zdravim chcem sa spytat prehodil som si na mojich brzdach Avid elixir R platnicky trvalo mi asi 20 min kym som vobec dostal kotuc medzi nech no a ako som to nahodil tak kotuc je strasne blizko na platnickach koleso sa slabo kruti velky odpor robi neviete nahodou poradit ako torchu platnicky oddialim od kotuca lebo ked koleso rozkrutim za 2 sek sa samo zastavi... dakujem
Ahoj, snáď ti pomôže toto:
ADJUSTING THE AMOUNT OF DOT FLUID IN THE BRAKE It is possible for your brake to have too much DOT fluid in it. As a result the brakes may experience very short deadband, or in extreme cases the pistons will not retract far enough, causing the brake pads to drag on the rotor. Here's how to take care of the problem:
1. If your brake has Pad Contact-Point Adjustment, rotate the adjuster to the full "out" position. Now it's in the most open position (short deadband).
2. Remove wheel from the bicycle.
3. Using T10 TorxTM wrench (included in the Avid Bleed Kit) remove the lever body bleed screw.
4. Carefully insert the red plastic pad spacer between the brake pads to press the pads and caliper pistons apart.
5. A small amount of DOT fluid will flow from the lever body bleed port. While still applying light pressure on the pads, insert the bleed screw back into the lever body and tighten.
6. Spray lever body with soapy water and wipe clean with a rag.
7. Install the wheel back onto the bicycle and firmly squeeze the lever approximately 10 times to reset the pads; check for any leaks around the bleed port. Now there should be more deadband and less pressure in the system. If there is still excessive pressure after completing this procedure, perform a complete bleed of the system.
Po vymene platniciek treba naspat nastavit piestiky do povodnej polohy "novych platniciek". Robi sa to takym plastovym kuskom co sa vtlaci medzi platnicky a roztiahne ich na spravnu vzdialenost.
Po vymene platniciek treba naspat nastavit piestiky do povodnej polohy "novych platniciek". Robi sa to takym plastovym kuskom co sa vtlaci medzi platnicky a roztiahne ich na spravnu vzdialenost.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
ADJUSTING THE AMOUNT OF DOT FLUID IN THE BRAKE It is possible for your brake to have too much DOT fluid in it. As a result the brakes may experience very short deadband, or in extreme cases the pistons will not retract far enough, causing the brake pads to drag on the rotor. Here's how to take care of the problem:
1. If your brake has Pad Contact-Point Adjustment, rotate the adjuster to the full "out" position. Now it's in the most open position (short deadband).
2. Remove wheel from the bicycle.
3. Using T10 TorxTM wrench (included in the Avid Bleed Kit) remove the lever body bleed screw.
4. Carefully insert the red plastic pad spacer between the brake pads to press the pads and caliper pistons apart.
5. A small amount of DOT fluid will flow from the lever body bleed port. While still applying light pressure on the pads, insert the bleed screw back into the lever body and tighten.
6. Spray lever body with soapy water and wipe clean with a rag.
7. Install the wheel back onto the bicycle and firmly squeeze the lever approximately 10 times to reset the pads; check for any leaks around the bleed port. Now there should be more deadband and less pressure in the system. If there is still excessive pressure after completing this procedure, perform a complete bleed of the system.
ano, to je v navode ktory som vyssie pridal...