zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Spolu s páskou musíš dať dole z rafu všetky zvyšky lepidla. Raf musí byť čistý a odmastneny na 110%
Lepidlo sa celkom dobre odstraňuje polypropil alkoholom alebo technickým benzínom. Najlepšie použiť niečo tvrdé gumené na jeho odstránenie. Handrou to nejde Boh vie ako
počas jazdy počúvaš v pravidelných intervaloch cinkanie klinca o asfalt
?
daniel-po ale vazne, skontroluj si zadnu stavbu...
asi takto nejako to bolo. bola tam aj strata tlaku. pneumatika bola mäkka, dost sa deformovala a asi vysunulo hlavicku nad stupel...
o ram mi to neskrtalo.
mal som so sebou aj nahradnu dusu ale nemusel som ju pouzit. . chcel som vyskusat ci sa da dojst aj s takymto klincom
Mylis ... Knot vydrzi a drzi tlak veky, kym nezoderies plast ... lepit dusove zaplaty na plast je nezmysel, to dlho nevydrzi
Našiel som to na webe:
https://cycling.hutchinson.com/accessories/others/repair/repair-mtb-tubeless/
Cudny servis