Mozem bez obav nahodit na riaditka Easton EC70 rohy s objimkovou montazou??? Konkretne su to tieto: http://www.velohanak.cz/zbozi_detail.aspx?id=2446
Riaditka maju na koncoch zosilnene steny v dlzke cca 2 cm, ale nie som si isty, ci je to prave kvoli rohom.
Easton to tam ma jasne napisane ze ziadne rohy na carbon rajdy.
Na druhej strane som pouzil (nie na mojem biku) na Riči wcs nieco taketo a zataal drzi
Edit: marecej ma predbehol. kukal som kedysik 2008 a tam boli zakazane veskere rohy , hm hm hm copyrightwww.ergon-bike.com www.ergon-bike.com
Vdaka, takze ziadne stuplove vystuhy netreba. A prepokladam spravne nemoznost skracovania? Cisto hypoteticky....nikdy by ma nenapadlo ich takto zosvinit.
Marecej, len ziadne ukvapene zavery,to mala byt pochvala. Ja som tiez ako quasko vygooglil ze to ani velmi nepojde, aj ked predavajuci tvrdil ze to mozne je, prave pre tie zosilnene konce. Ale da sa verit obchodnikovi??? Takze nazor odbornika mam a este aj skorobanan k tomu
Triki, je to vec vkusu ale aj tak by ma zaujimali vsetky dovody preco karbon na riaditka nie.
Triki, je to vec vkusu ale aj tak by ma zaujimali vsetky dovody preco karbon na riaditka nie.
Je síce pravda, že Triki bol proti karbónovým riadidlám, ale Kocúrik ti môže napísať minimálne jeden dôvod, prečo karbónové radšej nie...
A keby si použil vyhľadávanie vo fóre, tak by si možno pochopil, prečo vypenil...
nemozem, treba sa k nim spravat adekvatne k tomu na co su urcene a oni vydrzia (tym som chcel povedat ze neslobodno padat na 74g rajdy a potom s nimi jazdit dalej maraton )
Ale sak ja zase viem co od tej geotextilie mozem cakat, povodne som ani nemal v plane nieco take kupovat ale kedze som velmi vyhodne nakupil vsetko co som chcel a kopu financii mi este zostalo, za tu cenu som v tom obchode proste neodolal.
Marecej vypenil - no co uz, on uz je proste taky.....moderator.
Ale keby velmi chcel, hlboko sa mu ospravedlnim za danu nepristojnost, nemam momentalne moc prehlad vo fore, neviem o co sa jednalo ale slubujem ze si to na fore najdem.
Len tak medzi recou,vie z Vas dakto,ake ma carbon a aramid(kevlar) vlastnosti,ked to tak hodnotite??? Troska objasnim. Tak za prve,s carbonom je problem so spracovanim a to,aby to bolo pekne a zaroven aj dobre urobene(musi byt dodrzany spravny pomer sytenia,aby to nebolo moc plne zivice,potom je velka vaha a slaba pevnost a na drhej strane,aby to nemalo bubliny-riesia to vacsinou preperegom) dalej mnozstvo vyrobcov,miesa carbon so sklom,tam ide tiez pevnost dole a vaha hore,aj ked pri skle je takzvany nekonecny unavovy lom,co by pri urcitom pomere mohlo zlepsit vlastnosti,ale max tak 10% skla,nie viac,aj tak to robia len kvoli znizeniu vyrobnych nakladov a osobne som poznal vyrobcu urcitych komponentov,ktore robil zo skla a pigmentom farbil zivicu a predaval to ako carbon. Dalsi velmi dolezity faktor je aj pouzita zivica a dodrzanie jej technologickeho spracovania,presnost miesania a dodrziavanie vytvrdzovacich teplot-extremne dolezite. A ted to zhrniem,za predpokladu,ze to vyrobca neodflakne(predopnutim vlakien sa da aj ladit jeho pruznost),tak carbon ma pevnost v tahu 300kg/mm a ocel asi 60kg/mm-spevnena ma okolo 80kg/mm a najpevnejsie ocele maju 280 az 300kg/mm,merna hmotnost carbonu je okolo 2.2g na mm kubicky a ocele 7.81g na mm kubicky,tak potom si vyberte sami hmmm??? aramid je skoro to iste,ako carbon,akurat ma este ine vlastnosti,co sa tyka jeho huzevnatosti(preto z neho nepriestrelne vesty) a pre spracovanie dost nevhodny,neda sa vobec mechanicky opracovat.
Len tak medzi recou,vie z Vas dakto,ake ma carbon a aramid(kevlar) vlastnosti,ked to tak hodnotite??? Troska objasnim. Tak za prve,s carbonom je problem so spracovanim a to,aby to bolo pekne a zaroven aj dobre urobene(musi byt dodrzany spravny pomer sytenia,aby to nebolo moc plne zivice,potom je velka vaha a slaba pevnost a na drhej strane,aby to nemalo bubliny-riesia to vacsinou preperegom) dalej mnozstvo vyrobcov,miesa carbon so sklom,tam ide tiez pevnost dole a vaha hore,aj ked pri skle je takzvany nekonecny unavovy lom,co by pri urcitom pomere mohlo zlepsit vlastnosti,ale max tak 10% skla,nie viac,aj tak to robia len kvoli znizeniu vyrobnych nakladov a osobne som poznal vyrobcu urcitych komponentov,ktore robil zo skla a pigmentom farbil zivicu a predaval to ako carbon. Dalsi velmi dolezity faktor je aj pouzita zivica a dodrzanie jej technologickeho spracovania,presnost miesania a dodrziavanie vytvrdzovacich teplot-extremne dolezite. A ted to zhrniem,za predpokladu,ze to vyrobca neodflakne(predopnutim vlakien sa da aj ladit jeho pruznost),tak carbon ma pevnost v tahu 300kg/mm a ocel asi 60kg/mm-spevnena ma okolo 80kg/mm a najpevnejsie ocele maju 280 az 300kg/mm,merna hmotnost carbonu je okolo 2.2g na mm kubicky a ocele 7.81g na mm kubicky,tak potom si vyberte sami hmmm??? aramid je skoro to iste,ako carbon,akurat ma este ine vlastnosti,co sa tyka jeho huzevnatosti(preto z neho nepriestrelne vesty) a pre spracovanie dost nevhodny,neda sa vobec mechanicky opracovat.
Mudro vravis, co vravis . Co sa tyka kombinovania uhlikovej tkaniny a sklolaminatu, tak v tomto su prebornici cinania, ty to kombinuju jedna radost (iste vo vacsom pomere ako 10%) a to su potom tie zlomene a popraskane karbonove komponenty a narastajuca skupina odporcov karbonu. Pokial je vyrobok dobre technologicky spracovany, tak pri rovnakej hmotnosti bude mat lepsie pevnostne vlastnosti ako pouzivany hlinik. Nevyhoda je, ze ked sa struktura vlakien narusi, resp. v kompozite su vzduchove dutiny, dochadza k postupnej delaminacii, co moze mat fatalne nasledky. Osobne, keby hodim tigra na carbonovom biku, tak urcite podstivo skontrolujem cely ram a pripadne odrete miesta zalepim epoxidom - prelestim. Ja mam homemade carbonove rajdy a zatial som si nenabil.
Ja mam homemade carbonove rajdy a zatial som si nenabil.
Tak Ti zelam vela stastia a aby si si ani neskor nenabil. Obdivujem Tvoju doveru k vyrobe karbonu "na kolene" a v jeho spolahlivost. Hlavne pri takom komponente ako su rajdy...
Tak Ti zelam vela stastia a aby si si ani neskor nenabil. Obdivujem Tvoju doveru k vyrobe karbonu "na kolene" a v jeho spolahlivost. Hlavne pri takom komponente ako su rajdy...
Je to taky vacsi adrenalin aspon. Ale vazne, je to znacne predimenzovane, takze nahlej destrukcii sa neobavam. Experimentujem na vlastnej kozi, a na pomerne znacne namahanom diely zamerne, kedze sledujem, ci dojde k delaminacii a ci nie, je to tak trochu hobby. V priemysle, pri dodrzani technologickych postupov (pouzitim prepreg tkaniny) je mozne zarucit stale mechanicke vlastnosti, takze kvalitne vyrobeneho dielu zo stajne renomovanych vyrobcov, by som sa neobaval. Aj ked vela EU, US vyrobcov vyraba v cine, narozdiel od domacich cinskych vyrobcov, sa dodrzuju technologicke postupy, dufajme.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Na druhej strane som pouzil (nie na mojem biku) na Riči wcs nieco taketo a zataal drzi
Edit: marecej ma predbehol. kukal som kedysik 2008 a tam boli zakazane veskere rohy , hm hm hm
P.S. naco mi je Google, ked je tu Marecej?
karbonove rajdy by som si ja osobne nedaval.
na to, ze si ta pamatam a nabuduce ti to zmazem a dostanes ban za sproste otazky
Triki, je to vec vkusu ale aj tak by ma zaujimali vsetky dovody preco karbon na riaditka nie.
Je síce pravda, že Triki bol proti karbónovým riadidlám, ale Kocúrik ti môže napísať minimálne jeden dôvod, prečo karbónové radšej nie...
A keby si použil vyhľadávanie vo fóre, tak by si možno pochopil, prečo vypenil...
Marecej vypenil - no co uz, on uz je proste taky.....moderator.
Ale keby velmi chcel, hlboko sa mu ospravedlnim za danu nepristojnost, nemam momentalne moc prehlad vo fore, neviem o co sa jednalo ale slubujem ze si to na fore najdem.
Mudro vravis, co vravis
Tak Ti zelam vela stastia a aby si si ani neskor nenabil. Obdivujem Tvoju doveru k vyrobe karbonu "na kolene" a v jeho spolahlivost. Hlavne pri takom komponente ako su rajdy...
Je to taky vacsi adrenalin aspon. Ale vazne, je to znacne predimenzovane, takze nahlej destrukcii sa neobavam. Experimentujem na vlastnej kozi, a na pomerne znacne namahanom diely zamerne, kedze sledujem, ci dojde k delaminacii a ci nie, je to tak trochu hobby. V priemysle, pri dodrzani technologickych postupov (pouzitim prepreg tkaniny) je mozne zarucit stale mechanicke vlastnosti, takze kvalitne vyrobeneho dielu zo stajne renomovanych vyrobcov, by som sa neobaval. Aj ked vela EU, US vyrobcov vyraba v cine, narozdiel od domacich cinskych vyrobcov, sa dodrzuju technologicke postupy, dufajme.