Nahadzovanie bezdusaku. Ale to inak nie je asi mozne, lebo rafik je siroky, zrejme preto Mavic stale siroke rafky nerobi. Pointa je v tom, ze UST plast na UST rafik nahodis a nafukas malou pumpickou bez cohokolvek ineho. Tuna mi to neslo, tak som musel naliat trochu kvapaliny, potriast a potom velkou pumpou, nez sa to chytilo. Ja totiz kvapaliny v pneumatike nemusim a tuna bude problem, lebo zahumuseny plast nezalepim a bez kvapaliny nenahodim :( Inak siroky rafik = problem s dusou, to som si az teraz uvedomil, ze klasicka dusa na to uz asi nepojde .. praskne :D
12.03.2015 - 09:15:40
00
preco by praskla dusa ?
ved su aj duse do 3'' (mal by si ju na dojazd) ...
12.03.2015 - 13:28:43
00
Myslim standardne , ktore mam a vozim, tie su cca 2.175" .... dusu vhodnu do 2.5" vozit odmietam, to ma cez 150g, to nie su komponenty vhodne na bajk, ale na kraktor :D
12.03.2015 - 14:10:40
00
Parada prave idem z pneuservisu plaste sa nam podarili nahodit priznam sa nejak mi uslo ako ste pisali ze treba aj popripade rozobrat ventil no podarilo sa to. Jeden plast som napumpoval na 3atm a drzi paradne ale druhy je ma na behuni dve dierky. Ked fukam tak to mlieko zaceluje pekne ale akonahle je tlak väcsi ako 2atm. tak to fuci a fuci a nechce sa to zacelit sfukuje to az na 2atm. a potom sa to zaceli. Zeby to bola nejaka väcsia dierka? nemate skusenost? Dakujem za odpovede Robert
13.03.2015 - 14:02:18
00
Dierky zalep ako dusu a mas pokoj
13.03.2015 - 14:06:33
00
Vozil som vzdy duse urcene do 2.1 a pohoda. Uplne obycajne duse. Minuly rok asi len jeden max dva defekty.
13.03.2015 - 14:39:41
00
robozv, tmel lepí pri nižšom tlaku. Pri vyššom strieka von. Máš to OK. Ak dierky zalepí, môžeš po pár minútach nafúkať na potrebný tlak. Ak tlak bude držať, netreba už nad ničím špekulovať. Dierky väčšie ako 2 - 5 mm už spravidla nezalepí. Treba ich už na plášti podlepiť z vnútornej strany.
13.03.2015 - 14:40:44
01
Dakujem Vam za rady. Ak to bude robit velku sarapatu tak to podlepim alebo uvidim co to spravi do rana. Dakujem Robert
13.03.2015 - 14:51:49
00
Vecer som este kolesa zoparkrat potocil a kolesa do rana nezmenili svoj objem predne 2 a zadne 3 atm. Rano som predne co mi vcera sfukovalo do 2atm nafukal na 2,5 a drzi to zatial pekne takze hadam tomu bude aj nadalej. Mam otazocku ako ste mi pisali ze mlieko zaceli dieru max do 2atm. väcsi tlak to neznesie? alebo je to individualnej podla velkosti diery v plasti ake mate skusenosti?
14.03.2015 - 14:17:12
00
ked je velky tlak tak mlieko prska von aj cez malu dierku, nestihne tuhnut ,takze diera to spusti na tlak kedy to uz stiha a staci dofukat ...a niekedy prides na to,ze si mal defekt, az doma pri kontrole pred dalsou jazdou ;) ked je diera velka o tlak prides rychlo takze vzduch nedopravi mlieko k diere a keby aj tak ju nedokaze zalepit ...
14.03.2015 - 15:04:11
00
Po posledných defektoch uvažujem, že prehodím na bezduše. Akurát neviem, či plášte 2.3-2.4 nie sú už veľa na 21mm vnútornú šírku ráfu.
Nemá niekto s takouto kombináciou reálnu skúsenosť? Plášte aj kolá sú TLR.
14.03.2015 - 15:41:48
00
Ja mam 19 rafik a 2,4 plašť. Zatial fasa. :)
14.03.2015 - 15:56:27
00
Tak napríklad Shimano pri jeho zapletaných kolesách odporúča
pri šírke ráfiku 19mm šírku gumy 1.50 až 2.25 a pri 21mm 1.95 až 2.50.
14.03.2015 - 16:33:42
00
Robím si bezduše pomocou origo pásky, ale sa mi to nezdalo, že to z podnej fučí, tak to idem odznova. Ale keď som zhadzoval plášť, tak sa mi poodliepovali kraje pásky. Môže to byť tým, že na 20mm ráfik som dal 19mm pásku? (viem, že to bolo málo, ale som si povedal, že keď ju mám, tak to skúsim) Alebo nekvalitou pásky? Už idem tam dať 21mm pásku, tak neviem na čo si dať pozor. To je piplačka odlepovať a čistiť takto zalepené ráfky a nechcem to robiť po každej výmene plášťov. Či je to tak normálne?
17.03.2015 - 22:36:11
00
a to stalo, keď som nahadzoval blbý plášť, inač po nalepení, (ja som dal 2 vrstvy) to nechaj poriadne zaschnúť, do rána a potom daj plášť a mliko... mne sa to osvedčilo....
18.03.2015 - 06:24:38
00
keyboard_arrow_up