Duse s tmelem je poradna pi....
To nefunguje vybec UST reseni OK ale DD pneu je dost spolehliva proti
defektum.
Souhlas, že DD verze jsou odolné velmi slušně. V naší partě je teď jezdí skory všichni, takže zkušeností je hodně.
Ale ani ty DD zdaleka nejsou tak dobře funční oproti defektům jako bezdušové řešení. Uvedu takový trošku extrémní případ z loňska.
Jeli jsme část party na Korsiku, na bikách, jezdil se tam z 95% asfalt. Nikdo pláště nepřehazoval (lenost největší) i na tolik asfaltu, někdo má dvě kola HT i fulla, takže na HT měly všichni poměrně rychlé pláště. Téměř všechny DD tedy byly Ralphy. Já jsem měl jediný UST a to také Ralphy, takže ideální srovnání pro stejný plášť.
Na Korsice se vyskytují obří trny a to ve velkém množství, takže ideální na píchání (plášťů).
Jeli jsme s cestovkou, takže lidí tam bylo hodně.
Celkově defektů obrovské množství, většina lidí 4 a více defektů za celou akci. S DD RaR na tom byli všichni lépe, výsledná bilance byla 4 lidi s DD RaR a všichni po právě jednom defektu za celou akci.
Já jsem s UST RaR + tmel nemusel řešit vůbec nic, ani jsem nemusel dofukovat kvůli ztrátě tlaku po zaceleném defektu. Zacelené defekty ale byly, odhad po kontrole plášťů doma při doplňování tmelu jsou 4-5 zacelených defektů (nevěděl jsem přesně, co už tam bylo před Korsikou).
Takže DD odolnost proti píchnutí lepší než ty UST (u UST to ale vše pořešil tmel).
Píchnout se ale samozřejmě dá cokoliv i sjezdový 1kg+ plášť.
S řezáním nebo jinými většími defekty s DD verzemi v terénu nikdo z party nemá. Tedy jediným častějším defektem u DD verzí bývá proražení
duše o ráfek (a ani to nebývá v partě až tak časté, každý fouká takové tlaky, aby moc neprorážel).