Podla ich Facebook page bude cena okolo 4699 NZD, cca <3000 USD, za komplet ram samozrejme. Neoficialna tabulka geometrie.
Head angle 65
Seat tube angle 57.3
Top tube length 23
Chain stays 16.25
BB height 14"
Head tube dia 1.5
Seat tube dia 30.9
Travel 9.15"
Wheel spacing 150mm
Planetovy naboj v rame je zatial asi fakt najlepsie riesenie. Naboj je overeny lacny, vysoko ulozeny hlavny cap je to prave. Ako Evo vravi proti prevodovkam je to zatial furt lepsie. Ja som uz bol len krok od toho kupit Gbox standard ale nastastie som si to rozmyslel. Problem je ze to ontovane spojenie do ramu sice umoznuje vymenit celu skrinu ale ram je koli tomu menej pevnejsi a zbytocne tazsi. dalsi problem ze neexistuje vhodna prevodovka pretoze pre potreby cyklistu je asi fakt najlepsia retaz na kazete alebo planetovy naboj ci uz alfine alebo rohloff. Lenze Gbox1 kde je rohloff zbytocne v dalsej skrini s dalsim kopcom cnc krytov a dielov zveda hmotnosti nicolaia na zavratne cisla. Vbox je zas neschopna plne preniest krutak od primarnej osi pretoze pouziva priame ozubene kolesa ako moto prevodovky no musi mat zlomok hmotnosti a rozmerov pricom narazovy Mk v spicke je porovnatelny. Gbox 2 mal zasa velke odpory vdaka synchronne beziacim 7mim retaziam a nejak sa uz nevyuziva. Stejne ako nicolai aj upustil od Gbox montazneho standardu nejak a zas pouziva vovarene skrine s rohloffom. Nevyhoda u vsech tychto je aj docela nizko polozeny stred otacania zadnej stavby ktory neumoznuje postavit tak hltave monstra ako napr zerode.
Dalsia nevyhoda vseho hore uvedeneho je pre ma neakceptovatelna sirka osky tedy Qfaktor ktory odpoveda 100mm domceku.
Takze asi na rok oprasim podobny koncept, ked franta spojazdni dilnu u baraku a najde si cas konecne.
Inak zerode je parada ze to dotiahli do konca v pekne komerne putavej ramovej podobe. Oslovi to urcite viac ludi ako ocelove prototypy. Jazdit DH tak ho v tejto chvili objednavam na novu sezonu.
už vidím ako ten tlmič bude fasovať všetky šutre od predného kolesa (čo už sa tu spomínalo) a o blate na tej reťazi tiež pomlčím...inak to ale vyzerá zaujímavo
Prave si spomenul 2 vyhody Gboxx standardu, retaz tu bude od blata asi tak jak na normalnom bajku a je nekryty primarny prevod. No a tlmic bude trpiet jak u toho lapieru alebo giantu jak sa tu spominalo. Osobne by som dal expanzku hore, ale asi to rozvidlenie v rame bude proti.
No bol som asi nekriticky retaz je dost blizko ale mam to aj na svojom ze horna stavba je docela otvorena a dole retaz a voditko chyta bordel, je pravda ze pevnak s Vckami odfiltruje ovela viac, zalezi s cim porovnavas.
Mozno dalsi namet na karbonovy doplnok vo tvare blatnika ktory by siel do strany a kryl by retaz aj od bocnej strany pneu. V tomto je Gboxx lepsi lebo retazova linka je hodne siroka a odpoveda najmensiemu kolecku na 150mm naboji a naviac neni potreba ziadne voditka.
Expanzka nemoze byt hore, pretoze by narazala do spodnej ramovky.
GBoxx1/2 boli slepe ulice vyvoja resp. niekto zistil kadial cesta nevedie. Pracuje sa na GBoxx3 ale ta bude nevedno kedy, aka a za kolko.
Rohloff pracuje na novej lahkej verzii Speedhubu. Alfine11 bude vhodny aj na AM/EN, ale Speedhubu sa nevyrovna. Pre DH je asi vhodnejsi Alfine, ale len kvoli nizsej hmotnosti.
uff, tak tento ram je naozaj katastrofa...
neskoncil som sice technicku univerzitu, ale dost nechapem k comu to komplikovane zadne odpruzenie s nestastne umiestnenym tlmicom presahujucim cez spodnu cast ramu, ktory mi pripomina starsi model Giant Glory/Reign X, lenze ten tam mal aspon dodatocne navarenu ochranu na tlmic, co tiez vyzralo ugly, ale svoj ucel to urcite plnilo, no a k tomu "prevodovemu ustrojenstvu" sa radsej ani nevyjadrujem, myslim ze motorka by bola lahsia na udrzbu ako hento...
existuje kopec DH ramov co maju ovela jednoduchsie poriesene zadne odpruzenie, isto aj lepsiu funkcnost a prijatelnejsiu cenu...
ale ako sa vravi: 100 ludi - 100 chuti, mne na tom biku sedi akurat ta FOX vidla, tot vsjo, zabite ma...
Uved prosim nejaky DH ram, ktory ma podla teba jednoduchsie odpruzenie. To uz moze byt asi len jednoklb bez prepakovania, co neni az taka vyhra, alebo ak by mal niektory klb nahradeny pruznou planzetou.
Umiesnenie prevodoveho ustrojenstva je takto podla mna takmer idealne. Pocitaj http://www.zerode.co.nz/education.php mozno zmenis nazor.
netreba hned zabijat, kazdymu co je jeho. Nekto upredstnoje design niekto funkciu, Niekto zas spaja konvencny design alebo marketingovu masirku s funkcnostou a nedokaze pripustit ze nieco ine nekonvencne moze fungovat lepsie. Naviac i po designovej stranke je toto podareny pocin. Pripomina mi to celu tu 29ers look hate, (je to ine=je to hnusne).
Mna znovu neskutocne laka kupit ten bergamont, cakat na nahradu rok asi nevydrzim.Aj ked viem ake ma nevyhody a netusim ci sa cez ne dokazem preniest.
Hehe, no to mi povedz este raz (teraz ale naozaj) ci je salter a kazeta jednoduchsi na udrzbu ako nabojova prevodovka. Bude jej vadit blato? budes ju moct zlomit o kamen? bude ti skakat retaz?
A naozaj je od tohto dizajnu zadnej stavby jednoduchsi uz len neprepakovany jednocap ala Orange. Umiestnenie tlmica ma viacero vyhod a nejake nevyhody, ale ram to je urcite perfektny.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
strasne ami paci pouzitie shimano alfien namiesto inych mega predrazenych prevodoviek.
fakt som zvedavy na ceny...
Head angle 65
Seat tube angle 57.3
Top tube length 23
Chain stays 16.25
BB height 14"
Head tube dia 1.5
Seat tube dia 30.9
Travel 9.15"
Wheel spacing 150mm
Dalsia nevyhoda vseho hore uvedeneho je pre ma neakceptovatelna sirka osky tedy Qfaktor ktory odpoveda 100mm domceku.
Takze asi na rok oprasim podobny koncept, ked franta spojazdni dilnu u baraku a najde si cas konecne.
Inak zerode je parada ze to dotiahli do konca v pekne komerne putavej ramovej podobe. Oslovi to urcite viac ludi ako ocelove prototypy. Jazdit DH tak ho v tejto chvili objednavam na novu sezonu.
No bol som asi nekriticky retaz je dost blizko ale mam to aj na svojom ze horna stavba je docela otvorena a dole retaz a voditko chyta bordel, je pravda ze pevnak s Vckami odfiltruje ovela viac, zalezi s cim porovnavas.
Mozno dalsi namet na karbonovy doplnok vo tvare blatnika ktory by siel do strany a kryl by retaz aj od bocnej strany pneu. V tomto je Gboxx lepsi lebo retazova linka je hodne siroka a odpoveda najmensiemu kolecku na 150mm naboji a naviac neni potreba ziadne voditka.
GBoxx1/2 boli slepe ulice vyvoja resp. niekto zistil kadial cesta nevedie. Pracuje sa na GBoxx3 ale ta bude nevedno kedy, aka a za kolko.
Rohloff pracuje na novej lahkej verzii Speedhubu. Alfine11 bude vhodny aj na AM/EN, ale Speedhubu sa nevyrovna. Pre DH je asi vhodnejsi Alfine, ale len kvoli nizsej hmotnosti.
neskoncil som sice technicku univerzitu, ale dost nechapem k comu to komplikovane zadne odpruzenie s nestastne umiestnenym tlmicom presahujucim cez spodnu cast ramu, ktory mi pripomina starsi model Giant Glory/Reign X, lenze ten tam mal aspon dodatocne navarenu ochranu na tlmic, co tiez vyzralo ugly, ale svoj ucel to urcite plnilo, no a k tomu "prevodovemu ustrojenstvu" sa radsej ani nevyjadrujem, myslim ze motorka by bola lahsia na udrzbu ako hento...
existuje kopec DH ramov co maju ovela jednoduchsie poriesene zadne odpruzenie, isto aj lepsiu funkcnost a prijatelnejsiu cenu...
ale ako sa vravi: 100 ludi - 100 chuti, mne na tom biku sedi akurat ta FOX vidla, tot vsjo, zabite ma...
Umiesnenie prevodoveho ustrojenstva je takto podla mna takmer idealne. Pocitaj http://www.zerode.co.nz/education.php mozno zmenis nazor.
Mna znovu neskutocne laka kupit ten bergamont, cakat na nahradu rok asi nevydrzim.Aj ked viem ake ma nevyhody a netusim ci sa cez ne dokazem preniest.
A naozaj je od tohto dizajnu zadnej stavby jednoduchsi uz len neprepakovany jednocap ala Orange. Umiestnenie tlmica ma viacero vyhod a nejake nevyhody, ale ram to je urcite perfektny.