To urcite museli byt rohy s integrovanymi riaditkami :!:
31.10.2009 - 23:19:31
00
niekde sa stala chyba - spesl predsa praskat nema, praskat maju author, dema a kellys ;)
01.11.2009 - 13:06:45
00
Chyba je u Specialized. Už som konkrétne na tento model čítal viacero sťažností ohľadom ich krehkosti.
01.11.2009 - 18:35:13
00
trosku Ontopic zas.
Ine rajdy by som uz na xc bike nechcel.

Prílohy:

3bar.jpg
3bar.jpg 154.46 KiB thumb_up0thumb_down

02.11.2009 - 15:03:43
00
Tieto rajdy som videl vyfotene aj na Ibisovi, k dizajnu sa radsej nevyjadrujem, ale pamata si niekto, ako som chvalil ergonomicke 12° zalomenie na Syntace VRO? Je to len o uhloch :!: .
02.11.2009 - 16:02:23
00
ocenujem, ze si na to hodil trochu civilnejsiu povrchovu upravu...s tym brutal finshom to vyzeralo dost odstrasujuco...aj ked ucel to nemeni, snad budem mat niekedy moznost to testnut
02.11.2009 - 16:07:38
00
:puke:
akože... ja som z dizajnových dôvodov zavrhol karbónové Ritchey s 10° zalomením, lebo síce by ako náhrada vlájd šli, ale z dizajnu som sa skoro zgrcal... ale... keby som tie riči položil vedľa tohoto... asi rucim šebe kosu na tieto...
eee ale samozrejme desivý dizajn neznamená na prd funkciu, vieme niečo o nezničiteľných .ru výrobkoch... inak, ako vyzeral len tak for our information ten brutal finish?
02.11.2009 - 16:36:34
00
ako pozvarane lesenarske trubky...vyzeralo to ako na kolene urobene...teraz to dostalo aspon aku-taku formu
02.11.2009 - 16:46:14
00
Hey stqeno, kedy si mi stihol ukradnut tachometer??? :lol: :lol: :lol:
02.11.2009 - 17:12:35
00
Do komaxitu to slo hned po kralovskom maratone ked som sa uistil ze to s nima pojde. Pred tym to vyzeralo ako 800kou brusene cr-mo trubky (muffin ako projektant by si mohol vediet ako vyzera lesenarska :) akurat mi to vdaka uprsanemu zaveru kralovskeho trochu zrezlo tak som si to prebrusil este raz. Barva je prva ktorou striekali nejake rozvodove skrine, seda, neriesim. Stejne to pojde do omotavky. Sirka 610mm zalomenie 40st. Chce si to zvyknut, v zjazdoch je to trosku tricky ale to aj vdaka kratkemu krku na mojej vidle, este potrebujem doladit posed a bude to na mna ideal. Potrebujem 120 +10 predstavec a setback sedlovku pretoze uchopy su oproti normal riadidlam posunute dost dozadu. Bonus a velke plus celemu kokpitu dodaju dualy ktore boli snad vymyslene na tento typ riadidel. Tymto zhanam 960ky na Vcka ked sa niekomu valaju v kute.

Tulenik> holt svk bike scena si zaklada na designe, mainstream trendoch, znackach co su in namiesto pure funkcnosti a alternativ. Neodsudzujem kazdy mame svoje ;)

Planujem aj AM verziu so zahnutim 15az 20 st a sirkou 700-710mm to uz bude jednodielna z 2014T6 duralu s pouzitim na 70mm vorbec. Ale mozno len kupim tie salsy co som teraz nasiel.
02.11.2009 - 17:25:54
00
...muffin ako projektant by si mohol vediet ako vyzera lesenarska akurat mi to vdaka uprsanemu zaveru kralovskeho trochu zrezlo...


za nova ani tie lesenarske nie su hrdzave :)
inak s tou komercnostou na svk mas recht, kym s takymto riesenim nepride na trh ritchey, truvativ alebo niekto podobny a nezacnu to davat seriovo na vacsinu zavedenych znaciek bikov, tak na to budes mat stale zhnusene reakcie... ;)
03.11.2009 - 09:23:18
00
pridavam jednu zhnusenu :)
03.11.2009 - 09:31:17
00
trosku Ontopic zas.
Ine rajdy by som uz na xc bike nechcel.

Zajímavé. V čiernej by to bolo imho lepšie. Koľko to váži?
06.11.2009 - 22:56:41
00
Nevazil som to ale vazi to urcite menej ako roox torque bar :D
Sede je to preto lebo ten tyzden ked som to chcel mat hotove nerobili okrem hnedej oranzovej a tejto inu barvu a nakoniec pojde to do omotavky. Podobne riaditka ale robi viac vyrobcov bohuzial vsetky v usa a nic sa nevozi sem. Titec ma Jbar a Hbar ale jeho europske zastupenia to nedovazaju. Dostal som prislub ze snad na buduci rok.
12.11.2009 - 17:22:48
00
Plno sprostosti z US sa sem nevozi - asi to bude tym, ze europania maju rozum. :)
12.11.2009 - 20:27:43
00
keyboard_arrow_up