Hej to je problem potom... aj ked sa sekne galuska tak je po zabave...

Len som zvedavy na vahu tych galuskovych kolies ci to bude o par gramov lahsie :D alebo rovnake ako tie klasicke...
21.05.2009 - 21:21:53
00
hmotnost celého setu včetně nalepených galusek by neměla výrazně překročit 2.5 Kg s galuskami Tufo XC2
http://www.mtbs.cz/Biketech/Technews/Remerx-tubular-spy-new2010.html
21.05.2009 - 23:07:42
00
jj viem vychadza to zhruba 1600g set kolies...
lebo 450g jedna galuska (XC2)

cize vaha ako Mavic SLR
21.05.2009 - 23:18:24
00
hmotnost celého setu včetně nalepených galusek by neměla výrazně překročit 2.5 Kg s galuskami Tufo XC2
http://www.mtbs.cz/Biketech/Technews/Remerx-tubular-spy-new2010.html
22.05.2009 - 06:58:04
00
nieco ako "velmi teoreticky mozno na chvilku", ze....
22.05.2009 - 08:36:04
00
tak hej lebo ja som pocital vahu samotnej galusky ale + vaha samotneho lepidla, tmelu a mozno aj upinakov ktore nie su zahrnute vo vahe a bude to aj o 300g viac... ale ved nechajme sa prekvapit. Sice ta cena 15tis kč je dost lakava :)
22.05.2009 - 10:16:20
00
Jakub ideš jazdiť DH - tišícšesťsto je katastrofálna váha :roll:
Moje kola majú okolo 1300 a skačem cez barzčo zjazdujem a ništ zatial sú úplne ok ani ích nebolo (nie je) treba docentrovať .
22.05.2009 - 10:32:26
00
ved aj CrossMax SLR maju okolo 1600g no 1520g konkretne... len mne aktualne robi vrasky na cele hmotnost plastov 680g/720g :( original UST ked som chcel pouzit UST ako mas ty tak som zle nedobre dopadol... preto by som rad presiel na galusky, Tufo je sialenstvo 1200Eur za kolesa... a potom je to este Gipiemme Kenya co ma 1406g cena 500Eur bez galusiek, len je ich obrovsky problem zohnat, nasiel som len jeden shop kde ich maju ale vyzeral dost divne... Cena galusiek zrhuba 100Eur/kus takze bude tazke rozhodovanie :)
22.05.2009 - 11:06:50
00
quasko - je ti jasne, ze zrovnavas len hmotnost bez nadvaznosti na dalsie uzitkove vlastnosti kolies ako je vedenie smeru, tuhost a tym padom aj prenos sily...

Posledny rok a pol som vozil cca 1550g kolesa s DT Revolution, druhy par so Sapim Race a mozem po prvych cca 130km povedat, ze napriek vyssej hmotnosti o cca 170g su tieto Viking kolesa v terene citelne lepsie!

Aby som sa vratil k tym tubularom - hmotnosti tych prototypov od Remerxu je - 750g + 880g
22.05.2009 - 11:23:41
00
To že sa neviem trafiť občas do zákrut pripisujem skôr veku a priliš veľkej nájazdovej rychlosti :-D to na margo vedenia stopy.
Borec čo jazdí Mavic SLR a UST verziu Racing Ralfa mi po prevezení povedal " Máš to mäkké ako hovno ale ide to ako guľa" (mäkké myslel gumy fúkane do 2,5 atm) 8) ja som pre zmenu na tých jeho SLR nič také zazračné nespozoroval.
22.05.2009 - 14:52:04
00
No vidis a ja som rozdiel v tuhosti spoznal hned pri prvej jazde v terene :wink:

ehm, este mam SPY upresnenie:
7345 RDX TUBULAR DISKOVÁ KOLA MTB
přední kolo 759g +/- 3%
zadní kolo: 796g +/- 3%
váha páru: 1555g

8)
22.05.2009 - 15:00:05
00
Ja ti to teda preložím čo som napísal aby nedošlo k nedorozumeniu - chlapíkovi sa velmí páčil môj wheel set a mne sa SLR nezdali nijako lepšie ak keď by poďla tvojej teórie tuhosti maly byť.
Pre objektivnosť SLR boli na karbónovom fúlle atakujúcom hodnotu 10kg.
Neviem kde je pravda či sú lepšie/rychlejšie kola ĺahunké a relatívne mäkšie alebo o niečo tahšie (200-300g) a relatívne tuhšie.
Podľa mňa na stroji poháňanom výhradne ľudskou silou záleži na každom grame.
22.05.2009 - 16:15:54
00
Podľa mňa na stroji poháňanom výhradne ľudskou silou záleži na každom grame.

uz ta ti vitrinari nakazili...je to jasne :mrgreen:
22.05.2009 - 17:50:41
00
Podľa mňa na stroji poháňanom výhradne ľudskou silou záleži na každom grame.

S tým si dovolím nesúhlasiť. Gravitácia ništ? :D
22.05.2009 - 17:58:52
00
Ja ti to teda preložím čo som napísal aby nedošlo k nedorozumeniu - chlapíkovi sa velmí páčil môj wheel set a mne sa SLR nezdali nijako lepšie ak keď by poďla tvojej teórie tuhosti maly byť.
Pre objektivnosť SLR boli na karbónovom fúlle atakujúcom hodnotu 10kg.
Neviem kde je pravda či sú lepšie/rychlejšie kola ĺahunké a relatívne mäkšie alebo o niečo tahšie (200-300g) a relatívne tuhšie.
Podľa mňa na stroji poháňanom výhradne ľudskou silou záleži na každom grame.


Samozrejme ze lahsie kolesa su lepsie v primarnej akceleracii o tom nie je ziadych pochyb, cize ked si niekto len tak na par minut pozicia bicykel s lahsimi kolesami, tak nerobi nich ine len ich roztoci a vdaka nizkej obvodovej hmotnosti sa mu ta akceleracia paci :wink:

Samozrejme, ze si nemyslim, ze tie nove Remerx kolesa su najlepsie kolesa na svete, ale ked sa maju produkty porovnat, treba porovnavat vsetky vlastnosti a nielen vyzdvihnut jednu.
24.05.2009 - 14:08:38
00
keyboard_arrow_up