P.S. Ak si budem kupovať cesťák tak ale určite kakám na galusky z dôvodov ktoré uviedol Kubi.
p.s. JoKovi ako aj komukoľvek inému môžeš s kľudom tykať
Ak som Ťa/Vás urazil prepáč/te, som asi ešte len junáčik mám čo učiť od jubilujúcich profesinálov.(aj čítať
toť vsio od Peja - nevedomého neštastníka
Tufo ako jeden z popredných výrobcov galusiek vyrába už viac ako päťnásť rokov závodné obutie pre vrcholových cyklistov. Pre žiletkárov, ktorí sa poväčšine otočia za každým gramom dolu, ponúka úsporu hmotnosti od 100 do 300 gramov len výmenou plášťa+duše za galusku
Ale aby neboli len plusy galusiek - Na galusky potrebuješ samozrejme potrebné ráfiky, a za to dnes pýtajú riadne pálky.
Galusky lepíš špeciálnym lepidlom k ráfikom - lepenie galusky trvá aj deň - strata času a peňazí. A ak to neurobíš poriadne hrozí, že sa sa po čase začnú odlepovať a vrátiť to do pôvodného stavu nieje sranda. Pokiaľ si nedáš pozor a preletíš cez nejakú prekážku vyššou rýchlosťou - za to sa ti galuska odmení parádnou hrčou, ktorá ťa bude kopať do zadku až kým ju nevymeníš - vlastná skúsenosť
Preto väčšina profi jazdcov na ľahučkých žiletkách vozí galusky Tufo - ak majú na preteku defekt, dostanú od nich nové celé koleso a ušetria zopár gramov.
K tej žiletke - Tie brzdy to nehorázne špatia.
Som rád, že už nezomriem sprostý...
Ty pejo, lepil som galusky už pred štyridsiatimi rokmi, mňa nemusíš vyučovať! A prečítaj si otázku, ja som sa pýtal, prečo na všetkých ľahkých kolách sú nalepené Tufá a nie Vittorky, Michelinky, Continentalky a iné svetoznáme značky!
A okrem toho, tréningové Tufá S-33 stoja do 500 Sk a najazdím na nich od 5 do 10 tis. kilometrov. Neodchádzajú na defekty ale na zodraný behúň po 2-3 rokoch jazdenia.
Tufo ako jeden z popredných výrobcov galusiek vyrába už viac ako päťnásť rokov závodné obutie pre vrcholových cyklistov. Pre žiletkárov, ktorí sa poväčšine otočia za každým gramom dolu, ponúka úsporu hmotnosti od 100 do 300 gramov len výmenou plášťa+duše za galusku
Ale aby neboli len plusy galusiek - Na galusky potrebuješ samozrejme potrebné ráfiky, a za to dnes pýtajú riadne pálky.
Galusky lepíš špeciálnym lepidlom k ráfikom - lepenie galusky trvá aj deň - strata času a peňazí. A ak to neurobíš poriadne hrozí, že sa sa po čase začnú odlepovať a vrátiť to do pôvodného stavu nieje sranda. Pokiaľ si nedáš pozor a preletíš cez nejakú prekážku vyššou rýchlosťou - za to sa ti galuska odmení parádnou hrčou, ktorá ťa bude kopať do zadku až kým ju nevymeníš - vlastná skúsenosť
Preto väčšina profi jazdcov na ľahučkých žiletkách vozí galusky Tufo - ak majú na preteku defekt, dostanú od nich nové celé koleso a ušetria zopár gramov.
K tej žiletke - Tie brzdy to nehorázne špatia.
A ešte mi niekto vysvetlite, prečo na všetkých ľahkých kolách sú obuté galusky TUFO? Nepíšte blbiny, že preto, lebo ich jazdí JoKo...
posledný komentár: 14. 5. 2020 o 13:00