Zdravim,uvazujem nad kupou kolies CrossMax SLR 2008. Vie mi dakto k nim povedat to,ze ake to je,ked by som chcel pouzivat na ne standardne plaste,nie ust. Ci su tam dake problemy s nahadzovanim na raf a podobne(nemam skusenosti z bezdusovkami ziadne),ci sa da teoreticky pouzit normalny plast a nepouzit pri tom dusu a tak. Nerozhodujem sa kvoli tomu,ze su bezdusove,lebo na bezdusovych plastoch je pomerne slaby vyber,cena tiez vyssia a aj vaha je pomerne velka. Ako je to u takychto kolies so servisom,ked napr. znicim raf(dostupnost nahradnych dielov). Dik za seriozne prispevky.
04.02.2009 - 18:44:53
00
na UST ráf nie je problém nahodiť normálne gumy
"pomerne veľká váha" je trochu zavádzajúca, lebo si treba uvedomiť, že aj duša niečo váži
UST nahadzuješ tak, že vezmeš mydlo, štetku na holenie, rozrobíš takú ... hustú mydlovú vodu, dobre natrieš pätku, usadíš do ráfku a PORIADNE zaberieš :) prsty preč od ráfu :) ozve sa TRESK a pätka zapadne do ráfu
ak toto nezaberie treba to fúknuť kompresorom... ak by som našiel nejaký malý kompresorík schopný frčať nielen na 12 ale aj 220 V asi by som zakúpil
no a niektoré kombinácie pätka/ráf vyrieši asi len tmel, ako mi bolo povedané, ale mám zatiaľ minimum skúseností...
04.02.2009 - 19:09:00
00
...ci sa da teoreticky pouzit normalny plast a nepouzit pri tom dusu...

toto by som nerobil, z nejakeho dovodu tie bezdusove plaste vyrabaju...

...lebo na bezdusovych plastoch je pomerne slaby vyber,cena tiez vyssia a aj vaha je pomerne velka.....

skus sa pohrabat na fore, toto uz nemusi byt pravda

a servisu by som sa neobaval... (napriek tomu som si kola radsej vyskladal, lacnejsie a lahsie)
04.02.2009 - 19:24:45
00
ust rafky a plaste maju iny tvar patky takze kombinovat to s normalnymi neni idealne
04.02.2009 - 19:28:45
00
ZAko je to u takychto kolies so servisom,ked napr. znicim raf(dostupnost nahradnych dielov).

no s tymto problem mat mozes.. hlavne na slovensku.. zohnat len spice je problem, nie raf..
04.02.2009 - 19:39:38
00
Na SLRkách mám odjazdené normálne Conti Race King-y 2,2, aj Schwalbe Nobby Nic-y 2,1, a Racing Ralph-y 2,1, duše Conti Supersonic-y aj Light-y, všetko bez problémov. Použitie týchto plášťov v kombinácii s No Tubes mliekom budem testovať v najbližšej dobe, tak dám vedieť.
04.02.2009 - 19:44:15
00
Hlavne pozor na tie paprče ked to cvakne ako píše tuleň.. :lol:
To čo písal tuleň je vyčerpávajúvce.Akurát ti nepovedal čo ťa čaká pri oprave defektu v lese keď budeš musieť vložiť dušu...buehehee
Príjemnú zábavu. :wink:
04.02.2009 - 19:47:47
00
Pre Vlado

A ked si pouzival normalne plaste,bol problem ich nahodit na tie kolesa?
04.02.2009 - 20:31:29
00
triki: tak mu to ešte doplním: vyšróbovať UST ventil, dole plášť, skontrolovať čo sa kde ako pototo, prípadné ostré predmety čo to spôsobili vybrať, vložiť normálnu dušu s galuskovým ventilkom a nahodiť plášť, nafúkať a hajde domov
04.02.2009 - 20:36:37
00
No ono je to pekne napísané,ale to obúvanie nasucho je niečo iné.Na vyšróbovanie ust ventila je dobré mať zo sebou štipec na prádlo.
04.02.2009 - 20:44:04
00
Som nepochopil ten štipec na prádlo. Vysvetliť! Okamžite! hehe
04.02.2009 - 20:50:52
00
Je to prakticka vec pri uvolneni ventilku.namiesto kliestov.
04.02.2009 - 21:09:54
00
Turbi: :shock: to si robis snad prdel nie? :shock:
ty bikeguruservisman... pche co sa to tu clovek nedocita.
04.02.2009 - 21:13:15
00
Absolútne bez problémov. Môžem ešte opäčiť nahodiť aj nový Rocket Ron, ak máš záujem, a dám Ti vedieť.

V.

Pre Vlado

A ked si pouzival normalne plaste,bol problem ich nahodit na tie kolesa?
04.02.2009 - 21:15:48
00
Som nepochopil ten štipec na prádlo. Vysvetliť! Okamžite! hehe

:wink:
www.ivelo.cz
04.02.2009 - 21:32:12
00
keyboard_arrow_up