cawte
mam mensi problem: nejako nedokazem nastavit klatiky na mojich Vckach. bud to sucha o plast alebo preahuje pod rafik. je na to nejake previdlo ako to nastavit? problem je totizto v tom ze tie klatiky nechodia rovno ale oblukom, co je u vciek uplne prirodzene. neviem v com je problem, mozno mam uzku tu plochu na rafikoch alebo co.
22.01.2009 - 23:02:58
00
gumky povol, stlac brzdu aby sa gumky dotykali rafiku, nastav do potrebnej polohy aby nedreli o plast a zatiahni ich, potom pusti brzdu

neviem ci si chcel toto :P
22.01.2009 - 23:08:35
00
presne toto robim, ale proste, raz je to nizko, raz to sucha.. asi som moc nesikovny:-D
22.01.2009 - 23:18:27
00
asi no :lol: ...chce to len prax no a este ked dotahujes tak si musis gumku pevne chytit, lebo ked to dotahujes tak sa zvykne otocit kusok a potom to drie
22.01.2009 - 23:20:24
01
Treba sa s tym pohrat. V-brake niesu brzdy ktore nastavis na prvy krat. To ze chodia do obluka nie je prirodzene u vsetkych vecok --> viewtopic.php?f=2&t=8031&start=0&st=0&sk=t&sd=a
Pri vacsine navodou je dokonca pisane, ze by nemali byt rovnobezne s rafikom, ale ze ich zadna cast (v smere jazdy) ma byt asi o 1mm dalej od rafiku ako predna cast.

edit:
Odporucam povolit srob na packe na max. a nastavit klatiky do takej polohy, aby presne sedeli na rafik ako maju a potom tym srobom na packe nastavit vzdialenost od rafiku.


Naposledy upravil shmirgel dňa 22.01.2009 - 23:27:42, celkovo upravené 1 krát.

22.01.2009 - 23:24:14
00
Pri vacsine navodou je dokonca pisane, ze by nemali byt rovnobezne s rafikom, ale ze ich zadna cast (v smere jazdy) ma byt asi o 1mm dalej od rafiku ako predna cast.

pokial viem tak toto sa robilo iba u cantilever brzdach a nie pri veckach :idea:
22.01.2009 - 23:27:19
00
Moze byt. Ja som to tak tiez nerobil, len som to cital v navodoch. Tot vsjo.
22.01.2009 - 23:29:05
00
pokial viem tak toto sa robilo iba u cantilever brzdach a nie pri veckach :idea:

aj pri niektorych rozheganych V-ckach pomoze proti rozvibrovaniu-piskaniu brzd

je na to nejake previdlo ako to nastavit? problem je totizto v tom ze tie klatiky nechodia rovno ale oblukom


optimalne je, aby ramena brzdy boli v polohe klatik na rafe kolmo k zemi, pripadne aj mierne od seba.
ked su pri kontakte dosticiek s rafom za polohou kolmo k zemi, teda mierne ku sebe, tak to len velmi tazko nastavis a aj ucinnost je mala.
na nastavenie toho uhla ramena sluzia sady polgulovych podloziek ktore musia byt vzdy v pare....
23.01.2009 - 07:52:20
00
ake vozis plaste? nemas ich moc gulate a presahujuce cez raf? rafky ake?
23.01.2009 - 08:06:31
00
hod foto :P
23.01.2009 - 10:29:49
00
plaste: continental moutain king
v predu vozim ignitora, a tam je to v pohode. bud je to zly rafik, alebo je to fakt tymi plastami.
pridavam aj nejake foto

Prílohy:

Komentár súboru: takto je to v ked neni brzda stlacena
DSC05694.JPG
DSC05694.JPG 133.09 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: stlacena brzda
DSC05695.JPG
DSC05695.JPG 125.74 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: zo spodu
DSC05697.JPG
DSC05697.JPG 131.9 KiB thumb_up0thumb_down

23.01.2009 - 13:38:43
00
Neprečnieva ti spodný okraj gumičky pod ráfik :?:
23.01.2009 - 13:46:00
00
precnieva, ved o to mi ide..
23.01.2009 - 13:49:09
00
Gumičky sú rôzne na výšku, to si si všimol až teraz alebo tam máš nové, alebo to doteraz bolo v poriadku.

foto: kde máš brzdu zatlačenú-podľa mňa máš gumičky príliš nízko, ono ani ten plášť tomu asi moc nepridá.
Jazdil som Rubenu CHarybdys2,25 a mal som podobný problém, teraz mám 1,9 Z-max a problém nikde :P
23.01.2009 - 13:52:35
00
to uz je dlhsi problem, ale az teraz som napisal.

nj, ved ten plast uz je aj tak na nic, snad novy to vyriesi
23.01.2009 - 14:30:38
00
keyboard_arrow_up