Po dohode s moderátorom zakladám túto tému.Možno to niekomu pomože pri skladní biku.Sem môžete dávať fotky a reálne váhy komponentov ktoré máte,poznáte a tak podobne.
Rodi wheelset z Ghost Lector 2020, 622x25mm. S bezdušovou páskou, ventilmi. Predné 1129g kotúč sram centerline 180mm. Zadné 1715g, kotúč menší 160mm. Kazeta xg 1275. Nechcelo sa mi dávať to dole len kvôli váženiu. Ťažké,ale zdá sa, že odolné.
Hej, karbon ráfky + CX RAY + D411/412CB. scarinko udržia aj dospeleho.
a nechyba tym ultralight kolesam pri jazde trochu zotrvacnost..? Do kopcov mozno idealne, ale v zjazde musi zaostavat. Mam sadu (sice cestnych) kolies, neobuta mala 914 gramov, ale na ine ako up hill kriterium nepouzitelne. Akceleracia vyborna, ale nedrzi otacky a v zjazde proste nedosahuje tu rychlost ako tazsie kolesa.
kupoval som ich v dobe, ked som si myslel ze cim lahsie tym lepsie, ale nie je to tak...
Staniol nechcem ti kazit radost - ale co som mal rodi na lector v 2017 tak to bol vysmech - kolesa davali aj na 700€ bicykle. ohromne tazke, tuhost mizerna a odolnost tiez. okolo 400€ poskladas kolesa na dtswiss komponentoch a ten rozdiel je priepastny - uplne ina jazda.
ddemo odkedy sa zacali pomerne casto objavovat kolesa na mtb s vahou okolo 1,3kg by ma zaujimala "idealna" hmotnost - pomer medzi hmotnostou a zotrvacnostou.
a nechyba tym ultralight kolesam pri jazde trochu zotrvacnost..? Do kopcov mozno idealne, ale v zjazde musi zaostavat. Mam sadu (sice cestnych) kolies, neobuta mala 914 gramov, ale na ine ako up hill kriterium nepouzitelne. Akceleracia vyborna, ale nedrzi otacky a v zjazde proste nedosahuje tu rychlost ako tazsie kolesa.
kupoval som ich v dobe, ked som si myslel ze cim lahsie tym lepsie, ale nie je to tak...
Zotrvačnosť je IMHO to posledné čo by som si niekto prial zvyšovať u MTB XCO kolies. MTB nie je kolobežka.
ddemo odkedy sa zacali pomerne casto objavovat kolesa na mtb s vahou okolo 1,3kg by ma zaujimala "idealna" hmotnost - pomer medzi hmotnostou a zotrvacnostou.
Zotrvačnosť je nežiadúca. Dôležitý je pomer medzi hmotnosťou a tuhosťou. Preto sa masívne začali používať karbonové ráfky, ktoré sú ľahké a tuhé zároveň. Zotrvačnosť za znižuje Alu niplami a ľahkými š*****mi a ľahkými plášťami. Keby bola žiadúca zotrvačnosť používali by sa mosadzné niple a ťažké plášte, aby sa zvýšila obvodová hmotnosť.
marecej, tam bude kutya zakopana... ta nutnost pouzivat lahke rafiky, lebo plaste su tazke . U cestnych BICYKLOV (Caps Lock pre Kristinu.. ) su plaste, resp. lahke galusky niekde na polovici hmotnosti rafika (200- 250 gramov), preto hmotnost rafika moze byt aj vyssia. V profi pelotonoch pouzivaju 40 - 45 mm mm rafiky ktore zrovna nie su najlahsie. Ak ma MTB 3/4 kila, potrebuje fakt lahke rafiky... moju otazku ste zodpovedali, vdaka...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
scarinko udržia aj dospeleho.
a nechyba tym ultralight kolesam pri jazde trochu zotrvacnost..? Do kopcov mozno idealne, ale v zjazde musi zaostavat. Mam sadu (sice cestnych) kolies, neobuta mala 914 gramov, ale na ine ako up hill kriterium nepouzitelne. Akceleracia vyborna, ale nedrzi otacky a v zjazde proste nedosahuje tu rychlost ako tazsie kolesa.
kupoval som ich v dobe, ked som si myslel ze cim lahsie tym lepsie, ale nie je to tak...
kupoval som ich v dobe, ked som si myslel ze cim lahsie tym lepsie, ale nie je to tak...
Zotrvačnosť je IMHO to posledné čo by som si niekto prial zvyšovať u MTB XCO kolies. MTB nie je kolobežka.
Zotrvačnosť je nežiadúca. Dôležitý je pomer medzi hmotnosťou a tuhosťou. Preto sa masívne začali používať karbonové ráfky, ktoré sú ľahké a tuhé zároveň. Zotrvačnosť za znižuje Alu niplami a ľahkými š*****mi a ľahkými plášťami. Keby bola žiadúca zotrvačnosť používali by sa mosadzné niple a ťažké plášte, aby sa zvýšila obvodová hmotnosť.