trail Boss 27.5x2.40" Fast Rolling TriTec plášť, TCS, kevlar
50,99 €
-11%
MOC 66,99 €
-20% Specialized Slaughter Grid 27.5 x 2.6" 2BlissReady plášť, kevlar
34,99 €
-20%
MOC 48,99 €
Výpredaj -25% Pirelli Scorpion™ Enduro S 27.5x2.4" ProWALL plášť, kevlar
55,99 €
-25%
MOC 82,99 €
savings Schwalbe RACING RALPH 27.5x2.25" TLR plášť, kevlar
22,99 €
savings
MOC 44,99 €
savings Schwalbe Tough Tom 27.5x2.35" K-Guard plášť, drôt
14,09 €
savings
MOC 24,99 €
savings Schwalbe Tough Tom 27.5x2.25" K-Guard plášť, drôt
14,09 €
savings
MOC 25,99 €
Výpredaj -16% WTB Vigilante 27.5x2.50" TCS, Tough High Grip plášť, kevlar
47,99 €
-16%
MOC 66,99 €
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
odskusane!! maly odpor a celkom slusne drzia!!!
mal uz niekto tu cest vyvetrat Rocket Rony od Schwalbe?
410g na 2.1 plast ktory ma mat porovnatelny grip s NN a valivy odpor porovnatelny s RR... keby to bola pravda mam noveho favorita na dalsiu sezonu.
nejake info su below
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=426730
http://www.schwalbe.de/gbl/en/bicycle/mtb/produktgruppe/produkt/?ID_Produktgruppe=41&ID_Produkt=175&ID_Land=38&ID_Sprache=2&ID_Einsatzbereich=5&tn_mainPoint=Fahrrad&tn_subPoint=MTB
mal uz niekto tu cest vyvetrat Rocket Rony od Schwalbe?
410g na 2.1 plast ktory ma mat porovnatelny grip s NN a valivy odpor porovnatelny s RR... keby to bola pravda mam noveho favorita na dalsiu sezonu.
nejake info su below
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=426730
http://www.schwalbe.de/gbl/en/bicycle/mtb/produktgruppe/produkt/?ID_Produktgruppe=41&ID_Produkt=175&ID_Land=38&ID_Sprache=2&ID_Einsatzbereich=5&tn_mainPoint=Fahrrad&tn_subPoint=MTB
vidim to na samy defekt
Výsledky srovnání valivých odporů mnoha plášťů jsou zde:
http://forums.mtbr.com/showthread.php?p=4523530
a zde:
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=419392&page=5
Myslím, že tam chybí dušová verze RR 08, ten také měřily a měl 24,8W. Rocket Ron má 24,7W. NN má 28W.
Ale třeba UST RR 08 má 19,8W a UST NN má 25,8W. Tedy jezdit bez duší udělá hodně. Pro dušové verze s UST sadou pak vycházely pro RR podobná čísla. Všechno to je pro 2,25 šířku.
Tedy Rocket Ron je na tom s valivým odporem úplně stejně jako RR. Jak drží z praxe nevím, ještě jsem ho neměl v ruce, natož abych ho jel. Dle bike magazinu ho hodnotí nepatrně lépe než RR (Ralph má 5/4 - zatáčky/trakce, Rocket Ron má 5/5), ale zase hůře než NN (NN má 6/6).
Takže nevypadá špatně, ale rozhodně se (aspoň dle bike magazinu) chováním NN nevyrovná.
A k tomu je Rocket Ron strašná šlupka. Ono i RR a NN v obyč verzi jsou dost velké šlupky a ne moc odolné. Když je Rocket Ron ještě o tolik lehčí a dle hodnocení Schwalbe méně odolný, tak to aspoň z mojeho pohledu bude už totální krize. I dle testu odolnosti plášť bike magazinu na tom je dost bídně.
A výdrž dle Schwalbe bude u Rocket Ronu horší než u RR.
Já ho třeba neplánuju ani zkoušet.
defekt je z 80% chyba jazdca... uvidime
odskusane!! maly odpor a celkom slusne drzia!!!
lol maly odpor? ved maju horsi odpor ako NN a to je slusny pruser
pozri mlokov link
http://forums.mtbr.com/showthread.php?p=4523530
- SS 07 byly jednosměsové a měly opravdu excelentní výdrž, což byl důvod, proč je dost lidí vozilo na zadním kole
- SS 08 už jsou dvousměsové, držely téměř stejně jako ty jednosměsové, ale výdrž šla rapidně dolu
- SS 09 jsou poprvé třísměsové stejné konstrukce jako NN a RR, podle mě půjdou s valivým odporem určitě trošku dolu, někam blíže k RR (ale podle mě až na RR nedosáhnou), ale také půjde výdrží jistě zase ještě o trošku dolu
A všechny verze SS jsou poměrně odolné proti píchnutí díky hustému vysokému vzorku, mnohem více než RR. A dříve oproti RR 07 byl SS v některých situacích lepší ohledně gripu (hlavně v zatáčkách). To už ale oproti RR 08 není.
Na SS 07 jsem najezdil několik tisíc km, na SS 08 pár set. Vždy jsem je vozil pouze na zadním a to v kombinaci buď s NN na předním nebo s Albertem na předním.
Dneš už v SS i když bude o trošku rychlejší ten 09 žádnou výhodu nevidím a preferoval bych určitě RR oproti němu (tedy co se týká zadního kola, na přední bych si SS nikdy nedal, to není plášť s dobrým vedením na předním kole).
Edit: Takže ten SS v testu bike magazinu je model 07 (většinu těch testů, z který je udělaný ten přehled mám doma).
A ten SS 07, co měl tu super výdrž, tak po 4000km měl ještě výrazně přes polovinu vzorku, ale už se začaly trhat špunty, tak šel pryč.
A samozřejmě vše je to pro zadní kolo. Na předním mi vydrží pláště vždy věčně a skoro vždy ho měním z nějakého jiného důvodu, než že je sjetý. Třeba konkrétně jeden NN jsem tam měl 4tis. km a ještě nebyl na polovině vzorku.
Tedy na všech těch pláštích máš najeto hrozně málo pro hodnocení výdrže.
(twister vzadu som dokazal odrovnat pocas 100km na Salzke