Myslim, ze k plnej spokojnosti ti posluzi akykolvek tlmicovy olej predpisanej viskozity. Otestovane, plne funkcne. V servise na motorky ti mozno aj kustik odleju.
Neviem ako pri vidlach, ale vo vzduchovej komore tlmica ma tento olej len mazaci/tesniaci a nie tlmiaci ucel. Nema uvedenu ani viskozitu. Takze cim konkretne si ho nahradil?
dosť ťažko sa zháňa tlmičový olej 7W. V podstate môžeš použi akýkolvek ale v prípade že máš verziu "X" (Terralogic) tak určite originál!
Aby X fungovalo spolahlivo, tak si vo svojom systéme udržuje vyšší tlak ako v ostatnej vidlici. Na to slúži kalibrovaný prietok. akonáhle porušíš status, tlak klesne, alebo stúpne a prestáva to fungovať spolahlivo, Taktiež riskuješ nadmerné opotrebenie dierky a vyradenie celého systému. Opraviť sa to nedá, je možné len vymeniť celú patronu.
na mazanie komory nad piestik stačí použiť RedRum od RS. Je to v podstate detto, len v červenom.
Mam vidlicu F80 Rl a jedna sa mi ako vravite iba o mazaci ucel .
Este som ju nerozoberal.
Co sa stane ak ten olej co je vo vzduchovej casti prelejem cez gazovy filter(cim sa aj ciastocne vycisti) a vratim ho naspet, mam pocit ze z tech. hladiska to nic nepokazi, ved ked teraz je tam ten olej a ked ho znova vratim tak ako keby som vidlu ani nerozoberal. Alebo sa vratenim povodneho oleja da nieco pokazit?
ked bude chýbať, tak doleješ, prípadne vymeníš. Ked tam bude tak nerieš. V princípe olej nad piestikom nemá byť prečo špinavý v najhoršom prípade bude mať tmavšiu farbu spôsobenú oterom kovu (Al).
Neverím, že tých cca 5ml oleja takej viskozity ako je na piestiku dostaneš cez filter, je to hlúposť. Skontroluj koľko ho tam je, ak bude dostatok, tak jazdi ďalej.
môžeš, ale nepomôžeš .... to by si musel prefiltrovať cez filtračný papier. Žiadne velké čiastočky sa tam vyskytovať nebudú.
ale pre pokoj duše a tela kludne môžeš
Jasne, on nezhana klasicky vidlicovy olej, ktoreho je vsade plno, toto je nieco ine. Myslim ze by si tam mohol dat aj ekvivalent, napr. RS Redrum, alebo nejaku vidlicovu 15ku (nie vidlicovy kluc ale 15w olej ).
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Aby X fungovalo spolahlivo, tak si vo svojom systéme udržuje vyšší tlak ako v ostatnej vidlici. Na to slúži kalibrovaný prietok. akonáhle porušíš status, tlak klesne, alebo stúpne a prestáva to fungovať spolahlivo, Taktiež riskuješ nadmerné opotrebenie dierky a vyradenie celého systému. Opraviť sa to nedá, je možné len vymeniť celú patronu.
na mazanie komory nad piestik stačí použiť RedRum od RS. Je to v podstate detto, len v červenom.
Este som ju nerozoberal.
Co sa stane ak ten olej co je vo vzduchovej casti prelejem cez gazovy filter(cim sa aj ciastocne vycisti) a vratim ho naspet, mam pocit ze z tech. hladiska to nic nepokazi, ved ked teraz je tam ten olej a ked ho znova vratim tak ako keby som vidlu ani nerozoberal. Alebo sa vratenim povodneho oleja da nieco pokazit?
Ale dik za radu.
ale pre pokoj duše a tela kludne môžeš
Zdroj: http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=377453