Nad tym som premyslal a uvazoval ako k tomu dodat 3tiu skrutku aby to bolo nielen pevne ale aby som neoslabil ram. Ked si pozries na nakres tak rozostup medzi dierami je cca 5mm +nejake drobne, zaklad su horne dva skrutky medzi nimi je 17 mm roztec, a tretiu som dal dole len preto, aby sa nestal ten efekt ze ked mam vodorovne sruby tak jedna z nich moze povolit pri nahlom zabrzdeni, cize tlak je nerovnomerne rozlozeny a najvecsi by bol na prvu skrutku, kedze som chcel rovnomerne rozlozenie celeho momentu na vsetky tri skrutky musel som ich dat do trojuholnika, aby dostavali rovnomerne zabrat ci uz horna alebo dolna skrutka. No co som pozeral, tak vzdialenost skrutiek by mala byt minimalne 5mm (od skrutky k skrutke - nie od stredu ale od kraja skrutky) na to, aby sa ten
ram pod tlakom nepoddal a neurobil trhlinu alebo lom. Ked si vsimnes, tak vyrobca ti diery vrta na ram zhruba s cca 3mm vzdialenosti od kraja ramu, lenze to je tak na hrane, preto som dal roztec diet vyzsiu ako ti to robi vyrobca. To by malo stacit na to aby ten tlak od kotucovej
brzdy zniesol aj ram aj skrutky.