ty nie si opitý, ty si ožratý, to co si napísal za somarinu že ,,dpkedy sa nezačneš správať ako človek s IQ nad 81,, - poriadne si to prečítaj a porozmýšľaj nad nezmyslami čo píšeš, a zabudni že nejaké smajlíky to urobia
ty nie si opitý, ty si ožratý, to co si napísal za somarinu že ,,dpkedy sa nezačneš správať ako človek s IQ nad 81,, - poriadne si to prečítaj a porozmýšľaj nad nezmyslami čo píšeš, a zabudni že nejaké smajlíky to urobia
skús ZISŤIŤ čo to znamené ....
a potom píš svoje "triezve" a zmysluplné reakcie
napríklad nevieš NIKDY priamo odpovedať na otázku,
nevieš sa postaviť priAmej výzve ..
počúvaj blboško, teraz sa z toho co máš pôjdeš vyspať a ked budeš zajtra ok tak môžme pokračovať, keby chcel pokračovať ešte dnes tak možeš ale už len sám so sebou
počúvaj blboško, teraz sa z toho co máš pôjdeš vyspať a ked budeš zajtra ok tak môžme pokračovať, keby chcel pokračovať ešte dnes tak možeš ale už len sám so sebou
od zajtra som v Rumunsku a nebudem mať na tvoje "argumenty" čas, ale stále sa pýtam:
skús ZISŤIŤ čo to znamené ....
a potom píš svoje "triezve" a zmysluplné reakcie
napríklad nevieš NIKDY priamo odpovedať na otázku,
nevieš sa postaviť priAmej výzve ..
"K veci - pre toto mám túto tému rád. Lebo je to také ňuňuňu, ako sa električkári stále snažia o tú najzbytočnejšiu činnosť pod slnkom - dokázať a ukázať nám tie neskonalé výhody motoriek, no my, spiatočnícki biozadubenci, ich nie a nie pochop"
Prelom nastal v rokoch 1764 - 1767, keď James Hargreaves vytvoril ručný spriadací stroj – „Spinning Jenny“, ktorý spracúval naraz 8 nití, ale obsluhoval ho len jeden človek. Vyrobená priadza bola tenká a často sa trhala. Zlepšením tohto smeru bol v roku 1767 Highsov spriadací stroj – „water-frame“, ktorý bol poháňaný vodným kolesom. Takto vyrobená priadza však bola hrubá. Prednosti týchto dvoch vynálezov potom v roku 1779 skombinoval Samuel Crompton a vytvoril stroj „mule“ – čiže kríženca, ktorý bol 20-krát výkonnejší. Tento stroj mohol naraz spriadať až 1000 nití. Vyrobená priadza bola jemná a zároveň dostatočne pevná.
u niekoho nenastal "prielom" ani v r 2023
Konštruktérom nového zdroja energie, parného stroja, sa stal v roku 1784 James Watt. Tento stroj pracoval na princípe stlačenej pary. Mal oveľa väčší výkon ako predchádzajúce parné stroje a využíval sa vo fabrikách na pohon, valcovaní zdvíhacích strojov a iných zariadení. Nastal vek pary. Wattov parný stroj odstránil závislosť na vodnej energii, a umožnil tak stavať továrne na miestach s najvhodnejšími podmienkami.
Pre ďalšie uhlie sa muselo teda viac do hĺbky. Teda až pod hladinu spodnej vody. To zase znamenalo nájsť spôsob ako odčerpávať vodu z baní. Na čerpanie vody z baní sa používal atmosférický parný stroj postavený Saverym a Newcomenom v roku 1712. O tomto stroji sa hovorilo ako o „priateľovi baníkov“. Jeho nevýhodou bola malá účinnosť a veľké straty energie. Priaznivý surovinový zdroj v strednom Anglicku, kde sa popri železnej rude nachádzalo i čierne uhlie, umožnil na sklonku 18. storočia vybudovať rozsiahlu sieť železiarní ...
a už sa mi nechce ďalej pokračovať ....
NIKTO NIKOMU nezakazuje bio bajkovať a ani ho za to neodsudzuje ... dokonca ani
(dosť neodborne a hlavne primitívne) nehejtuje
ale bohapustým PINDANÍM ešte nikto (akýkoľvek) vývoj nezastavil,
koľko percent z Vás šoférovalo auto napr. bez sychronizácie prevodov ?
( volá sa to radenie z medziplynom , primár guuuugel poradí)
bez posilovača, (čohokoľvek) bez air bagu, bez abs, alebo bez napr. akejkoľvek ZŤP pomocnej elektroniky ???"
Už som to tu ikskrát spomínal, a pri tebe to musím zas - je úsmevne sledovať spomínanie vecí absolútne nesúvisiacich s bajkingom za účelom obhajoby električiek. V tomto prípade spriadacich strojov, baníckych mašín, medziplynov, a pod. V čom je toto “odborné”?
Máš pocit, že všetci tí biobajkeri, sledujúci a praktizujúci najnovšie trendy v bajkingu, sú vlastne pozadu a chcú zastaviť vývoj, len preto, že neprišli na chuť električkám? Nie je toto z tvojej strany tiež hejt? E-bike nie je evolúcia bajkingu, nech to budeš akokoľvek zdôvodňovať, ale samostatná vývojová vetva pohybu na dvoch kolesách. Pridať motor k bicyklu je vec stará 100+ rokov, aj preto je úsmevné pozorovať napr. aj teba, ako nám tu zdeluješ, aký je e-bike prevratná vývojová novinka.
Eddie_G, skor ide o snahu vyvrat tvrdenie, ze ebikey nemaju ZIADNE vyhody. Preco by na ne preslo tolko ludi po klasike? Lebo su lenive lemry, ze? ?
A zaroven casto kritika nie je kritikou, ale urazanim (co si mimochodom aj sam spravil vo svojom prispevku...) . A to prirodzene vyprovokuje vacsiu reakciu, aj presviedcanie a podobne...
Si v téme “Elektrohejteri sem ” (so smajlíkom), takže ber to tu s istou nadsázkou. Všimol si si, že sme na 234. strane, a električkári tu stále dávajú tak absurdné a nelogické “fakty”, že sa ti nechce vždy každému nehejtovo odpovedať, a potom ti ostáva fakt len smiať sa na tom
Napr. toto: “ak by som chcel este lahsi bike vyberem baterku do batohu a mam 17kg "endurko" ako som mal aj bio”. Spôsob odľahčenia hodný nobelovky - nadbytočnú váhu prehodíš do batohu na chrbte a voilá - zbavil si sa závažia No čo na to povedať? Plus tvrdenie o “ľahkom” 17kg bajku v čase 13-14kg biotrailových bajkov je ďalšou čerešničkou.
V podstate by som sa pri mechanickom enduro bicykli len zastavil tej hmotnosti 17kg. Nie je to určite ultralight, ale je to normálne enduro. ....13-14 kg ak by si chcel dosiahnuť na ako tak uspokojivé enduro, tak by si do neho musel investovať hodne peňazí, času a aj úprav mimo SK. Otázna by bola aj životnosť a dlhodobá spoľahlivosť takého bajku.
Sypem si popol na hlavu, o kilo som to prestrelil, za čo očakávam oprávnenú kritiku.
Som scoťťák, takže zascottujem: Scott Ransom 910 je 14,4kg/5600€. Neviem, ako je to pri iných značkách, ale jeho e-náprotivok za 7600€ váži bez baterky vyše 21kg.
Nie, je to naopak! Ja sa z toho hejtu môjho hejtu vlastne teším - svojou úrovňou mi totiž vždy spraví deň
Už len to že človeku robia pekné dni hejty o niečom svedčí.
Definícia hejtera
„Hate“ je v angličtine „nenávisť, nenávidieť“. „Hater“ je potom „Ten, čo nenávidí“. Väčšinou vie všetko lepšie. Cíti sa na niekoľko vyznamenaní a ovláda najvyšší level psychológie. Najčastejšie sa ozýva tak, aby to videli aj iní. Komentuje a zhadzuje. On tvrdí, že „zotrel“, no pokojne môžeme povedať, že chcel uraziť a vyprovokovať. Neraz ublíži. Existujú takí, ktorým vidíme tvár aj meno. Majú to v krvi a radi kritizujú. Alebo to spravili výnimočne a nezapadá to do ich osobnosti. Potom sú tí, čo naozaj nevedia čo chcú, no radi rýpu a uspokojuje ich napríklad pohľad na rozprúdenú diskusiu vďaka nim. Tí najhorší sú ničitelia. Prichádzajú sa ventilovať cielene, alebo náhodne. Nehľadiac na následky uštedria kritiku, ublížia aj uškodia.
Eddie_G, tie argumenty proti ebikeom sa tu zdaju byt ovela absurdnejsie ako tie v ich prospech. Ale ok, asi to je nasledkom zamerania temy.
No a s tou baterkou v batohu myslim, ze kvakob iba chcel naznacit, ze ak pri zjazde niekto vyslovene chce odlahcit ebike napr. kvoli lahsim bunny hopom, tak to casto ide vybratim baterky. Ked je v batohu, tak je to ako par kil na tele, co je rozdiel oproti par kilam na bicykli.
A 17 kg sa ti moze stale zdat vela, ale je to celkom normalna hmotnost odolnejsich bikeov a zaroven to je iba orientacne cislo. Nema zmysel sa na to nejako upinat.
K tomu ale doplnim aj to, ze ak ma ebike dobre rozlozenu hmotnost a geometriu na zjazd, tak tu baterku samozrejme vyberat vobec netreba. Ani som nepocul nikdy, ze by to niekto pravidelne robil. Bol to iba priklad, ze to ide.
Zaroven su aj ebikey, ktore vazia aj s baterkou okolo 18-19 kg (tiez iba orientacne, neoveroval som to teraz presne) a pravdepodobne budu pribudat, takze potom bude este tazsie pre hejterov hovorit, ze kvoli par kilam navyse uz je bicykel neovladatelny ?.
A toto neber, ze by som teba alebo niekoho ineho presviedcal o pozitivach motorizovanych bicyklov. Iba som chcel vysvetlit, ze niekedy sa ti mozu zdat argumenty ako absurdne, ale je to iba predpojatostou v ramci temy. Narusanie litosfery ebikeami, horiace baterie v lesoch, urazanie fyzicky kazdeho na ebikeu, kto nie je dochodca, ztp alebo slaba dievcina, su ovela absurdnejsie argumenty ?.
Dalsi 'edko chmelar',niekedy si to aj skusil , lebo ja ano 2kg v batohu menej vadia ako na biku a ked na biku tak zalezi aj kde presne su ...hejteri a vysmievaci su vlastne len ludia co o danom nic nevedia a ani nechcu ,ale maju 'jasnu' predstavu ako to funguje 'podla nich' ,s jednou vahou pracujes voci terenu atd. a druhu len nesies hybes sa s nou...uz som baterku aj nechal doma a siel ako na bio si predstav ...2v1
Mňa zasa pobavil ten argument zo zapálením lesa od batérie ebajku a následným zakázaním vstupu do lesa. Autor si neuvedomil, že by tým zakázal vstup aj bio bikerom, ktorí používajú el prehadzovač, Gps zariadenie a už nehovorím o telefonoch, kamerách a iných spotrebičoch. Tie tiež používajú baterie s tou istou technologiou. Ak si niekto myslí že sú na to veľmi malé, tak sa mýli požiar dokážu spôsobiť tak isto. Dokáže to aj sklenenný črep.
Ja to vidim opačne.
Ebiker je väčšinou kľudný usmievavý tučný turista s kadenciou 40 - ako ho tu hejteri definovali. Len si tak prechádza krajinou a obdivuje jej krásy. Takyto turista má skoro nulový dopad na poškodzovanie prírody.
Zatiaľ čo bioši s ich kopaním trailov, rýchlymi zjazdmi, plašením zveri, krikom, draním gumy pri šmykoch a prudkom brzdení zhoršujú tu prírodu maximálne. Takže ak zakázať vstup do lesa, tak biobikerom, pripadne im vyčleniť rezervácie kde sa môžu pohybovať.
Naviac ebiker nema problém byť čistotný. Všetok vyprodukovaný odpad na výlete (obaly, fľaše…)pekne dovezie k najbližšiemu kontajneru. Zatiaľ čo bioši počítajúci každý gram váhy ho kľudne niekde v lese odhodia či zakopú.
A keďže ebiker vníma prírodu celým srdcom, je jasné že je aj jej najväčším ochráncom.
Ps: inak niektoré príspevky tu hraničia s mentálnou demenciou. Ako malé deti na pieskovisku naviac s urážkami a posmeškami. Pekne si tu vykresľujete charakter…
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
je to ozaj ŤAŽKÉ
napríklad nevieš NIKDY priamo odpovedať na otázku,
nevieš sa postaviť priAmej výzve ..
dokedy sa nezačneš správať ako človek s IQ nad 81
ešte RAZ:
napríklad nevieš NIKDY priamo odpovedať na otázku,
nevieš sa postaviť priAmej výzve ..
skús ZISŤIŤ čo to znamené ....
a potom píš svoje "triezve" a zmysluplné reakcie
napríklad nevieš NIKDY priamo odpovedať na otázku,
nevieš sa postaviť priAmej výzve ..
od zajtra som v Rumunsku a nebudem mať na tvoje "argumenty" čas, ale stále sa pýtam:
skús ZISŤIŤ čo to znamené ....
a potom píš svoje "triezve" a zmysluplné reakcie
napríklad nevieš NIKDY priamo odpovedať na otázku,
nevieš sa postaviť priAmej výzve ..
ja sa nehádam, ja len reagujem,
na všetkých nereálnych, (polo) životných extrémistov
(vrátane Teba)
Prelom nastal v rokoch 1764 - 1767, keď James Hargreaves vytvoril ručný spriadací stroj – „Spinning Jenny“, ktorý spracúval naraz 8 nití, ale obsluhoval ho len jeden človek. Vyrobená priadza bola tenká a často sa trhala. Zlepšením tohto smeru bol v roku 1767 Highsov spriadací stroj – „water-frame“, ktorý bol poháňaný vodným kolesom. Takto vyrobená priadza však bola hrubá. Prednosti týchto dvoch vynálezov potom v roku 1779 skombinoval Samuel Crompton a vytvoril stroj „mule“ – čiže kríženca, ktorý bol 20-krát výkonnejší. Tento stroj mohol naraz spriadať až 1000 nití. Vyrobená priadza bola jemná a zároveň dostatočne pevná.
u niekoho nenastal "prielom" ani v r 2023
Konštruktérom nového zdroja energie, parného stroja, sa stal v roku 1784 James Watt. Tento stroj pracoval na princípe stlačenej pary. Mal oveľa väčší výkon ako predchádzajúce parné stroje a využíval sa vo fabrikách na pohon, valcovaní zdvíhacích strojov a iných zariadení. Nastal vek pary. Wattov parný stroj odstránil závislosť na vodnej energii, a umožnil tak stavať továrne na miestach s najvhodnejšími podmienkami.
Pre ďalšie uhlie sa muselo teda viac do hĺbky. Teda až pod hladinu spodnej vody. To zase znamenalo nájsť spôsob ako odčerpávať vodu z baní. Na čerpanie vody z baní sa používal atmosférický parný stroj postavený Saverym a Newcomenom v roku 1712. O tomto stroji sa hovorilo ako o „priateľovi baníkov“. Jeho nevýhodou bola malá účinnosť a veľké straty energie. Priaznivý surovinový zdroj v strednom Anglicku, kde sa popri železnej rude nachádzalo i čierne uhlie, umožnil na sklonku 18. storočia vybudovať rozsiahlu sieť železiarní ...
a už sa mi nechce ďalej pokračovať ....
NIKTO NIKOMU nezakazuje bio bajkovať a ani ho za to neodsudzuje ... dokonca ani
(dosť neodborne a hlavne primitívne) nehejtuje
ale bohapustým PINDANÍM ešte nikto (akýkoľvek) vývoj nezastavil,
koľko percent z Vás šoférovalo auto napr. bez sychronizácie prevodov ?
( volá sa to radenie z medziplynom
bez posilovača, (čohokoľvek) bez air bagu, bez abs, alebo bez napr. akejkoľvek ZŤP pomocnej elektroniky ???"
Už som to tu ikskrát spomínal, a pri tebe to musím zas - je úsmevne sledovať spomínanie vecí absolútne nesúvisiacich s bajkingom za účelom obhajoby električiek. V tomto prípade spriadacich strojov, baníckych mašín, medziplynov, a pod. V čom je toto “odborné”?
Máš pocit, že všetci tí biobajkeri, sledujúci a praktizujúci najnovšie trendy v bajkingu, sú vlastne pozadu a chcú zastaviť vývoj, len preto, že neprišli na chuť električkám? Nie je toto z tvojej strany tiež hejt? E-bike nie je evolúcia bajkingu, nech to budeš akokoľvek zdôvodňovať, ale samostatná vývojová vetva pohybu na dvoch kolesách. Pridať motor k bicyklu je vec stará 100+ rokov, aj preto je úsmevné pozorovať napr. aj teba, ako nám tu zdeluješ, aký je e-bike prevratná vývojová novinka.
A zaroven casto kritika nie je kritikou, ale urazanim (co si mimochodom aj sam spravil vo svojom prispevku...) . A to prirodzene vyprovokuje vacsiu reakciu, aj presviedcanie a podobne...
Si v téme “Elektrohejteri sem
Napr. toto: “ak by som chcel este lahsi bike vyberem baterku do batohu a mam 17kg "endurko" ako som mal aj bio”. Spôsob odľahčenia hodný nobelovky - nadbytočnú váhu prehodíš do batohu na chrbte a voilá - zbavil si sa závažia
Nie, je to naopak!
Som scoťťák, takže zascottujem: Scott Ransom 910 je 14,4kg/5600€. Neviem, ako je to pri iných značkách, ale jeho e-náprotivok za 7600€ váži bez baterky vyše 21kg.
Už len to že človeku robia pekné dni hejty o niečom svedčí.
Definícia hejtera
„Hate“ je v angličtine „nenávisť, nenávidieť“. „Hater“ je potom „Ten, čo nenávidí“. Väčšinou vie všetko lepšie. Cíti sa na niekoľko vyznamenaní a ovláda najvyšší level psychológie. Najčastejšie sa ozýva tak, aby to videli aj iní. Komentuje a zhadzuje. On tvrdí, že „zotrel“, no pokojne môžeme povedať, že chcel uraziť a vyprovokovať. Neraz ublíži. Existujú takí, ktorým vidíme tvár aj meno. Majú to v krvi a radi kritizujú. Alebo to spravili výnimočne a nezapadá to do ich osobnosti. Potom sú tí, čo naozaj nevedia čo chcú, no radi rýpu a uspokojuje ich napríklad pohľad na rozprúdenú diskusiu vďaka nim. Tí najhorší sú ničitelia. Prichádzajú sa ventilovať cielene, alebo náhodne. Nehľadiac na následky uštedria kritiku, ublížia aj uškodia.
No a s tou baterkou v batohu myslim, ze kvakob iba chcel naznacit, ze ak pri zjazde niekto vyslovene chce odlahcit ebike napr. kvoli lahsim bunny hopom, tak to casto ide vybratim baterky. Ked je v batohu, tak je to ako par kil na tele, co je rozdiel oproti par kilam na bicykli.
A 17 kg sa ti moze stale zdat vela, ale je to celkom normalna hmotnost odolnejsich bikeov a zaroven to je iba orientacne cislo. Nema zmysel sa na to nejako upinat.
K tomu ale doplnim aj to, ze ak ma ebike dobre rozlozenu hmotnost a geometriu na zjazd, tak tu baterku samozrejme vyberat vobec netreba. Ani som nepocul nikdy, ze by to niekto pravidelne robil. Bol to iba priklad, ze to ide.
Zaroven su aj ebikey, ktore vazia aj s baterkou okolo 18-19 kg (tiez iba orientacne, neoveroval som to teraz presne) a pravdepodobne budu pribudat, takze potom bude este tazsie pre hejterov hovorit, ze kvoli par kilam navyse uz je bicykel neovladatelny ?.
A toto neber, ze by som teba alebo niekoho ineho presviedcal o pozitivach motorizovanych bicyklov. Iba som chcel vysvetlit, ze niekedy sa ti mozu zdat argumenty ako absurdne, ale je to iba predpojatostou v ramci temy. Narusanie litosfery ebikeami, horiace baterie v lesoch, urazanie fyzicky kazdeho na ebikeu, kto nie je dochodca, ztp alebo slaba dievcina, su ovela absurdnejsie argumenty ?.
Ebiker je väčšinou kľudný usmievavý tučný turista s kadenciou 40 - ako ho tu hejteri definovali. Len si tak prechádza krajinou a obdivuje jej krásy. Takyto turista má skoro nulový dopad na poškodzovanie prírody.
Zatiaľ čo bioši s ich kopaním trailov, rýchlymi zjazdmi, plašením zveri, krikom, draním gumy pri šmykoch a prudkom brzdení zhoršujú tu prírodu maximálne. Takže ak zakázať vstup do lesa, tak biobikerom, pripadne im vyčleniť rezervácie kde sa môžu pohybovať.
Naviac ebiker nema problém byť čistotný. Všetok vyprodukovaný odpad na výlete (obaly, fľaše…)pekne dovezie k najbližšiemu kontajneru. Zatiaľ čo bioši počítajúci každý gram váhy ho kľudne niekde v lese odhodia či zakopú.
A keďže ebiker vníma prírodu celým srdcom, je jasné že je aj jej najväčším ochráncom.
Ps: inak niektoré príspevky tu hraničia s mentálnou demenciou. Ako malé deti na pieskovisku naviac s urážkami a posmeškami. Pekne si tu vykresľujete charakter…