zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Jezus gramy som asi neušetril lebo som ju dával v dvoch vrstvách
doktor-40 keď dôjdem do roboty z obedu po 16tej tak ti poviem čo za šírku som to tam dal
Vydrzalo to az domov. Radsej som to nechal tam, nechcelo sa mi cistit vsetko od mlieka.
Mozem lepit
Mozem lepit
Prečo nevyskusaš ten knot?
Zuvat bocnicu pri naklone a aj pri odraze do vzduchu... a 2 krat seknut raf to som hadam neporobil za cele roky co jazdim... a dnes pekne krasne vsetko pocas jedneho vyjazdu
Domov som dosiel na takom lajtovom baríku....
No pre chalanov co vozia "gumy" je to super vec. Na papierove ake jazdim ja by to asi nebolo az take ucinne. Inak celkom by ma zaujimalo ako by dopadol plast s ochranou. Lebo podla mna ak by som ten klinec chytil do rafiku tak ***** ho ako alobal durch.
Inak ten klinec som si vsimol uplnou nahodou. Zdalo sa mi to v zakrute akesi nervozne tak som postal a hned ze aha trn, kuknem blizsie ze no dpc.
Normalne sa to zvnutra podlepi zaplatami na duse. Taketo male dierky su v pohode, lepi sa to len aby to drzalo tlak.
23mm