ak mas obavu nakupovat zvonka, skus kontaktovat bicyclecafe.cz (p. Klezl), su dovozcovia Wolfthoot do CR (a asi aj SR), mali by mat na sklade
21.10.2013 - 13:14:28
00
ten modrý 32z. na chaine majú jeden kus :)
21.10.2013 - 13:25:27
00
do byciclecafe so už písal,zatial žiadna odpoveď-ale viac by som chcel ten modrý RaceFace,tak uvidíme,čo sa nakoniec podarí
21.10.2013 - 13:42:15
00
Dano - zavolaj, na maily neodpovedaju (alebo velmi velmi sporadicky). Telefonicky kontakt je na istotu.
21.10.2013 - 17:24:31
00
práveže som aj volal,nikto to nedvíhal-ale aj tak v tejto chvíli za velkou mlákou pripravujú zasielku-posledný kus toho modrého 32 z. Raceface-ešte raz vďaka Scypho,sná´d sa nič cestou nepototo ...
21.10.2013 - 17:32:09
00
kazetu menit nebudem, pojdem na 2x9, len nevim ci 38 alebo 36 k tej 22

36, 38-22 už je riadny skok :tmi:
21.10.2013 - 20:00:24
00
ale je to v pohode teda slx smyk 2s to zvlada
21.10.2013 - 20:44:44
00
Presmyky 2x10 od Shimana maju podla zvladat max, rozdiel 14zubov, takze by som osobne nehrotil kombinaciu 38x22
21.10.2013 - 23:16:24
00
Aj keby nebol problem s 38T, tak by som volil 36T (aspon vzhladom na moju kondicku). Staci si uvedomit, kolko desiatok % casu jazdi bezny bajker v terene na strednej pile (32T). Cize aj skok z 32T na 36T bude dost nakladacka a castejsie sa bude musiet zhadzovat na malu, ktoru pri 32T stacilo pouzivat len na stojky alebo na dlhsich trasach na setrenie sa.

To ma inak privadza k uvahe, ze dvojplacka vlastne frekvenciu radenia vpredu nezmensi, ale zvysi. Je to sice uspora hmotnosti a zlepsenie priechodnosti terenom, ale radenia bude vpredu viac. To, co som schopny utiahnut na strednej 32T, na 36T uz neutiahnem, cize zakonite musim castejsie zhadzovat na malu. Inak povedane - sice teraz vozim na trojplacke velku pilu takmer len na okrasu a obcas ako rockring :lol:, ale radim vpredu minimalne, lebo snad az 85-90 % casu taham na 32T. Po prechode na 36T by som musel vpredu radit o dost castejsie a specialne zhadzovanie na malu nemam velmi rad, lebo potom mi akosi zblatoveju nohy a uz to nejde vobec (niezeby to na tej strednej nejak extra slo). :D Hm, teraz normalne neviem, ci vobec budem prechadzat na 2 x 9 ako som mal povodne v plane po opotrebeni strednej pily. :)
22.10.2013 - 00:38:06
00
Z tých istých dôvodov som nešiel na dvojplacku,takisto cca 80% času na výjazde bola reťaz na strednej 32 z. je to pre mňa taký ideál,proste som len radil od 11 do 32,iba v ozaj prudkých stúpaniach som zhodil na malú 24 z. a pri asfaltových presunoch na velkú 42 z.Viem že podobný počet prevodov je aj na dvojplacke,ale musel by som často striedať malú a strednú,a vadí my tam ten skok-ktorý je bežne 12 z.
Omnoho lepšie na plynulosť jazdy je radenie len na kazete-aj za cenu okresania najlahšieho a dvoch najrýchlejších prevodov,stojí to za to,tá jazda na jednoplacke je silne návyková-kto môže,nech vyskúša.
22.10.2013 - 07:30:45
00
A co vam brani zaradit lahsi pastorok namiesto zhadzovania velkej pily? Po prechode na 2x9, resp. na 2x10 zhadzujem velku podstatne menej ako volakedy. Radsej si zasaltrujem a hodim lahsi pastorok.
22.10.2013 - 07:55:24
02
1x10/11 je fajn ale moj nazor je ze to je skor pre vykonostnych pretekarov kedze sa skracuje cas radenia a setri na vahe. na dobre zvolenej dvojplacke sa jazdi 90% na velkej. co u mna neplati :lol:
22.10.2013 - 08:01:47
00
otázka je aj to, aké máte prevodníky pri 2x9 resp. 2x10...na 26" som pri 42/28 prevodníku a 11/34 kazete vpredu veľa neradil
22.10.2013 - 08:14:29
00
na 1 x 10 nevieš tak pohotovo zareagovať a hodiť podstatne ľahší prevod keď ta prekvapí v teréne nejaká stojka. Ja som teda nikdy neodradila 32/32 maximálne 32/26 kvôli krizeniu retaze V podstate súhlas s Jezusom. Áno radis viac alebo musíš jazdiť komplet kazetu s 38 z pilou
Teda u mňa iným spôsobom ako doteraz
22.10.2013 - 08:38:47
00
s GS viem
22.10.2013 - 08:54:11
01
keyboard_arrow_up