jazdi niekto lefty, ako casto servisujete?
(prosim vas nechcem zakladat temu kde sa budu ludia prezentovat nazormi, ktore nie su podlozene skusenostami, zaujima ma nazor ludi, ktori lefty jazdili/jazdia a nie o nej citali.. dakujem)
09.11.2005 - 14:15:07
00
zdar,
bacha na lefTI - dost problem so servisom. som mechanik a par som ich uz videl.. kazdopadne - super chodi, pokial je nove. (ELO - strasne zere baterku a ak jazdis v dazdi alebo vo vlhku, koroduje kabelaz a chip.) takze utesnit vrch este pred prvou jazdou 4.7kou loctite (modry).
bacha na spinu pod prachovkou - dost s oblubou sa zanasa az do vnutra (az na loziska) - mimochodom, asi vies ze je to na 4 X pasovych valcovych loziskach, ktore ked ti praskne tak to stoji cez 3jku... ????
takze fakt opatrne pouvazuj ci neni lepsie ist do bombera alebo inej veci... takisto to ich TPC (system ako answer manitou) tlmenie - taky isty problem ako u manitou - tz. von sice olej netlaci, ale tecie do nohy!

RIDE ON!
10.11.2005 - 11:51:52
00
to sinsai: diky za rady..
takze asi takto: vlastne si uz velmi nevyberam lebu tu leftinu uz mam na cannondale prophete 1000. zatial nie su ziadne problemy.. nie je tam TPC ale SPV a zda za ze zatial funguje. viem ze tam su loziska a chapem aj to ze mozu byt dost drahe.. ako vravim. hladam niekoho kto ma skusenosti s jazdenim a servisovanim - tj. ako casto a co..
diky.
10.11.2005 - 12:10:23
00
SPV je v tvojom prípade súčasť TPC.
10.11.2005 - 12:34:00
00
sevas bracho...

neviem ci si videl aj tieto fora

http://forums.mtbr.com/forumdisplay.php?f=24
10.11.2005 - 12:51:12
00
nazarek,

takze so servisom je to jednoduche - ja osobne rozoberam 2x do roka. tz. olej nove loziska + koncovka na bateriu.
PS: trochu mi to uslo - samozrejme, nemyslel som SPV, ale TPC (Stable platform valve je uplne o niecom inom) pisal som dva prispevky naraz a nejak mi to uslo. sorry este raz.