mne sa podarilo za 2000 km
menil som
retaze po priblizne tisicke kilometrov (podla mierky) a teraz nova uz lepi......
bolo to jazdene vacsinou na maratonoch, teda prevazne dlhodobe blato a 90% prave na tej 32-ke. rozmyslam o ocelovej deorackej, som zvedavy kolko vydrzi
Úplný súhlas s tebou. Aj mne cca 2000 km vydrží nerobiť problémy 32 zubový prevodník. Bude to asi tým, že ho najviac používam a určite mu neprospievajú ťažšie prevody v zadu a o blate, prachu ani nehovorím. ALE o tom je horské bikovanie. Bez toho by to nebolo ono.
Ja?no mne keď začne sem tam lepiť
reťaz o prevodník, tak chytím pilník a odbrúsim roztlačený materiál do strán na zuboch a ono to v tom blate este zopar km vydrží a nelepí. Osobne odskúšané. A inak začal som so sebou nosiť olejničku. Ono aj keď je reťaz špinavá a počas jazdy ju premažeš, ide to lahšie, neškrýpe to pod zubami
atď.... Samozrejme po každej jazde čistím poctivo celé prevodové ustrojenstvo môjho biku.
Rozdiel medzi ocelovým DEORE prevodníkom a prevodníkom z hliníkových zliatin vyšších rád od Shimana je jedine vo váhe, životnosť zhruba tá istá.
Osobná skúsenosť
Ja na budúce vyskúšam zase nejakú iné značku, ponúkali mi FSA prevodník, tak sa asi pozriem na zúbok tejto značke.