Toto je najľahší set 29" MTB kolies aký som kedy vlastnila. Vnútorná šírka ráfku Duke Lucky Jack SLS je 25,6mm. Náby Extralite 15x100 a 12x148mm. 28dierový výplet vpredu aj vzadu. Vpredu som možno ešte mohla ísť do 24 špicového výpletu. Použila som radšej vpredu Sapim CX Super spoke a vzadu CX Ray. Keby som použila tie ultraľahké ráfky s príspevku vyššie tak by som ušetrila cca 70 gramov na tomto páre kolies. Ale za cenu zdvojnásobenia ceny výpletov.
Plášte vozím stále v šírke 2,1" takže hmotnosť nenarástla, ale ich objem sa vďaka širšej vnútornej šírke ráfkov zväčšil.

Prílohy:

WH_F_Duke_SLS_Extralite_Superspoke_28H.jpg
WH_F_Duke_SLS_Extralite_Superspoke_28H.jpg 142.12 KiB thumb_up1thumb_down

WH_R_Duke_SLS_Extralite_CXRay_28H.jpg
WH_R_Duke_SLS_Extralite_CXRay_28H.jpg 120.6 KiB thumb_up2thumb_down

04.03.2018 - 19:56:10
02
Kristina napísal:
Toto je najľahší set 29" MTB kolies aký som kedy vlastnila. Vnútorná šírka ráfku Duke Lucky Jack SLS je 25,6mm. Náby Extralite 15x100 a 12x148mm. 28dierový výplet vpredu aj vzadu. Vpredu som možno ešte mohla ísť do 24 špicového výpletu. Použila som radšej vpredu Sapim CX Super spoke a vzadu CX Ray. Keby som použila tie ultraľahké ráfky s príspevku vyššie tak by som ušetrila cca 70 gramov na tomto páre kolies. Ale za cenu zdvojnásobenia ceny výpletov.
Plášte vozím stále v šírke 2,1" takže hmotnosť nenarástla, ale ich objem sa vďaka širšej vnútornej šírke ráfkov zväčšil.

Tak to su fakt lahucke kolieska.... a spolu s gumami to ma kolko??
A to su na bezne pouzitie, ci len zavodna sada na trat s adekvatnym profilom ??
05.03.2018 - 09:15:05
00
Zvyčajne jazdím Racing Ralph 29x2,1" SS s bezdušovým tmelom Notubes. Ešte budem montovať kotúče Carbon-Ti. Sú to kolesá, ktoré znesú každodenné používanie. Väčšinou však mám ešte jeden pár tzv. tréningových kolies. Ale nie preto, že by tieto nezniesli každodenné jazdenie. Ide skôr o tom, že na tréningových kolesách mi nevadia ani mierne ojazdené plášte, na ktorých jazdím po celý rok. Na preteky mám radšej "čerstvý" dezén. Prípadne mám na tréningových kolesách "lacnejšie" brzdové kotúče (napr. Avid) alebo lacnejšiu kazetu.

Prílohy:

disc_rotor_Carbon-Ti_160mm_2.jpg
disc_rotor_Carbon-Ti_160mm_2.jpg 150.97 KiB thumb_up1thumb_down

cassette_Sram_GX_Eagle.jpg
cassette_Sram_GX_Eagle.jpg 147.58 KiB thumb_up0thumb_down

cs_Sram_Eagle_XX1.jpg
cs_Sram_Eagle_XX1.jpg 196.38 KiB thumb_up0thumb_down

05.03.2018 - 10:04:23
02
vidim, ze moj styl fotenia kotucov sa ti zapacil :-)
skoda ze su iba o 7g lahsie jak hope
05.03.2018 - 11:00:55
03
Unášače na kotúčoch sú väčšinou z ľahkých zliatin kovu. Kto vie, či karbón ich plnohodnotne nahradí pri odvádzaní tepla? :hug: (u ľahkých jazdcov a pri ľahších zjazdoch to možno bude postačovať, veď kto nebrzdí, vyhráva :lol: )
05.03.2018 - 13:28:16
00
Pri plávajúcich kotucoch unasac teplo neodvadza, keďže nie je napevno spojený s kotucom. ked, tak len minimalne oproti nitovanym .


Naposledy upravil Bade dňa 05.03.2018 - 13:51:17, celkovo upravené 1 krát.

05.03.2018 - 13:31:57
00
Aha, čiže medzi nitmi a brzdnou plochou je silné eklektromagnetické pole a vákuum, aby nedochádzalo k žiadnej kondukcii ?
05.03.2018 - 13:35:34
04
Bade, chytíš teda do holých prstov ten unášač po intenzívnom brzdení? :lol:
05.03.2018 - 13:41:46
00
Urcite skor chytim hlinikovy unasac ako brzdnu plochu kotuca..
05.03.2018 - 13:43:03
00
GaliPe54ten karbonovy urcite.
05.03.2018 - 13:50:12
01
Na plávajúcich kotucoch môžete pouzit teplovodivú pastu :D
05.03.2018 - 13:52:56
02
Bikedav napísal:
Na plávajúcich kotucoch môžete pouzit teplovodivú pastu :D

Tekutý kov, to je teraz in
05.03.2018 - 14:17:37
00
Hosť napísal:
Urcite skor chytim hlinikovy unasac ako brzdnu plochu kotuca..

radsej chyt tu brzdnu plochu nech je tu chvilu klud od zbytocnych prispevkov ako tento
05.03.2018 - 16:06:23
04
ten tvoj nieje o nič prínosnejší ty génius :)
05.03.2018 - 17:52:45
00
to je ale bohuzial chyba na strane prijmaca
06.03.2018 - 08:24:37
01
keyboard_arrow_up