To som aj ja rád 8)
26.06.2009 - 19:07:32
00
ake to boli spice?
ak to nie je tajne.
vdaka
26.06.2009 - 20:54:03
00
DT Swiss Revolution
26.06.2009 - 20:57:26
00
minuly rok som ich mal objednane, ale neprisli, tak ich nahradili mach1. rafik mam tiez equalizer, ale 23ku.
zatial pohoda, cca 5000km.
dufam, ze neskoncim podobne.
prajem skore uzdravenie.
26.06.2009 - 21:03:49
00
Dík, už som celkom v pohode :)

Inak špice za to nemôžu ako som už napísal vyššie.
26.06.2009 - 21:05:48
00
nehadam sa, ale myslim, ze aj tie na tom maju nejaku zasluhu.
26.06.2009 - 21:09:14
00
nemal si zakusnuté niple? následným centrovaním si mohol 1,5 mm špice ľahko "ukrútiť"...
26.06.2009 - 21:50:50
00
cauapistemi napísal:
Masaker, nechcel by som
To sa mi na mojich 540g DT swiss stat nemoze :)

A ani mne na mojich 530g DT swiss :D
26.06.2009 - 22:27:15
00
root napísal:
Tak sľúbená demolácia :P Ešte dodám, že samovoľná demolácia počas jazdy asi v 40 km/h.

Drzim palce v uzdravovani. Ale nerozumiem tomu pojmu "samovolna". To akoze si siel po hladkom rovnom povrchu a zrazu si koleso povedalo ze sa len tak skrivi a letel si hlavou napred? Ziadny konar do vypletu, ziadny naraz na prekazku? Ak to bolo fakt samovolne, tak to muselo byt riadne rozbite koleso docentrovane na extrem, teda niektore spice uplne volne, niektore napnute na prasknutie, inak by sa takto asi neskrutilo. Alebo to bolo uplne inak?

Hrádzar, lesnoasfaltkár, listobrod aj blatošľap.
Lidé jsou různí, povětšinou hovada.
https://youtu.be/2gwbZdC1GhI?t=19

28.06.2009 - 15:11:59
00
Dík, už som celkom v pohode, stalo sa to 9.6. Bolo to úplne tak ako si napísal, rovná lúka bez jedinej terénnej nerovnosti (paradox, že do kopca :) ale po dlhšom zjazde), koleso bolo docentrované, žiadne špice neboli voľné ani nič podobné. Ja v podstate neviem čo sa stalo, ale vzhľadom na okolnosti je to jediné možné vysvetlenie, že tie špice samovoľne z ničoho nič praskli.
28.06.2009 - 20:07:08
00
Cize pri najazde zo zjazdu do protisvahu? V takych situaciach moze byt na prednom kolese fakt slusne pretazenie (vyrazne väcsie ako pri naraze na prekazku) ak je to spravny polomer zakrivenia, ale aj tak by sa toto samozrejme nemalo stat. Asi to uz zostane zahadou...

Hrádzar, lesnoasfaltkár, listobrod aj blatošľap.
Lidé jsou různí, povětšinou hovada.
https://youtu.be/2gwbZdC1GhI?t=19

28.06.2009 - 20:41:51
00
pred 4 mesiacmi menene gulicky v zadnom nabe sh. XT 765 :shock:
co to prispel Sulov, ale myslim si skor, ze som zvolil nespravny :oops: postup pri poradi, resp. smerovani prstencov (obr B. c. 1,2 kedze su tam rozne tesnenia, podlozky...) a nasledne dotiahnutim konusov :roll: .
viete mi niekto pls. poradit, presny postup, otocenie (smer spom. tesneni) etc.?
dakujem

Prílohy:

fef.JPG
fef.JPG 57.47 KiB thumb_up0thumb_down

www.bikeklublipa.sk

01.07.2009 - 00:34:47
00
ten obrázok je trochu zmätočný...ale nejde mi do hlavy, ako si to mohol vôbec takto poskladať - to si dal podložku priamo na guličky? :roll: pretože kónus by takéto niečo neurobil...čiže prvý ide kónus, potom podložka a nakoniec kontramatka...vždy to rozoberaj na ľavej strane...
01.07.2009 - 07:02:33
00
kukol som pre istotu Shimano tech doc a zaujímalo by ma odkiaľ si vzal ten nákres :roll: podľa tohto tu by to dal dokopy aj slepý :wink: tie krúžky č. 12 a 8 sú gumové tesnenia a nie podložky :idea:

Prílohy:

xt hub 765.JPG
xt hub 765.JPG 52.14 KiB thumb_up0thumb_down

01.07.2009 - 07:09:24
00
Včera som takto rozoberal svoj LX náboj, schéma sa mi zdá rovnaká. Tesnenie 12 je v 11-ke zrejme vlepené, nešlo to rozobrať tak som to nechal tak. Pravú stranu som nerozoberal.
FOTO = Ja mám takto vydretú ryhu v kónuse (skúsim kúpiť nový), podobne ako máš ty ryhy na guličkách. Ale mojim guličkám nič nieje. Tak asi si to naozaj zle zložil.

2007 = 750 km (Kellys).......
2008 = 3195 km (1594 km Kellys + 1601 km KTM)

01.07.2009 - 09:36:46
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up