zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
2019, oficialne ma Giant na webe napisane, ze su to plaste bez dusi. Defekt je nepravdepodobny, oba plaste idu dole skoro rovnako. Da sa zistit ci mam/nemam duse bez zhadzovania kola? Nejako cez ventil?
Nie je to normalne. Ja nemusim dofukovat tyzden aj dlhsie. Treba dat kolesa do vane, lavora s vodou a uvidis, kde to fuci celkom zretelne.
Ja mam bezdušáky od výroby Giant trance a v prednom kolese som vôbec nemal naliaty tmel a v zadnom ho bolo žalostne málo.. Otoc ventil smerom dole povoľ ho a trochu sfuc tmel by ti mal ísť trochu aj cez ventil. S veľkou pravdepodobnosťou tam nebude nič