Ahojte, s novym bajkom vznikla potreba kúpy pedálov a trochu váham, chcem preto poradit o radu. Mladost som prezil na cestnom biku s ocelovymi kosikmi, s prechodom na krosový bike som jazdil roky na obycajnych pedalov bez moznostia upnutia nohy. Teraz mam nový XC bike a váham. Chcel by som možnosť upnúť nohu, ale obávam sa pádov v teréne - nie som ziadny extra technik - a tiež kvoli kolenam som zvyknutý meniť polohu chodidla na pedáloch, čo sa pri zapnutej tretre neda. Zaujímajú ma preto pedále Shimano XT PD-T780 a hlavne ci ak mam obuté tretry a otočím si pedál opačne - na stranu kde sa upnúť nedá - či budem moct plnohodnotne slapat, ci mi nebude zavadzat "kufor" na tretre a šúchať sa o rám pedálu, prípadne o os pedálu? Či by sa v tejto polohe dalo aj dlhodobo slapať? Dakujem za Vaše skúsenosti.
Šľapanie by malo byť v poriadku, akurát som sa dočítal že je to blbé kvôli triafaniu správnej strany.
K tomu uhlu kvôli kolenám mám crankbrothers ( Eggbeater 3 a candy C) - oproti shimano nemajú až tak presný uhol a dá sa aj nastaviť, ale zase za nedá nastaviť sila vypínania. Ja by som ich už asi nemenil.
Jeden z mojich bikov využívame dvaja. Mám tam jednostranky Shimano: http://www.camposlorca.com/pedales-shimano-a530-p-3464.html
Pri použití tretier s kuframi na strane, ktorá nie je určená na kufre to síce ide použiť ale nie je to OK. Stred pedálu sa dotýka o kufor a tretra nemá dobrú stabilitu.
Pri tých Shimano XT PD-T780 to bude obdobné. U a530 sa voľný pedál prekrúca vždy kufrom nahor. Nie je preto problém s nacvakávaním kufrov.
Velmi dobre su Wellgo WPD-M17C, len neviem ci sa este vyrabaju. Daju sa na nich menit gumove podlozky a su aj velmi lahke, ked som ich vazil, jeden pedal mal 175g.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem: