ked sme pri plastoch ja potrebujem tiez 2.1 ale je to obcas aj cesta tak tiez nieco kvalitne hladam..ale dakde po forach je toho dost..treba pozriet...
Len tak na okraj mam Schvalbe Nobby Nic - podla mna velmi kvalitne plaste a je 2,1 len po 530 km kate tade ja zadny skoro zodraty
Mám ho tiež na zadnom kole skvelý plášť,najazdené na ňom asi 700 km a stále vo veľmi dobrom stave,nechápem ako si ho mohol za tých 530 km zodrať,to jazdíš stále šmykom
osobne by som skusil nieco od michelinu taky XCR alebo All Mountain sa da zohnat kevlarovy okolo 600-700 sk a s Michelinmi mam len dobre skusenosti vacsinou su 2.00 alebo 2.20 vyber uz zalezi na tebe ale Michelin odporucam
osobne by som skusil nieco od michelinu taky XCR alebo All Mountain sa da zohnat kevlarovy okolo 600-700 sk a s Michelinmi mam len dobre skusenosti vacsinou su 2.00 alebo 2.20 vyber uz zalezi na tebe ale Michelin odporucam
No ty odporucas ale ja som proti jazdil som ALL terain ale plast nedrzal,nezaberal a rychlo sa dral tak newiem...skor by som isiel do maxxisu
co som počul a aj čítal niekolko recenzíí, tak racing od schwablov. chystam sa ne ne na jar, tak rátam mesiace, no je dilema či 2006, 2007 alebo 2008. tie osmičky už majú iný dezen tak počkám opäť na nejaké názory a uvidím. tak ak by mal niekto skúsenosti s tými 08 tak len píšte. rád si prečítam.
ja jazdim teraz maxxis crossmark, nie su zle ale nekupil by som si ich (boli na novom bajku), jazdil som hutchinson python, tie su skutocne rychle ale hrozi bocny prieraz a continental vapor ale tie su skor na drsnejsi povrch ale inak skvele drzia stopu
ja som spokojny s continental explorer 2,1" co sa tyka jazdenia po lese. ak je sucho a jazdi sa aj po ceste tak ma velmi milo prekvapil plast Kenda karma 2,0" kevlar - velmi pohodlne ale nachylne na defekty, kedze je to velmi tenke, na blate to uz viac preveri jazdcov schopnosti, ale da sa:) mne sa zdal ten plast pohodlnejsei ako python. no, na terajsie jazdenie po lese by som skor dal ten explorer. s michelinom som mal dobre skusenosti co sa trvacnosti tyka, len komfort bol nizsi, kedze profil plasta bol nizsi. neda sa vybrat idealny, treba jazdit, skusat, kazdy ma iny styl jazdy, jazdi v inom terene, na inom povrchu...
osobne by som skusil nieco od michelinu taky XCR alebo All Mountain sa da zohnat kevlarovy okolo 600-700 sk a s Michelinmi mam len dobre skusenosti vacsinou su 2.00 alebo 2.20 vyber uz zalezi na tebe ale Michelin odporucam
No ty odporucas ale ja som proti jazdil som ALL terain ale plast nedrzal,nezaberal a rychlo sa dral tak newiem...skor by som isiel do maxxisu
ale skus si XCR Mud ale aj ten All terain je dobry
Len tak na okraj mam Schvalbe Nobby Nic - podla mna velmi kvalitne plaste a je 2,1 len po 530 km kate tade ja zadny skoro zodraty
Nobby Nic su super plaste. Na XC som dal prednost 1.8 sirke a nemozem na ne povedat pol kriveho slova...
ty a 1,8 ...no neviem si predstavit
celu tuto sezonu som na nich odjazdil
ale tieto "ozubene galusky", ako ich niektori radi nazyvaju, nepojdu na nove vozitko. okrem ineho by to asi vyzeralo VELMI divne
ja som jazdil povodne Vapor ale dost rychlo sa zodral a ked som presiel na Michelin konkretne Country mud tak to bola zmena!! zrazu som sa citil rychlejsie. Michelin mal ovela lepsi zaber ako Continental a bol aj stabilnajsi do bokov lepsie drzal a po ceste som sa citil ako na galuskach takze Country Mud je lepsi alebo XCR Mud je to to iste len kevlar
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Nobby Nic su super plaste. Na XC som dal prednost 1.8 sirke a nemozem na ne povedat pol kriveho slova...
Mám ho tiež na zadnom kole skvelý plášť,najazdené na ňom asi 700 km a stále vo veľmi dobrom stave,nechápem ako si ho mohol za tých 530 km zodrať,to jazdíš stále šmykom
maxxiss dynomite a ignitor su makke
teraz by som asi opat kupil continental vapor
MAXXIS a "hned sa nezoderie" to proste nejde k sebe. Maxxisy su dobre plaste ale vela nevydrzia
Tiež sa mi páčia, vzadu Vapor (v prudkých kopcoch sa zahryzne a nepretočí), vpredu Nobby Nic.
ale skus si XCR Mud ale aj ten All terain je dobry
Nobby Nic su super plaste. Na XC som dal prednost 1.8 sirke a nemozem na ne povedat pol kriveho slova...
ty a 1,8 ...no neviem si predstavit
Nobby Nic su super plaste. Na XC som dal prednost 1.8 sirke a nemozem na ne povedat pol kriveho slova...
ty a 1,8 ...no neviem si predstavit
celu tuto sezonu som na nich odjazdil
ale tieto "ozubene galusky", ako ich niektori radi nazyvaju, nepojdu na nove vozitko. okrem ineho by to asi vyzeralo VELMI divne
Tiež sa mi páčia, vzadu Vapor (v prudkých kopcoch sa zahryzne a nepretočí), vpredu Nobby Nic.
ja ho davam aj dopredu, v zakrutach je potom bajk stabilnejsi