Kategórie
Bike-techBezdušové systémy - MTB # MTB # plášte # bezdušové plášte # poradenstvo # kompatibilita # defekt # tmel # technické otázky
zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
savings Pirelli SPORTUBE 29"x 2.4-2.6" duša, galuskový ventil 48 mm
4,09 €
savings
MOC 11,59 €
Continental Race Light 27.5 x 1.75 – 2.40 duša, galuskový ventil 42 mm
10,79 €
MOC 11,99 €
-34% Maxxis Welter Weight 27.5x2.00-3.00" duša, galuskový ventil 48 mm
5,90 €
-34%
MOC 9,99 €
savings Schwalbe 29 x 2.10 - 3.00" duša, autoventil 40 mm
7,59 €
savings
MOC 13,89 €
savings Schwalbe Extra Light 27.5x1.50-2.40" duša, galuskový ventil, 40 mm
5,69 €
savings
MOC 12,19 €
Obyčajná pumpa
Ahoj prosím Ťa, pre istotu som sa pokúsil ten zvuk nahrať, znie mi to akoby sa v tej duši prevaľovali nejaké pevné častice ako hrkalka, dosť ma to vyrušuje
Potom si povieš, že si zbytočne vyhodil peniaze v servise a ešte si si to sám aj lepšie urobil
Normálne koleso sfukni, ale ventil maj hore, aby ti ho mlieko neutesnilo. Uvoľní jednu stranu plášťa, klasicku montpakou a pozri čo tam bude. Najskôr to nájdeš v mlieku dole. Potom náhod päťku naspäť. Nafukaj tak aby petka sadla, väčšinou to tak pukne, ale nemusí. Aby to sadlo treba do plášťa natlakovat vyšší tlak ako je uvádzané na plášti. Potom koleso rôzne otacaj v troch osiach aby sa mlieko dostalo do všetkých netesnosti. Na záver celé koleso hlavné okolo s*****u a petky postriekam mydlovou vodou, aby som sa uistil že všetko tesni.
a celé to umocňuje fakt, že mám nulové skúsenosti a zručnosť, som si ešte ani koleso nikdy nedával dole, včera som sa o to pokúšal, pozrel videa aký je systém uvoľnovania pevnej osi, ale ona je tak utiahnutá, že som sa bál, že urvem tú hranku v drážke pre upinák, tak som to radšej nechal tak. Lebo aj ja som postrehol, že to koleso sa mi po servise nejak rýchlejšie zastavuje.