Zdravim osadenstvo!
Este predtym ako poprosim o radu, podelim sa o vlastnu skusenost s plastami
Michelin XC DRY2 2.0, ktore boli v zakladnej zostave na mojom fulle - Zesty-m 314 btw. do dnesneho dna maju najazdene 380km.
Klady:
-rychle (asfalt, suche XC okrem sotoliny a sutrov, lesne cesty, polne cesty)
-velmi nizky valivy odpor
-brzdenie sa zda fajn
-komfort pri vyslape - drave, nepreklzuju
-lahke
-zatial ziadna znamka opotrebenia
Zapory (a dovod, preco pisem):
-sotolina a blato (mam za sebou dva brutus-pady) nedrzia
-na nerovnej - trsmi porastenej luke si clovek ide prekusnut jazyk
-slabsie drzia stopu
-necitim sa pri zjazde a prudsich zakrutach bezpecne
Kvoli tymto zaporom uvazujem o vymene - minimalne predneho plasta, za
nejaku slusnu 2.1-vu kevlarovu zalezitost, pripadne i zadneho, necham si poradit.
Uvazujem bud o
Continental Mountain King Supersonic, aj ked je 2.2,
Schwalbe Nobby Nic 2.1
Tu hned moja dalsia otazka: ked, tak Evo, alebo UST Evolution alebo Evo UST Evolution?
Co su to za skratky?
pripadne este
Schwalbe Racing Ralph 2.1, nerad by som sa totiz vzdaval rychlosti a vyssej zivotnosti.
Je trochu problem s objednavanim tych Schwalbe zalezitosti v kamennych obchodoch v ZA, tak poprosim Vase dobre srdcia o tym, kde by som ich mohol kupit lacnejsie, ak sa pre ne rozhodnem.
Lapierre spominal aj
Michelin XCR Mud, tusim 2.1, ak sa nemylim...
...nechcem sa obabrat a kupit iba ekvivalent tych, co uz mam.
Co sa tyka Maxxis-u, mal som v merku
Maxxis ADvantage, ten vsak siel tusim rychlo dole.
Tak Vas poprosim o radu, co a v akej predo-zadnej kombinacii.
Ako som napisal, chcem co najviac eliminovat tie zapory Michellinov, co mam momentalne. Asfalt je tiez nedielnou sucastou mojich vyjazdov, clovek sa nejak do kopcov dostat musi, takze nerad by som
plast zbrusil do 1500km.
Nebranim sa ani vyssej cene, pokial ten plast aj cosi vydrzi a podrzi ma.
Napriek tomu, ak ma niekto info, moze mi na SS napisat, kde nieco zozeniem lacnejsie ako inde. Nech neprehladavam kazdy jeden shop.