Kategórie
Bike-techposledný komentár: 20. 8. 2017 o 20:25
Výpredaj -17% Pirelli Scorpion™ Enduro H 27.5x2.4" HardWALL plášť, TLR, kevlar
57,99 €
-17%
MOC 112 €
-13% Continental Cross King 27.5x2.2" ProTection plášť, TLR, kevlar
51,99 €
-13%
MOC 74,99 €
Akcia -21% Pirelli Scorpion™ Enduro S 27.5x2.6" HardWALL SmartGRIP Gravity plášť, TLR, kevlar
58,99 €
-21%
MOC 109 €
savings Schwalbe Rocket Ron 27.5x2.25" Performance Addix TLR plášť, kevlar
25,99 €
savings
MOC 44,99 €
Výpredaj -20% Vittoria Martello 27.5x2.6 G2.0 TNT TLR plášť, kevlar
47,99 €
-20%
MOC 59,99 €
Akcia -26% Pirelli Scorpion™ E-MTB R 27.5x2.6 HyperWALL TLR plášť, kevlar
58,99 €
-26%
MOC 88,99 €
-18% WTB Vigilante 27.5x2.5" TriTec Fast Rolling plášť, TCS, kevlar
46,99 €
-18%
MOC 66,99 €
savings Schwalbe Nobby Nic 27.5x2.80" Performance Addix plášť, kevlar
27,99 €
savings
MOC 43,99 €
Výpredaj -22% Pirelli Scorpion™ Enduro M 27.5x2.60" SmartGRIP HardWALL plášť, TLR, kevlar
62,99 €
-22%
MOC 109,99 €
savings Maxxis Minion DHR II 27.5x2.40" WT 3C MaxxGrip EXO plášť, TR, kevlar
54,90 €
savings
MOC 78,99 €
Akcia Continental Cross King 27.5x2.2" Performance plášť, TLR, kevlar
32,99 €
MOC 41,99 €
-18% WTB Vigilante 27.5x2.60" TCS Tough, Fast Rolling plášť, kevlar
54,90 €
-18%
MOC 66,99 €
Výpredaj -25% Pirelli Scorpion™ Enduro R 27.5x2.4" SmartGrip ProWALL plášť, kevlar
50,99 €
-25%
MOC 76,99 €
Výpredaj -24% Pirelli Scorpion E-MTB S 27.5x2.60" HyperWALL plášť, TLR, kevlar
60,99 €
-24%
MOC 88,99 €
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
Wild Enduro boli snad najmenej predvídateľné plášte aké som mal... Front ma bočné stople príliš riedke a vie to ustreliť keď to najmenej čakáš... Čím pomalšie ideš tým viac je to citeľné. Nie sú vhodné ani na sucho a tvrdo a ani v blate nestoja za veľa nejak sa, im nechce čistiť, v hrabanke ako tak fungujú...Rear sa dá ukocirovat ale pre zmenu stráca pri brzdení keď ju porovnám s Big Betty napríklad...
Speedero 36c je vysoky 30mm.
Zostal by som pri schwalbe ak si spokojny s gripom. Ich najvacsia vyhoda vs napr maxxis je odolnost voci defektom/seknutiu. Apex je podobne odolny ako DD a vazi podstatne menej.
maxxis
schwalbe
Ahoj Maxxisy jazdím pár rokov a k plnej spokojnosti. Dlho som mal vpredu DHF 3C a vzadu DGR II 2C a bola to výborná kombinícia. Skúšal som potom aj High Roller keď som nezohnal znovu ten DHF ale ten bol trochu slabší. S novým bikom mám aj vpredu aj vzadu DHRII 3C a zatiaľ maximálna spokojnosť, nemal som s nimi problém. Ráfky 30 mm a plášte 29x2,4". Predtým na 22,5 som mal 2,3" a na bezdušiach. Mne to na to čo jazdím vyhovuje. teda hlavne také AM jazdenie. A tiež jazdím hlavne suchý a kemenistý teda tvrdý terén. Výjazdy prevažne okolo 30 km. Niekedy viac, niekedy menej. Ale určite budú aj dlhšie výjazdy cez 50 km a cez 1500 výškových
https://www.mtbiker.sk/forum/post1761320.html?hilit=tufo#p1761320
https://www.mtbiker.sk/forum/post1761320.html?hilit=tufo#p1761320
to je zaujímavé,takto zničený plášť po 300 km
ja mám aktuálne cca 1000 km na Tufo XC14 vpredu a Tufo XR12 vzadu,lepšie plášte som ešte nemal-sú úplne rovné,bezdušovo bezo zmeny tlaku vydržia v pohode 4 až 6 týždňov,držia fajn a valivý odpor malý-dezén zatial bez známok opotrebenia-čo viac si želať na trail bike
Ale za posledné 2 mesiace som už vzadu 2x prerazil a dozadu hľadám niečo s lepšou ochranou a lepším odvaľovaním, jazdím viac asfalt
Ďakujem za rady
Vpredu mám nahodenú verziu 2,4 na 25mm rafiku. Šírka je 59,5mm, hmotnost 704g. Vzadu 2,25, šírka 55,5mm, hmotnost 668g.
Plášte majú obstojne hrubé bočnice, žiaden papier, oproti vystuženým bočniciam ako napr Hardskin od Hutchinson sú samozrejme tenšie, o to však podajnejšie, čo beriem ako plus ku komfortu jazdy. Nahodenie bolo ukážkovo jednoduché a rýchle s obyčajnou pumpou.
Štuple sú vyššie, trocha som sa obával ich stredovému rozloženiu na valivý odpor, v teréne je to však plus a ani na asfalte príliš nebrzdí napriek zvýšenému hluku. Bočné štuple sú výrazné, ale dosť ďaleko od seba, čo spôsobuje vcelku problémy pri väčšom tlaku. Vzadu sa kvôli nim aj v slabšom blate koleso šmýka do strany, vpredu sa potom pri vyššom tlaku stáva plášť dosť nepredvídateľný. Vyzerá to ako by bočné štuple zaberali až pri väčšom náklone a dovtedy sa išlo na oblúku plášťa, kde sú síce menšie štuple, ale tie toľko nezaberajú. Možno je to spôsobené aj šírkou ráfiku 25mm, kedy plášť nemusí mať kvôli tomu správny tvar, to však neviem povedať s určitosťou. Čo však pomáha k tomu, aby plášť išiel ako má treba ísť na tlak pod 1,5. Ten je mimochodom udávaný ako minimálny, ale až pri nižšom dostáva plášť ten správny grip a
stabilitu. Potom už je všetko ako má byť.
Celkovo som s plášťami aj vzhľadom na ich cenu naozaj spokojný, ale treba skutočne nájsť tie správne tlaky, aby všetko bolo ako
má byť. Taktiež odolnosť hodnotím pozitívne. Po 450 km a 9000 m výškových zatiaľ žiadne známky opotrebenia.
Vpredu mám nahodenú verziu 2,4 na 25mm rafiku. Šírka je 59,5mm, hmotnost 704g. Vzadu 2,25, šírka 55,5mm, hmotnost 668g.
Plášte majú obstojne hrubé bočnice, žiaden papier, oproti vystuženým bočniciam ako napr Hardskin od Hutchinson sú samozrejme tenšie, o to však podajnejšie, čo beriem ako plus ku komfortu jazdy. Nahodenie bolo ukážkovo jednoduché a rýchle s obyčajnou pumpou.
Štuple sú vyššie, trocha som sa obával ich stredovému rozloženiu na valivý odpor, v teréne je to však plus a ani na asfalte príliš nebrzdí napriek zvýšenému hluku. Bočné štuple sú výrazné, ale dosť ďaleko od seba, čo spôsobuje vcelku problémy pri väčšom tlaku. Vzadu sa kvôli nim aj v slabšom blate koleso šmýka do strany, vpredu sa potom pri vyššom tlaku stáva plášť dosť nepredvídateľný. Vyzerá to ako by bočné štuple zaberali až pri väčšom náklone a dovtedy sa išlo na oblúku plášťa, kde sú síce menšie štuple, ale tie toľko nezaberajú. Možno je to spôsobené aj šírkou ráfiku 25mm, kedy plášť nemusí mať kvôli tomu správny tvar, to však neviem povedať s určitosťou. Čo však pomáha k tomu, aby plášť išiel ako má treba ísť na tlak pod 1,5. Ten je mimochodom udávaný ako minimálny, ale až pri nižšom dostáva plášť ten správny grip a
stabilitu. Potom už je všetko ako má byť.
Celkovo som s plášťami aj vzhľadom na ich cenu naozaj spokojný, ale treba skutočne nájsť tie správne tlaky, aby všetko bolo ako
má byť. Taktiež odolnosť hodnotím pozitívne. Po 450 km a 9000 m výškových zatiaľ žiadne známky
opotrebenia.
Jazdim ich s nizkymi tlakmi 1,0 vpredu a 1,2 vzadu. Ale rafik 27mm vnutorna sirka.