ved som ti pisal kde to budes vediet zohnat, zober do ruky zlate stranky a obvolaj zopar cisel v okoli. Pre nich to je odpad, urcite nieco pre teba najdu
21.01.2013 - 12:45:42
00
OK skusim poobvolavat dielne s hutnym materialom alebo nejake vyrobne kovovyroby. DIk za info
21.01.2013 - 13:53:29
00
Este k tym trom skrutkam. Na rame byvaju vacsnou dve diery. Ze nechces tretiu vrtat? :)
21.01.2013 - 15:00:02
00
Vacsinou byvaju 2 ale to nestaci, kedze to ma velke tlaky na ram, tak tretiu budem vrtat pod chladiacou kvapalinou aby som neposkodil dural od tepla a nasledne narezat zavit M5. Konstrukcia ramu sa tym neposkodi, podkial si dam pozor na teplotu vrtania, kedze vysokym teplom sa dural deformuje.
21.01.2013 - 16:05:07
00
fakt to máš neskutočne prešpekulované..do detajlu.. dúfam, že sa ti to podarí :)
21.01.2013 - 16:10:42
00
Pytam sa len preto lebo su tie diery dost pri sebe ,co dost oslabi cely prierez.
Kazdopadne som zvedavy na vysedok :)
21.01.2013 - 16:33:18
00
mirek potom poprosíme nejaký popis a detailnú fotodokumentáciu aj s vŕtaním, rezaním závitov a toho zlepšováku na rám+ ako ti to všetko sadne. Isto tu ešte niekomu pomôžeš, keď to máš takto vymyslené :)
21.01.2013 - 16:42:51
00
Nad tym som premyslal a uvazoval ako k tomu dodat 3tiu skrutku aby to bolo nielen pevne ale aby som neoslabil ram. Ked si pozries na nakres tak rozostup medzi dierami je cca 5mm +nejake drobne, zaklad su horne dva skrutky medzi nimi je 17 mm roztec, a tretiu som dal dole len preto, aby sa nestal ten efekt ze ked mam vodorovne sruby tak jedna z nich moze povolit pri nahlom zabrzdeni, cize tlak je nerovnomerne rozlozeny a najvecsi by bol na prvu skrutku, kedze som chcel rovnomerne rozlozenie celeho momentu na vsetky tri skrutky musel som ich dat do trojuholnika, aby dostavali rovnomerne zabrat ci uz horna alebo dolna skrutka. No co som pozeral, tak vzdialenost skrutiek by mala byt minimalne 5mm (od skrutky k skrutke - nie od stredu ale od kraja skrutky) na to, aby sa ten ram pod tlakom nepoddal a neurobil trhlinu alebo lom. Ked si vsimnes, tak vyrobca ti diery vrta na ram zhruba s cca 3mm vzdialenosti od kraja ramu, lenze to je tak na hrane, preto som dal roztec diet vyzsiu ako ti to robi vyrobca. To by malo stacit na to aby ten tlak od kotucovej brzdy zniesol aj ram aj skrutky.
21.01.2013 - 16:45:59
00
Ano, hodim sem niekolko foto pri vyrobe a montazi urcite, len realizaciu budem zacinat az po skuskovom obdobi :D kedze som v 5tom koncovom rocniku TUKE :)
21.01.2013 - 16:47:22
00
K tej vzdialenosti: tie diery na ktore to chces upevnit vyrobca dal bez problemov ku kraju pretoze by mali byt namahane prevazne tlakom ( batozina ) a nie tahom (pri brzdeni). Ale vidim ze to mas premyslene do detailu.
Ides si to dat vyrobit na CNCcku?
Drzim palce. :)
21.01.2013 - 17:32:13
00
Dik, Ano chcem na CNC, bud osobne, alebo niekomu to dam vyrobit.
21.01.2013 - 17:41:45
00
Niekde som videl, ze z 6063 sa robia chladice .. na procaky a tak .. ale celkom sa mi to nezda, ale kebyze ano, tak niekde zohnat vhodny kus .. raz som zhanal nejaky material vo firme a sice aj mali, ale v mnozstve, ze by som ho nespotreboval do konca zivota :D /ale 6063 to nebol/. Drzim palce zohnat material /s tym som ja vzdy mal problem, ked som si nieco zmyslel robit/, ale tak snad to nebude problem.
21.01.2013 - 18:55:13
00
Hmm, dobra poznamka, tie chladice su zliatiny hlinika, ale na zlozenie by som sa musel spytat asi u vyrobcu :D
Prave tu zliatinu 6063 som chcel pouzit na tem medzikus.
21.01.2013 - 19:21:35
00
Tak casto byva pisane, ze 6063 .. ale otazka ci im verit /ked si das vyhladat 6063 heatsink, alebo chladic, tak kadetake pisu takuto zliatinu/

https://www.google.com/search?q=6063+heatsink&hl=sk&safe=off&tbo=u&tbm=isch&source=univ&sa=X&ei=eI39UKDGD8-P4gTG7oCgCg&ved=0CF4QsAQ&biw=1280&bih=585
21.01.2013 - 19:49:00
00
ja som tento problem vyriesil tak, ze som si vyskladal novy bike na rame co podporuje kotucove brzdy kedze sa obcas neoplati spekulovat, pouzitych, pomerne lacnych ramov na predaj tu najdes kopec :)
21.01.2013 - 20:30:39
00
keyboard_arrow_up