Kategórie
Bike-techČo vám priniesla poštárka? # cestná cyklistika # doplnky # eshop # skúsenosti # diskusia # oprava defektu # nákup
posledný komentár: 11. 5. 2015 o 15:37
savings SRAM GX T-Type Eagle Transmission AXS sada, kľuky 175 mm, 32T, kazeta 10-52T, 1x12
789 €
savings
MOC 1 419 €
savings SRAM XX SL T-Type Eagle Transmission Powermeter AXS sada, kľuky 175 mm, 10-52T, 1x12
od 2 099 €
savings
MOC 3 499 €
savings SRAM NX Eagle DUB Boost sada, kľuky 175 mm, 32T, 11-50T, 1x12
269 €
savings
MOC 509 €
-29% SRAM GX Eagle Lunar DUB Boost sada, kľuky, 32T, kazeta 10-52T, 1x12
od 366 €
-29%
MOC 689 €
savings SRAM XX Eagle Transmission T-Type AXS sada, 32T, 10-52T, 1x12
od 1 559 €
savings
MOC 2 749 €
-11% SRAM GX T-Type Eagle Transmission AXS sada, kľuky 170 mm, 32T, kazeta 10-52T, 1x12
939 €
-11%
MOC 1 419 €
savings SRAM GX T-Type Eagle Transmission AXS sada, kľuky 165 mm, 32T, kazeta 10-52T, 1x12
849 €
savings
MOC 1 419 €
-22% SRAM GX Eagle AXS Transmission E-MTB sada, kľuky 160 mm, kazeta 10-52T, 1x12
799 €
-22%
MOC 1 369 €
Wolf Tooth Chainring Nuts and Bolts set skrutiek, čierna, 4 ks
32,99 €
MOC 34,99 €
Tiež som pozeral že ten Aspen nemá EXO úpravu ale je označený ako TR tak Glevo uvidí neviem či mu to niekto poradil alebo sa tu na fóre dočítal že funguj. Inač neviem čo sa to deje v maxxis ale na maratóny ako EXO maxspeed sa dajú zohnať iba Ikony z toho dôvodu ja skúsim ísť do Fast Trak plášťov.
To sa kde dá kúpiť takáto nádhera? a čo to koštovalo?
Vieš čo, kúpil som ho na eBay. Na moje prekvapenie vo veľmi zachovalom a pôvodnom stave. Dokonca aj s originál Funn sedlovkou.
Mám v Tom prsty.bez Exo jazdím od začiatku sezóny .je náchylnejší na diery.ale letí 😁
Diky za pomoc
Daj presnejsiu specifikaciu aj najdolezitejsi udaj .... price +aj vaha potesi ?
DT Swiss 370 Straight Pull hubset
DT Swiss Competition spokes black
DT Swiss alu nipples squorx silver
Takato zostava vysla na 290€+15€ poštovné
Hmotnost neviem odvazit...
Musim ale pochvalit nove schvalbaky (tie s ciarou), ze su zvnutra asi dobre pogumovane, lebo napriek nizkej vahe (asi 600g? pri 650b) a slusnom objeme (2.25" rocket ron je tusim nepatrne objemnejsi ako 2.2" Ardent Race/Ikon) , po naliati mlieka drzi tlak bez straty kyticky. A to som uz davno nevidel. Naposledy u UST/TNTciek (ale tam guma tlak drzi , ak je patka ok, bez mlieka).
Ikon Exo TR som musel nahadzavat s montpakami, ta bočnica je fakt masaker. Ale keď som ich dal na rafik nafúkol som ich obyčajnou veľkou ručnou pumpou a tlak držali tak že netrebalo ani mlieko.
Beaver EXO šiel na rafik ľahúčko ale keď som ho chcel na bezduse musel som použiť veľký kompresor v autoservise aj to bol problém nahodiť. Potom som si všimol že problém je v tom že nie je TR ?
Aspen nie je Exo ale len TR. Na rafik šiel nahodiť v pohode, nafúkal som ho v pohode ručnou pumpou ale tlak nedržali bez mlieka tak ako ikony.
Zaverom- najlepšie sa správa od maxxisu guma ktorá má aj Exo aj TR , drží to na rafiku, nestráca tlak. Guma s TR označením až tak dobre nedrží tlak v porovnaní s Exo TR ale nie je s tým žiaden problém. A ak je označenie iba EXO tak to neznamená že je aj TR, je problém nahodiť ho na bezduse a viac to robiť nebudem- raz som už tlačil z lesa kedy mi na beaveroch v zjazde vyskočili päťky ? Glevovi som tiež odporučil aspen dozadu a ikon dopredu. Sám to tak jazdím a som spokojny