Dristy, iba pri rozbehu to citis ako spomalovac. Akonahle sa to zobehne nieje to aztake strasne.
Jazdil som 500g plaste jazdil som 900g plaste a teraz mam 1,4kg plast a 300g dusu. Vyjazdy aj dlhsie zvladam furt rovnako a aj obcasne asfaltove presuny bezproblemovo. Kazdu nech jazdi co chce, ale na gramy hladiet som prestal a jazdi sa mi lepsie.
No ak jazdis po rovine, tak hlavny rozdiel pocitis pri rozdiele valiveho odporu. A pri rozbiehani. Ak chces ale zvacsit obvod, tak nemusis zrovna kilove plaste .. niektore micheliny byvaju dost objemne a nie tak tazke, alebo mozes vziat taky Noby Nic, alebo nieco podobne (ci Rocket Ron), 2.25, alebo rovno 2.4"
Aby som to zhrnul .. pocitis to, ale ci ti bude zmena vadit, alebo nie, to ti uz povedat neviem.
Mne stačil 1 výjazd na plášťoch s o 200g vyššou hmotnosťou (kus) a predal som ich. Kašľať na dezén. Ak nejazdíš DH alebo niečo "podobné", kde potrebuješ brutálne široké a vzorkované plášte, je to somarina.
PS: Keď sa vozíš na pohodu, vysoká hmotnosť plášťov ti možno ani vadiť nebude.
Jo alebo fat alberty 2.4 co su siroke hoveda a vazia 650g tusim. Ale tie defkty
To su tie nove, ze ? Omg .. ja mam este stale doma ten starsi typ ... 2.3" Fat Albert, vaha 900g (nie bezdusak). Poriadny kus gumy, ked som to mal nahodene vpredu, nebal som sa (skoro) nicoho
Neviem o akych defektoch na Fat Albertoch tu je rec...Vozil som a vozim Fat Albert Snake Skin 2,35 , 2,4 - 4 roky a momentalne budem 2,25. A zeby som mal nejake fatalne defekty sa povedat neda. A to si toho uzili pomerne dost (Alpy, Tatry, Brncalku....). Len podotykam, ze vozim zasadne Snake Skin verzie. Skor mozem povedat, ze na nich mavam menej defektov ako u WTB Motoraptor, Conti Vertical....
Uz presne neviem ale tie najvyssie kevlarove snake skin a ja nevime este jake ***** tam boli. Plaste tak akurat na okrasu a vaha bola urcite okolo 650 lebo som to z haluze pred predajom vazil. Boli sirsie ako 2,7 minon! Grip bol naprd a stale som mal defekty. A ze by sa mi slo tazsie nemozem povedat. Proste schwalbe nevie vyrobit poriadny plast na drsnejsie zaobchadzanie.
a tmax keby si jazdil po takych terenoch ako my aj ty by si prehodnotil co si obujes napriek xc zameraniu .
Uz presne neviem ale tie najvyssie kevlarove snake skin a ja nevime este jake ***** tam boli. Plaste tak akurat na okrasu a vaha bola urcite okolo 650 lebo som to z haluze pred predajom vazil. Boli sirsie ako 2,7 minon! Grip bol naprd a stale som mal defekty. A ze by sa mi slo tazsie nemozem povedat. Proste schwalbe nevie vyrobit poriadny plast na drsnejsie zaobchadzanie.
a tmax keby si jazdil po takych terenoch ako my aj ty by si prehodnotil co si obujes napriek xc zameraniu .
Tak to je zaujimave, cele Nemecko, Rakusko vozi Fat Alberty na Alpencrossy a zeby sa nejako zvlast stazovali som nepostrehol. Pozeram, ze si z DNV. Ked jazdis na Kobyle v blizkosti Sandbergu, urcite si si vsimol sipkove kriky. Tie kriky by som typoval ako zdroj tvojich problemov z defektami. Mozem s kludnym svedomim a takisto aj ostatni bikeri mi daju za pravdu, ze to nie je plast len na okrasu.
Vaha 2,4 Fat Alberta Snake Skin URCITE NIE JE 650g ale 750g. Teraz som ho predaval a mam doma tu istu verziu v 2,25 a je pocitovo lahsia (o balicek cukrikov). Pozri si aj stranku Schwalbe. Balon to je ale naozaj riadny. A ked chces na drsnejsie zaobchadzanie mozem mat verziu DD - Double Defense, vaha ale bude niekde uplne inde. Alebo sa kukni po inom plasti od Schwalbe: Big Betty, Mudy Mary....
romanx: ako pozeram, double defense je len pre verziu 2.25", je tazsi len o 45g a neznamena hrubsie boky, co je myslim ten problem, co spomina cauapistemi. Cim tensi bok, tim lahsie seknes po skoku alebo podobnom vystrajani. Myslim si.
lto: To je to, ze oni prekopali celu liniu Albertov minuly rok.
Tiez si myslim, ze myslel skor prerazenia bokov plasta ako defekty. Proti tomu je tu Snake Skin.
Mal som tohtorocne f+r. Boli to oemy v tej dobe ked sa este nedali kupit, potom tusim stali set cez 100€. Nieviem preco boli take lahke. Mal som davnejsie aj albert klasicky (2,25 SS) , ktory bol na tom lepsie. Defekty boli typu ako seknutie, len tto nebolo o raf ale iba nasledkom silneho ohybu. Ako keby som jazdil po dusi a nie plasti. Su to smejdy, max na zvaznice. A co ma je sakra po tom ze na tom dakto jazdi v Alpach ci kde? Nejde mi o sprosty marketing sch. ale o skutocny pozitok z jazdy a nie z opravy defektov. Mne netreba radit co si mam obut uz davno to viem. V DNV som uz dlho nebol jazdit. Jazdim tu na Tribci a okoli po nasich trackoch, lietam vzduchom jazdim po skalach a defekty nezbieram. Ako to? No kua maxxis minion 2ply. Defekty za 1000km = 0 u FA za 500km =5-6
Jazdi si hoci aj na vykrese ja uz som nasiel dobre plaste.
Mal som tohtorocne f+r. Boli to oemy v tej dobe ked sa este nedali kupit, potom tusim stali set cez 100€. Nieviem preco boli take lahke. Mal som davnejsie aj albert klasicky (2,25 SS) , ktory bol na tom lepsie. Defekty boli typu ako seknutie, len tto nebolo o raf ale iba nasledkom silneho ohybu. Ako keby som jazdil po dusi a nie plasti. Su to smejdy, max na zvaznice. A co ma je sakra po tom ze na tom dakto jazdi v Alpach ci kde? Nejde mi o sprosty marketing sch. ale o skutocny pozitok z jazdy a nie z opravy defektov. Mne netreba radit co si mam obut uz davno to viem. V DNV som uz dlho nebol jazdit. Jazdim tu na Tribci a okoli po nasich trackoch, lietam vzduchom jazdim po skalach a defekty nezbieram. Ako to? No kua maxxis minion 2ply. Defekty za 1000km = 0 u FA za 500km =5-6
Jazdi si hoci aj na vykrese ja uz som nasiel dobre plaste.
Lenze porovnavas neporovnnatelne (Minion a Albert). Minion je DH guma, s vahou takmer dvojnasobnou ako Albert a urcena na iny tym jazdenia. Ta vaha sa musi niekde prejavit...Ja tiez nejazdim u nas na galuskach po lese.....
Na vykrese som si zajazdil pocas celej vyske, to mi ver.
a tmax keby si jazdil po takych terenoch ako my aj ty by si prehodnotil co si obujes napriek xc zameraniu .
Možno sa budeš čudovať, no už som to trošku prehodnotil. Tohtoročný Dubničák definitívne rozhodol. Do budúcej sezóny budú Crossmarky len na dranie asfaltu.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
ano, oproti inym plastom je to obrovska vaha a bike doslova nejde. nadries sa jak taka.... (na blbu otazku blba odpoved)
Jazdil som 500g plaste jazdil som 900g plaste a teraz mam 1,4kg plast a 300g dusu. Vyjazdy aj dlhsie zvladam furt rovnako a aj obcasne asfaltove presuny bezproblemovo. Kazdu nech jazdi co chce, ale na gramy hladiet som prestal a jazdi sa mi lepsie.
Aby som to zhrnul .. pocitis to, ale ci ti bude zmena vadit, alebo nie, to ti uz povedat neviem.
PS: Keď sa vozíš na pohodu, vysoká hmotnosť plášťov ti možno ani vadiť nebude.
To su tie nove, ze ? Omg .. ja mam este stale doma ten starsi typ ... 2.3" Fat Albert, vaha 900g (nie bezdusak). Poriadny kus gumy, ked som to mal nahodene vpredu, nebal som sa (skoro) nicoho
tmax: na zavod bez debaty .. na pohodu ako pises.
Ked uz ide o hmotnost 650g vazia 2,25. 2,4 - 750g. Samozrejme kevlarove patky.
a tmax keby si jazdil po takych terenoch ako my aj ty by si prehodnotil co si obujes napriek xc zameraniu
a tmax keby si jazdil po takych terenoch ako my aj ty by si prehodnotil co si obujes napriek xc zameraniu
Tak to je zaujimave, cele Nemecko, Rakusko vozi Fat Alberty na Alpencrossy a zeby sa nejako zvlast stazovali som nepostrehol. Pozeram, ze si z DNV. Ked jazdis na Kobyle v blizkosti Sandbergu, urcite si si vsimol sipkove kriky. Tie kriky by som typoval ako zdroj tvojich problemov z defektami. Mozem s kludnym svedomim a takisto aj ostatni bikeri mi daju za pravdu, ze to nie je plast len na okrasu.
Vaha 2,4 Fat Alberta Snake Skin URCITE NIE JE 650g ale 750g. Teraz som ho predaval a mam doma tu istu verziu v 2,25 a je pocitovo lahsia (o balicek cukrikov). Pozri si aj stranku Schwalbe. Balon to je ale naozaj riadny. A ked chces na drsnejsie zaobchadzanie mozem mat verziu DD - Double Defense, vaha ale bude niekde uplne inde. Alebo sa kukni po inom plasti od Schwalbe: Big Betty, Mudy Mary....
romanx: ako pozeram, double defense je len pre verziu 2.25", je tazsi len o 45g a neznamena hrubsie boky, co je myslim ten problem, co spomina cauapistemi. Cim tensi bok, tim lahsie seknes po skoku alebo podobnom vystrajani. Myslim si.
Tiez si myslim, ze myslel skor prerazenia bokov plasta ako defekty. Proti tomu je tu Snake Skin.
Jazdi si hoci aj na vykrese ja uz som nasiel dobre plaste.
Jazdi si hoci aj na vykrese ja uz som nasiel dobre plaste.
Lenze porovnavas neporovnnatelne (Minion a Albert). Minion je DH guma, s vahou takmer dvojnasobnou ako Albert a urcena na iny tym jazdenia. Ta vaha sa musi niekde prejavit...Ja tiez nejazdim u nas na galuskach po lese.....
Na vykrese som si zajazdil pocas celej vyske, to mi ver.
Možno sa budeš čudovať, no už som to trošku prehodnotil. Tohtoročný Dubničák definitívne rozhodol. Do budúcej sezóny budú Crossmarky len na dranie asfaltu.