zdar!!! chcem sa spitat ze ci sa da zvysit ucinost kotucoviek napriklad zdrsnenim povrchu kotucov alebo podobne...
mam ctm zephyr disc... (viem ze to nieje nic moc...) nove brzdy tam nechcem kupovat bo som trochu svorc a zda sa mi ze tie co tam su nebrzdia na 100percent...
vopred dik...
kup si nove kotuce a platnicky .... tak teraz vazne: s tym smirglom by to malo trocha pomoct, mozno by trocha pomohlo odmastit to acetonom alebo nejakym odmastovadlom urcenym nato
no skusal som to tech. benzinom... (ten bike mam asi 7dni /nejakych 150km zatial.../a predavac hovoril ze ich treba zabehnut... /ale neviem ako dlho to trva...)
Zabehnú sa až po určitom čase. Ale dá sa to urýchliť. Daj si nejaký zjazd, pri ktorom sa rozžeravia. Brzdová doštička "zosklovatie" a bude brzdiť účinnejšie.
Presne tak...treba im dat zo dva razy poriadne na frak a zacne to chytat lepsie. Ja som nedavno daval nove brzdy...a zo zaciatku ked som zabrzdil, koleso sa tocilo dalej. Postupne sa to lepsilo...ale az ked som dal poriadny zjazd, teda dva poriadne zjazdy, zacali chytat ako besne - teraz dobrzdim aj jednym prstom. Trpezlivost chlape. Ak su to nove brzdy, ziadneho smirglu sa zbytocne nechytaj.
super téma, mám obrovský problém: Kúpil som od kamaráta- mechanika kotučovku, HAYES MX 1 , ale nebrzdí veľmi dobre, nechápe to ani on ani ja, jemu išla perfektne a tak sme dali nové brzdové doštičky nejaké BBB, ale nič sa nezmenilo , ďalší kamoš má MX 2- brzdia parádne len mne nie doštičky sme montovali dnes, no stihol som dať pekné zjazdy ale nepomohlo. Prosím poraďte mi niečo aby sa účinnosť zlepšila( bike zastaví ale horšie ako tesco bike)
to nechaj casu aj ja mam novy bike s tektro auriga a ked som ich porovnaval s rozbrzdenym bol to dost velky rozdiel kamos to tiez nechal casu toto neries
to nechaj casu aj ja mam novy bike s tektro auriga a ked som ich porovnaval s rozbrzdenym bol to dost velky rozdiel kamos to tiez nechal casu toto neries
času, času ja nemám čas, každý víkend nejaké preteky, ten kotúč môže mať takých 10000km - rekreačne odjazdené, pomohlo by prebrúsenie brúsnym papierom?
to nechaj casu aj ja mam novy bike s tektro auriga a ked som ich porovnaval s rozbrzdenym bol to dost velky rozdiel kamos to tiez nechal casu toto neries
času, času ja nemám čas, každý víkend nejaké preteky, ten kotúč môže mať takých 10000km - rekreačne odjazdené, pomohlo by prebrúsenie brúsnym papierom?
aj hej ked to chces urichlit a este skus technicky benzino vycisti ale ked to chces tak surne vimen kotuc
na odmastovanie kotucov nepouzivajte mastne cistiace prostriedky ako je benzin a pod...........
Nezda sa to ale dosticky su porezne tu masnotu nasaju do seba a uz nikdy to nebude poriadne brzdit, pokial ich nevymenis.
K tomu zosklovateniu.
Ked zosklovateju, uz je to naprd, prestavaju brzdit.
Preto aj kamiony havaruju, lebo im pri nepretrzitom brzdeni a prehriati-zosklovateni brzdoveho oblozenia vypovedaju brzdy.
Brzdit treba len vtedy ked to potrebujes a nie mat stale stlacenu brzdu, vtedy sa kotuc prehreje. v dlhom zjazde treba brzdit davkami aby mal kotuc cas sa ochladit.
Dolezite pri zabehu je, aby sa vyhladil povrch dosticiek a kotuca, aby dosticky dosadali celou plochou, lebo ked su nove su hrbolate, aj ked sa to nezda, a trenie medzi kotucom a platnickami je male, lebo ho stlacaju len tie nerovnosti. po zabehu su hladke dosadaju celou plochou a zacinaju brzdit.
to je pravda technicky benzin v ziadnom pripade ani ine odmastovace nici to brzdove dosticky na cistenie kotucov su ine pripravky a nie vseliake sracky
to petrik: 1 rok 3 mesiace 1 tyzden 4 dni 5 hodin 3 min. 15 sek
PS: s urcitostou sa to neda povedat, zavisi to od sposobu jazdy, konkretneho typu kotucoviek a od dalsich a dalsich faktorov
Ja?No! ma pravdu, ta sklovita vrstva len zhorsi brzdny ucinok a treba ju odstranit brusnym papierom a potom este odmastit bud acetonom alebo cistym liehom alebo original cisticom brzd v spreji. Robil som to takto kamaratovi a cosika to pomohlo, ale on ma slabe kotucovky (Promax).
Kotuc som obrusit neskusal, ale podla mna to urcite pomoze.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Nastavene , kotúč s čím odmastiť
času, času ja nemám čas, každý víkend nejaké preteky, ten kotúč môže mať takých 10000km - rekreačne odjazdené, pomohlo by prebrúsenie brúsnym papierom?
času, času ja nemám čas, každý víkend nejaké preteky, ten kotúč môže mať takých 10000km - rekreačne odjazdené, pomohlo by prebrúsenie brúsnym papierom?
aj hej ked to chces urichlit a este skus technicky benzino vycisti ale ked to chces tak surne vimen kotuc
Aceton odmastuje, technicky benzin cisti.
Aceton odmastuje, technicky benzin cisti.
alee ak to zasrate nejakymi srackami tak o to percento to pomoze
to by som uz urcite novy kotuc riesil a samozrejme k nemu aj nove platnicky....
Nezda sa to ale dosticky su porezne tu masnotu nasaju do seba a uz nikdy to nebude poriadne brzdit, pokial ich nevymenis.
K tomu zosklovateniu.
Ked zosklovateju, uz je to naprd, prestavaju brzdit.
Preto aj kamiony havaruju, lebo im pri nepretrzitom brzdeni a prehriati-zosklovateni brzdoveho oblozenia vypovedaju brzdy.
Brzdit treba len vtedy ked to potrebujes a nie mat stale stlacenu brzdu, vtedy sa kotuc prehreje. v dlhom zjazde treba brzdit davkami aby mal kotuc cas sa ochladit.
Dolezite pri zabehu je, aby sa vyhladil povrch dosticiek a kotuca, aby dosticky dosadali celou plochou, lebo ked su nove su hrbolate, aj ked sa to nezda, a trenie medzi kotucom a platnickami je male, lebo ho stlacaju len tie nerovnosti. po zabehu su hladke dosadaju celou plochou a zacinaju brzdit.
PS: s urcitostou sa to neda povedat, zavisi to od sposobu jazdy, konkretneho typu kotucoviek a od dalsich a dalsich faktorov
Kotuc som obrusit neskusal, ale podla mna to urcite pomoze.
nechcem byt zly, ale myslite, ze preto sa vyrabaju dokonalo hladke kotuce (auta, motorky bajky), aby to slabo brzdilo???
daju sa predsa kupit kvalitnejsie platnicky...