Kategórie
Bike-techBezdušové systémy - MTB # MTB # plášte # bezdušové plášte # poradenstvo # kompatibilita # defekt # tmel # technické otázky
zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
savings Maxxis Minion DHF 27.5x2.30" EXO 3C MaxxTerra plášť, TR, kevlar
42,99 €
savings
MOC 78,99 €
Akcia -25% Pirelli Scorpion™ Enduro R 27.5x2.6" HardWALL plášť, TLR, kevlar
55,99 €
-25%
MOC 83,99 €
Akcia -26% Pirelli Scorpion™ E-MTB M 27.5x2.60" HyperWALL™ SmartGRIP Gravity plášť, TR, kevlar, classic
58,99 €
-26%
MOC 88,99 €
-6% Pirelli Scorpion™ Race Enduro T 27.5x2.5" DualWALL, SmartEVO DH plášť, TLR, kevlar, OEM
64,99 €
-6%
MOC 92,15 €
-18% WTB Vigilante 27.5x2.5" TriTec Fast Rolling plášť, TCS, kevlar
46,99 €
-18%
MOC 66,99 €
-12% Schwalbe Eddy Current Rear 27.5x2.80" Evolution Addix Soft plášť, TLE, kevlar
51,99 €
-12%
MOC 83,99 €
-9% Schwalbe Nobby Nic 27.5x2.40" Evolution ADDIX Soft Super Trail plášť, TLE, kevlar
59 €
-9%
MOC 76,99 €
savings Specialized Ground Control Sport 27.5x2.35" plášť, drôt
17,49 €
savings
MOC 24,99 €
Výpredaj -11% WTB Trail Boss 27.5x2.40" Fast Rolling TriTec plášť, TCS, kevlar
50,99 €
-11%
MOC 66,99 €
savings Continental Mountain King II 27.5x2.30" Performance plášť, drôt
15,69 €
savings
MOC 25,99 €
-18% WTB Vigilante 27.5x2.60" TCS Tough, Fast Rolling plášť, kevlar
54,90 €
-18%
MOC 66,99 €
Výpredaj -26% Pirelli Scorpion™ Enduro S 27.5x2.40" HardWALL SmartGRIP plášť, TLR, kevlar
50,99 €
-26%
MOC 76,99 €
-24% WTB Resolute 27.5x1.65" LFR plášť, TCS, kevlar, skinwall
36,99 €
-24%
MOC 56,99 €
Výpredaj -17% Pirelli Scorpion™ Enduro H 27.5x2.4" HardWALL plášť, TLR, kevlar
57,99 €
-17%
MOC 112 €
-33% Maxxis Dissector 27.5x2.60" WT EXO+ 3C MaxxTerra plášť, TR, kevlar
59,90 €
-33%
MOC 89,99 €
Ale pendrek
UST ráfky dělá Mavic, Shimano a Fulcrum, jsou bez děr a dráty se šroubují různým spusobem
pak další výrobci mají UST redy ráfky - ty se překrývají zevnitř páskou.
Mavic - specielní nypl šroubuje se přímo do ráfku, nebo kalíšek v kterém, je vložený obyč. nypl a ten se šroubuje do ráfku
Fulcrum - jak píšeš
Shimano má těch způsobů uchycení víc
UST ráfky mají jinou patku ráfku - UST pneu nejsou kompatibilní s běžným ráfkem !!!
nevýhodou je nutnost použití speciálních pneu které sou cca o 200g těžší a potřebuješ specielní UST ráfek.
Zbytek je +/- srovnatelný a dá se to i různě kombinovat
No, uz su aj tie vahy UST plastov veeelmi zaujimave, takze mne sa vyrazne viac pozdava UST nez tie hybridy:
univerzal Rocket Ron UST 2,1" 530g
univerzal Rubena Charybdis V76 2.0" UST Supra 550g
a uzsi, ale dal by sa na blatko/sňach Nobby Nic UST 1.8" 540g
Moj Rocket Ron v kevlare ma tu tusim okolo 410gr a to som si nechal poslat tie najlahsie co maly na sklade. Dali sa kupit aj 435gr ... vyrobca udava 395.
odjezdil sem několik sad RR jedny Fast Fredy - ty letěly hodně rychle do koše
až UST + tmel znamenal skoro jistotu bez defektu.
Ale jinak souhlas pokud je UST plášť jen cca o 150g těžší než klasický tak to prakticky váha duše srovnává.
a ked dostane UST plast bez tmelu defekt tak je na odpis...?
už střelilo při foukání.
Když dostaneš defekt s normálním pláštěm, tak buď tmel díru zalepí, nebo ji zalepíš sám lepením na duše - většinou to jde,
nebo dáš duši
+ kolko vazi ten tmel do USTcok ? ;-]]
No a tmel vazi tolko, kolko ho tam nalejes- myslim, ze sa odporuca okolo 50-60ml pre XC plast.
S tmelem souhlas záleží na množství
a samozrejme ze nosim na rame nalepenu rezervnu dusu...
Byva to aj 1BAR/ den...proste stale dofukovat
Bol som z toho taky vytoceny ze ked som kupoval dalsi plast rozmyslal som nad klasickym+dusa
ale kupil som zase UST + do vnutra DOC BLUE od schwalbe - flaska 100ml, do jedneho plasta 50ml (takze asi 50g
potom to uz drzalo,
horsie je ze pri defekte som musel pouzit dusu - a vsetko bolo od toho zasr...spinave, a tym padom sa to aj znehodnotilo
cena bola asi 200,- za flasku, su aj lacnejsie aj drahsie, ak sa nemylim
1 defekt / na asi 6 000km pri 2,5BAR, takze z tohto pohladu v pohode (Michelin XC DRY, Hutchinson Python, Schwalbe NN)
+ 1x rozrezany plast od skla - moja chyba, tak neviem ci sa to rata